3.326 nous positius i 17 nous morts per coronavirus en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat un total de 3.326 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització.

Els nous casos per províncies són 406 a Castelló (176.961 en total), 1.074 a Alacant (494.763 en total) i 1.846 a València (770.682 en total).

D’ells, 1.486 són de persones majors de 60 anys. Per províncies: 234 de Castelló, 514 d’Alacant i 738 de València.

Els hospitals valencians tenen, actualment 652 persones ingressades, 34 d’elles en l’UCI: 129 a la província de Castelló, 2 en UCI; 202 a la província d’Alacant, 15 d’elles en l’UCI; i 321 a la província de València, 17 en UCI.

S’han notificat 17 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, amb data de defunció en els últims 15 dies. Es tracta de 6 dones, d’entre 81 i 96 anys, i 11 homes, d’entre 55 i 90 anys.

El total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 9.433: 1.103 a la província de Castelló, 3.586 en la d’Alacant i 4.744 en la de València.

Fi al nivell 2 del Pla Territorial d’Emergències

El Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat Valenciana ha desactivat el Pla Territorial d’Emergències de la Comunitat Valenciana (PTECV), que es trobava en la seua Situació 2, per a donar suport durant l’emergència de salut pública provocada per la COVID 19.

El 13 de març de 2020, a conseqüència de la situació derivada de la pandèmia i per a ampliar la capacitat de resposta i coordinació de la Generalitat, es va activar el Pla Territorial d’Emergència de la Comunitat Valenciana en situació d»Emergència 2′.

Després de 24 mesos del pla activat, la millora en la situació epidemiològica i les altes taxes de cobertura vacunal ha portat a la Direcció del PTECV a prendre aquesta decisió. El Centre de Coordinació d’Emergències ha informat el Centre Nacional de Seguiment i Coordinació de la Direcció General de Protecció Civil i Emergències del Ministeri d’Interior.

Últimes notícies

Un mediocentre del Villarreal 2026-27 eixirà de la seua pedrera

El Villarreal ha decidit que un dels mediocentres de la plantilla 2026-27 serà un futbolista format en la seua pedrera. Tres migcampistes del filial faran la pretemporada a les ordres d'Iñigo Pérez per a guanyar-se un lloc.

Les Corts fixen tres sessions en juliol per a investigar les vivendes protegides de Les Naus dAlacant

La comissio de les Corts sobre les possibles irregularitats en les vivendes de proteccio publica de Les Naus dAlacant ha programat tres sessions de compareixences els dies 2, 8 i 23 de juliol, amb un total de 80 cites previstes en el seu pla de treball.

Estiu de molta calor a la Comunitat Valenciana amb nits tropicals i més tempestes

La Comunitat Valenciana afronta un estiu molt caloros, amb temperatures per damunt del normal, moltes nits tropicals i pluges en forma de tempestes, després d’una primavera molt càlida i humida.

València Basket busca rematar la Lliga Endesa al Palau per la via ràpida

València Basket visita este dimecres el Palau Blaugrana amb un 2-1 a favor en la final de la Lliga Endesa i una primera bola de títol per a firmar el seu segon campionat de l'ACB.

Reuvers confia en rematar la Lliga Endesa en el quart partit al Palau

L’ala-pivot del Valencia Basket Nate Reuvers assegura que l’equip arriba al quart partit de la final de la Lliga Endesa amb bones sensacions i amb la intenció de sentenciar el títol al Palau Blaugrana, sense esperar un cinqué duel al Roig Arena.

Dos menors rescatats d’una vivenda en flames a Borriana

Dos menors han sigut rescatats hui d’una vivenda unifamiliar de tres plantes a Borriana després que s’haja declarat un incendi al forat de l’escala. Han eixit il·lesos gràcies a la intervenció de la Guàrdia Civil, la Policia Local i els Bombers de Castelló.

Nit de Sant Joan 2026 a la Comunitat: una de les més càlides des que hi ha registres

La Nit de Sant Joan de 2026 a la Comunitat Valenciana serà la segona més càlida registrada, amb calor nocturn excepcional, mínimes de fins a 24 graus i sense pluja prevista.

Localitzen mort un home dins dun cotxe en un centre comercial de Xàtiva

La Policia Nacional ha obert una investigació després de trobar el cadàver dun home de 52 anys, sense signes aparents de violència, dins dun cotxe estacionat en un centre comercial de Xàtiva.