46 jóvens celebren dos botellons en un polígon industrial de Picassent

 

Un avís ciutadà al 112, rebut durant la vesprada del passat dissabte, va denunciar una gran concentració de persones en una zona d’estacionament del parc industrial Joan Carles I de Pîcassent, en la comarca de l’Horta (València), pel que es va activar el dispositiu per part de la Guàrdia Civil d’Almussafes, en la Ribera (València).

 

A les 19.00 hores es va iniciar l’operació amb l’actuació inicial de sengles patrulles de la Comandància de la Guàrdia Civil d’Almussafes i de la Policia Local d’Almussafes, a les que es va sumar un dispositiu de la Guàrdia Civil de Silla. Encara que des del telèfon d’emergències es va contactar amb la Policia Local de Picassent, en tractar-se d’un delicte comés en el seu terme municipal, esta finalment no es va personar en el lloc dels fets.

 

A causa de la ràpida intervenció policial es van detectar dos macrobotellons al parc industrial, tots dos en les zones d’aparcament públic situades en l’avinguda de Henry Ford en confluència amb el camí de Picassent, i en l’avinguda de la Foia. Es concentraven entre 20 i 30 cotxes en cada un d’ells i consegüentment multitud de jóvens reunits. 

 

L’operació va concloure amb l’alçament d’un total de 46 actes per infracció greu. Hi havia gent de Picassent, Almussafes, Benifaió, Sollana, Alginet i Alberic. La dissolució dels dos botellons, en els que la majoria dels jóvens concentrats no portaven l’obligatòria mascareta, es va fer de manera pacífica.

Últimes notícies

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.

A presó un home per onze robatoris amb força a vaixells de la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut un home de 31 anys acusat d’onze robatoris amb força en iats i velers de la Marina de València, alguns ocupats mentre els propietaris dormien. El jutge ha decretat el seu ingrés a la presó preventiva.

Morant reclama un Botànic 3 en un curs polític que veu decisiu per a la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha obert el nou curs polític reclamant una aliança PSPV-Compromís per a un Botànic 3 i anunciant que estudiaran recórrer al Constitucional la nova inspecció educativa. També ha carregat contra el Consell per les seues polítiques en sanitat, educació, emergències i vivenda.