46 jóvens celebren dos botellons en un polígon industrial de Picassent

 

Un avís ciutadà al 112, rebut durant la vesprada del passat dissabte, va denunciar una gran concentració de persones en una zona d’estacionament del parc industrial Joan Carles I de Pîcassent, en la comarca de l’Horta (València), pel que es va activar el dispositiu per part de la Guàrdia Civil d’Almussafes, en la Ribera (València).

 

A les 19.00 hores es va iniciar l’operació amb l’actuació inicial de sengles patrulles de la Comandància de la Guàrdia Civil d’Almussafes i de la Policia Local d’Almussafes, a les que es va sumar un dispositiu de la Guàrdia Civil de Silla. Encara que des del telèfon d’emergències es va contactar amb la Policia Local de Picassent, en tractar-se d’un delicte comés en el seu terme municipal, esta finalment no es va personar en el lloc dels fets.

 

A causa de la ràpida intervenció policial es van detectar dos macrobotellons al parc industrial, tots dos en les zones d’aparcament públic situades en l’avinguda de Henry Ford en confluència amb el camí de Picassent, i en l’avinguda de la Foia. Es concentraven entre 20 i 30 cotxes en cada un d’ells i consegüentment multitud de jóvens reunits. 

 

L’operació va concloure amb l’alçament d’un total de 46 actes per infracció greu. Hi havia gent de Picassent, Almussafes, Benifaió, Sollana, Alginet i Alberic. La dissolució dels dos botellons, en els que la majoria dels jóvens concentrats no portaven l’obligatòria mascareta, es va fer de manera pacífica.

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.