46 jóvens celebren dos botellons en un polígon industrial de Picassent

 

Un avís ciutadà al 112, rebut durant la vesprada del passat dissabte, va denunciar una gran concentració de persones en una zona d’estacionament del parc industrial Joan Carles I de Pîcassent, en la comarca de l’Horta (València), pel que es va activar el dispositiu per part de la Guàrdia Civil d’Almussafes, en la Ribera (València).

 

A les 19.00 hores es va iniciar l’operació amb l’actuació inicial de sengles patrulles de la Comandància de la Guàrdia Civil d’Almussafes i de la Policia Local d’Almussafes, a les que es va sumar un dispositiu de la Guàrdia Civil de Silla. Encara que des del telèfon d’emergències es va contactar amb la Policia Local de Picassent, en tractar-se d’un delicte comés en el seu terme municipal, esta finalment no es va personar en el lloc dels fets.

 

A causa de la ràpida intervenció policial es van detectar dos macrobotellons al parc industrial, tots dos en les zones d’aparcament públic situades en l’avinguda de Henry Ford en confluència amb el camí de Picassent, i en l’avinguda de la Foia. Es concentraven entre 20 i 30 cotxes en cada un d’ells i consegüentment multitud de jóvens reunits. 

 

L’operació va concloure amb l’alçament d’un total de 46 actes per infracció greu. Hi havia gent de Picassent, Almussafes, Benifaió, Sollana, Alginet i Alberic. La dissolució dels dos botellons, en els que la majoria dels jóvens concentrats no portaven l’obligatòria mascareta, es va fer de manera pacífica.

Últimes notícies

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.