52 municipis valencians seguixen sense haver tingut cap cas des de l’inici de la pandèmia

Ejemplo de shortcode con estilo
  Un total de 52 municipis valencians seguixen sense haver tingut cap contagi de coronavirus des de l’inici de la pandèmia. Representen al voltant del 10% del territori valencià i cap d’ells supera els 600 habitants.   D’eixa manera s’extrau de les dades que publica la Generalitat, en els que s’observa com esta xifra ha descendit des […]

 

Un total de 52 municipis valencians seguixen sense haver tingut cap contagi de coronavirus des de l’inici de la pandèmia. Representen al voltant del 10% del territori valencià i cap d’ells supera els 600 habitants.

 

D’eixa manera s’extrau de les dades que publica la Generalitat, en els que s’observa com esta xifra ha descendit des dels 182 municipis als que el coronavirus no havia arribat quan es van començar a publicar, a finals de maig.

 

En total, els 52 municipis lliures de coronavirus són:

  • Aielo de Rugat
  • Almedíjar
  • Arañuel
  • Argelita
  • Bejís
  • Benafigos
  • Benasau
  • Beniardá
  • Benifallim
  • Benifato
  • Benillup
  • Benimassot
  • Bolulla
  • Carrícola
  • Casas Altas
  • Castell de Cabres
  • Castielfabib
  • Confrides
  • el Camp de Mirra
  • El Castell de Guadalest
  • Espadilla
  • Facheca
  • Famorca
  • Fuente la Reina
  • Fuentes de Ayódar
  • Gátova
  • Guardamar de la Safor
  • Herbés
  • Figueres
  • La Serratella
  • La Torre d’en Doménec
  • Ludiente
  • Matet
  • Millena
  • Palanques
  • Pavías
  • Puebla de Arenoso
  • Puebla de San Miguel
  • Quatretondeta
  • Sacañet
  • Segart
  • Sempere
  • Sorita
  • Terrateig
  • Tollos
  • Torás
  • Torralba del Pinar
  • Torrella
  • Vall de Gallinera
  • Vallés
  • Vallibona
  • Xodos

Últimes notícies

El futbol s’uneix al condol per Jesús de Miguel

Jesús de Miguel, davanter del CD Tenerife, ha mort als 30 anys després de rebre un fort colp durant un partit. Clubs i institucions han expressat el seu condol.

Un home de 81 anys, ferit en un robatori violent a Alacant

Un home de 21 anys ha sigut detingut a Alacant després d’assaltar una persona de 81 anys, furtar-li la bossa i causar-li una ferida de cinc centímetres.

El 87 % dels consumidors estaria disposat a pagar un 10 % més per una marca amb la qual manté una connexió emocional

Les marques que mantenen una connexió emocional amb els consumidors poden accelerar el seu creixement un 36 % en contextos favorables i esmorteir les caigudes un 53 %

Els colps mortals continuen sent poc habituals en el futbol professional

La mort de Jesús de Miguel després d’un colp en un partit ha recordat altres casos excepcionals en el futbol. La majoria de les morts sobtades en este esport tenen origen cardíac.

Jesús Owono afronta un moment difícil després de la mort de Jesús de Miguel

El porter internacional per Guinea Equatorial s’ha vist implicat en el xoc en què ha mort Jesús de Miguel. Repassem la trajectòria d’Owono des dels seus inicis fins al FC Andorra.

Educació i sindicats tornaran a negociar les plantilles el 10 de novembre

La Conselleria de Educación i els sindicats docents s’han citat el 10 de novembre per a parlar de les plantilles, després d’una reunió sense nous acords.

Els clubs valencians lamenten la mort de Jesús De Miguel

Els clubs valencians han expressat la seua consternació per la mort de Jesús De Miguel, jugador del Tenerife, després de rebre un colp en un partit contra l’Andorra.

El Castelló suspén l’entrenament per la mort de Jesús de Miguel

El Castelló ha cancel·lat la sessió prevista després de la mort de Jesús de Miguel, exjugador del club i futbolista del Tenerife. Cinc antics companys seus continuen en el primer equip.