11.4 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

16.611 nous casos i 17 nous morts per coronavirus a la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat un total de 16.611 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens. Amb aquesta actualització, la xifra total de positius se situa en 775.308 persones.

Els nous casos per províncies són 3.102 a Castelló (89.681 en total); 6.335 a Alacant (281.043), i 7.174 a València (404.582). La xifra total de casos sense assignar es manté en 2.

D’altra banda, s’han registrat 11.732 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 642.914 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 71.723 a Castelló, 230.271 a Alacant i 340.864 a València. El total d’altes no assignades es manté en 56.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 1.427 persones ingressades, 200 d’elles en l’UCI: 203 a la província de Castelló, 27 en UCI; 507 a la província d’Alacant, 67 d’elles en l’UCI; i 717 a la província de València, 106 en UCI.

S’han notificat 17 defuncions per coronavirus des de l’última actualització. Es tracta de 10 dones, d’entre 47 i 91 anys, i 7 homes, d’entre 52 i 90 anys. D’aqueix total, en 16 casos, la data de defunció va ser entre el 9 i l’11 de gener i en l’altre, el 31 de desembre de 2021. El total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 8.261: 935 a la província de Castelló, 3.174 en la d’Alacant i 4.152 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 135.574 casos actius, la qual cosa suposa un 17,23% del total de positius.

Últimes notícies

Els presidents autonòmics del PP firmen la Declaració de Saragossa amb la seua proposta de finançament autonòmic

El PP ha firmat a Saragossa la Declaració de Saragossa amb la seua proposta de finançament autonòmic i ha escenificat unitat amb Feijóo. La formació ha rebutjat el pla del Govern, ha avisat que el derogarà si s'aprova i Feijóo donarà detalls del document en la seua intervenció.

Un ciclista ha sigut rescatat després d’una parada cardiorespiratòria en la senda de Xirau de Tibi

Un ciclista de 52 anys ha sigut reanimat i evacuat en helicòpter després de patir una parada cardiorespiratòria en la senda de Xirau, a Tibi. L'operació s'ha completat en poc més d'una hora.

Rescaten de matinada a un home en un penya-segat de Peníscola i l’evacuen a Reus

Un helicòpter de Salvament Marítim ha rescatat de matinada a un home amb contusions i hipotèrmia en un penya-segat de Peníscola. Va ser traslladat a Reus i des d'allí en ambulància a un hospital.

Emergències ha establit per a este dilluns l’alerta taronja per nevades a l’interior nord de Castelló

Emergències ha establit l'alerta taronja per nevades a l'interior nord de Castelló per a este dilluns, amb fins a 20 cm per damunt de 1.200-1.300 metres des de les 18.00. També hi haurà avisos grocs per pluges en el litoral nord de Castelló i per mala mar en la costa nord d'Alacant.

Foyth després del 0-2 davant el Betis: ‘Esta derrota no ha de canviar res’

El defensa del Vila-real va assumir la mala actuació en el 0-2 davant el Betis, va demanar autocrítica i equilibri i va posar el focus a reaccionar davant Ajax i Reial Madrid.

Ferrero reapareix en xarxes, agraïx el suport i no descarta tornar al circuit

Juan Carlos Ferrero va reaparéixer en Instagram el dia del debut de Carlos Alcaraz a Austràlia. Va agrair el suport i va deixar oberta la porta a un retorn.

Voluntaris han netejat la ruta del colesterol de Paiporta i reclamen la seua renaturalització

Unes 40 persones han netejat la ruta del colesterol de Paiporta després de la dana de 2024. L'acció ha reclamat renaturalitzar el passeig perquè actue com a refugi climàtic.

València suma quasi 15.000 veïns en un any i arriba a 840.792 residents

València ha guanyat 14.844 habitants en 2025 i ha aconseguit 840.792, segons l'INE. La ciutat es manté com la tercera més poblada i registra un augment del 1,8%.