16.611 nous casos i 17 nous morts per coronavirus a la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat un total de 16.611 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens. Amb aquesta actualització, la xifra total de positius se situa en 775.308 persones.

Els nous casos per províncies són 3.102 a Castelló (89.681 en total); 6.335 a Alacant (281.043), i 7.174 a València (404.582). La xifra total de casos sense assignar es manté en 2.

D’altra banda, s’han registrat 11.732 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 642.914 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 71.723 a Castelló, 230.271 a Alacant i 340.864 a València. El total d’altes no assignades es manté en 56.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 1.427 persones ingressades, 200 d’elles en l’UCI: 203 a la província de Castelló, 27 en UCI; 507 a la província d’Alacant, 67 d’elles en l’UCI; i 717 a la província de València, 106 en UCI.

S’han notificat 17 defuncions per coronavirus des de l’última actualització. Es tracta de 10 dones, d’entre 47 i 91 anys, i 7 homes, d’entre 52 i 90 anys. D’aqueix total, en 16 casos, la data de defunció va ser entre el 9 i l’11 de gener i en l’altre, el 31 de desembre de 2021. El total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 8.261: 935 a la província de Castelló, 3.174 en la d’Alacant i 4.152 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 135.574 casos actius, la qual cosa suposa un 17,23% del total de positius.

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.