46 jóvens celebren dos botellons en un polígon industrial de Picassent

 

Un avís ciutadà al 112, rebut durant la vesprada del passat dissabte, va denunciar una gran concentració de persones en una zona d’estacionament del parc industrial Joan Carles I de Pîcassent, en la comarca de l’Horta (València), pel que es va activar el dispositiu per part de la Guàrdia Civil d’Almussafes, en la Ribera (València).

 

A les 19.00 hores es va iniciar l’operació amb l’actuació inicial de sengles patrulles de la Comandància de la Guàrdia Civil d’Almussafes i de la Policia Local d’Almussafes, a les que es va sumar un dispositiu de la Guàrdia Civil de Silla. Encara que des del telèfon d’emergències es va contactar amb la Policia Local de Picassent, en tractar-se d’un delicte comés en el seu terme municipal, esta finalment no es va personar en el lloc dels fets.

 

A causa de la ràpida intervenció policial es van detectar dos macrobotellons al parc industrial, tots dos en les zones d’aparcament públic situades en l’avinguda de Henry Ford en confluència amb el camí de Picassent, i en l’avinguda de la Foia. Es concentraven entre 20 i 30 cotxes en cada un d’ells i consegüentment multitud de jóvens reunits. 

 

L’operació va concloure amb l’alçament d’un total de 46 actes per infracció greu. Hi havia gent de Picassent, Almussafes, Benifaió, Sollana, Alginet i Alberic. La dissolució dels dos botellons, en els que la majoria dels jóvens concentrats no portaven l’obligatòria mascareta, es va fer de manera pacífica.

Últimes notícies

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pape Gueye, triat millor jugador africà de LaLiga

Pape Gueye, migcampista del Vila-real, ha sigut reconegut amb el premi Sporty LALIGA MVP 25/26 al millor jugador africà de Primera Divisió després d'una temporada clau en la medul·lar groga.