46 jóvens celebren dos botellons en un polígon industrial de Picassent

 

Un avís ciutadà al 112, rebut durant la vesprada del passat dissabte, va denunciar una gran concentració de persones en una zona d’estacionament del parc industrial Joan Carles I de Pîcassent, en la comarca de l’Horta (València), pel que es va activar el dispositiu per part de la Guàrdia Civil d’Almussafes, en la Ribera (València).

 

A les 19.00 hores es va iniciar l’operació amb l’actuació inicial de sengles patrulles de la Comandància de la Guàrdia Civil d’Almussafes i de la Policia Local d’Almussafes, a les que es va sumar un dispositiu de la Guàrdia Civil de Silla. Encara que des del telèfon d’emergències es va contactar amb la Policia Local de Picassent, en tractar-se d’un delicte comés en el seu terme municipal, esta finalment no es va personar en el lloc dels fets.

 

A causa de la ràpida intervenció policial es van detectar dos macrobotellons al parc industrial, tots dos en les zones d’aparcament públic situades en l’avinguda de Henry Ford en confluència amb el camí de Picassent, i en l’avinguda de la Foia. Es concentraven entre 20 i 30 cotxes en cada un d’ells i consegüentment multitud de jóvens reunits. 

 

L’operació va concloure amb l’alçament d’un total de 46 actes per infracció greu. Hi havia gent de Picassent, Almussafes, Benifaió, Sollana, Alginet i Alberic. La dissolució dels dos botellons, en els que la majoria dels jóvens concentrats no portaven l’obligatòria mascareta, es va fer de manera pacífica.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla