12.4 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

16.611 nous casos i 17 nous morts per coronavirus a la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat un total de 16.611 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens. Amb aquesta actualització, la xifra total de positius se situa en 775.308 persones.

Els nous casos per províncies són 3.102 a Castelló (89.681 en total); 6.335 a Alacant (281.043), i 7.174 a València (404.582). La xifra total de casos sense assignar es manté en 2.

D’altra banda, s’han registrat 11.732 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 642.914 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 71.723 a Castelló, 230.271 a Alacant i 340.864 a València. El total d’altes no assignades es manté en 56.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 1.427 persones ingressades, 200 d’elles en l’UCI: 203 a la província de Castelló, 27 en UCI; 507 a la província d’Alacant, 67 d’elles en l’UCI; i 717 a la província de València, 106 en UCI.

S’han notificat 17 defuncions per coronavirus des de l’última actualització. Es tracta de 10 dones, d’entre 47 i 91 anys, i 7 homes, d’entre 52 i 90 anys. D’aqueix total, en 16 casos, la data de defunció va ser entre el 9 i l’11 de gener i en l’altre, el 31 de desembre de 2021. El total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 8.261: 935 a la província de Castelló, 3.174 en la d’Alacant i 4.152 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 135.574 casos actius, la qual cosa suposa un 17,23% del total de positius.

Últimes notícies

L’Elx tanca una primera volta notable i encarrila la permanència

acabat d'ascendir i amb la plantilla en construcció, l'Elx ha tancat una primera volta notable: 23 punts i sis de marge sobre el descens impulsats per un joc ambiciós.

El València tanca la seua segona pitjor primera tornada amb 17 punts

El València ha tancat la primera volta amb 17 punts després d'empatar 1-1 davant l'Elx, el seu segon pitjor registre en una Lliga de 20 equips. Torna al descens, sense victòries fora i amb creixent malestar en la graderia.

El Vila-real ha firmat la millor primera tornada de la seua història amb un partit per disputar

Amb 41 punts en 18 jornades i el dol davant el Llevant encara per jugar, el Vila-real supera els seus registres de 2010-11 i 2015-16. Només ha caigut davant Madrid, Atlètic i Barça.

El València CF tanca la seua segona pitjor primera tornada en una Lliga de 20 equips

El València CF ha acabat la primera volta amb 17 punts després del 1-1 davant l'Elx a Mestalla i tanca la seua segona pitjor primera part en una Lliga de 20 equips. Només ha sumat tres victòries i torna a caure a llocs de descens.

L’aeroport de Castelló tanca 2025 amb rècord de 318.309 passatgers i 14 rutes

L'aeroport de Castelló ha tancat 2025 amb 318.309 viatgers, un 16% més que en 2024, i la seua major oferta fins ara: 14 rutes regulars. També ha marcat rècord de moviments amb 12.401 operacions, mentres avança la seua activitat industrial i aeroespacial.

Víctimes de la dana convoquen una concentració per l’acarament entre Pradas i Cuenca

Les associacions de víctimes de la dana han cridat a concentrar-se este dilluns a les 9.00 davant el jutjat de Catarroja, coincidint amb l'acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca. La jutgessa busca aclarir contradiccions sobre la gestió del confinament durant l'emergència que va deixar 230 morts.

Almgren i McColgan baten els rècords europeus de 10K a València i Mechaal firma el d’Espanya

Edició històrica en la 10K València Ibercaja: Andreas Almgren (26:45) i Eilish McColgan (30:08) van batre els rècords d'Europa i Said Mechaal va fixar el d'Espanya amb 27:21.

Detingut a Alcoi per abandonar tones de roba usada en naus i parcel·les per a eludir la gestió de residus

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi a un home de 39 anys per estafa i danys després de llogar naus i parcel·les i abandonar en elles desenes de tones de roba usada. Cobrava per reciclar-la i la deixava en eixos espais; la retirada s'ha estimat en més de 120.000 euros i s'investiga un possible delicte ambiental.