Els 61 municipis que continuen lliures de Covid-19 en el territori valencià

 

Un total de 61 dels 542 municipis del territori valencià es troben lliures de coronavirus en el començament de la segona setmana de desembre, set menys que fa una setmana quan, segons l’actualització de les dades publicades per la Conselleria de Sanitat, no s’havia detectat casos de Covid-19 en 68 localitats.

 

Este número de localitat sense casos no ha deixat de descendir en les successives actualitzacions de dades de coronavirus de la Generalitat. De fet, a principis de novembre eren 94 els municipis sense casos. En esta setmana, s’han sumat a la llista localitats com Aín, Calles, Castellfort o Gorga, amb un cas casa una, però també Tàrberna, que suma dos.

 

Els municipis lliures de Covid-19 de moment són:

  • Aielo de Rugat
  • Algimia de Almonacid
  • Almedíjar
  • Arañuel
  • Argelita
  • Bejís
  • Benafigos
  • Benasau
  • Beniardá
  • Benifallim
  • Benifato
  • Benigembla
  • Benillup
  • Benimassot
  • Bolulla
  • Carrícola
  • Casas Altas
  • Castell de Cabres
  • Castielfabib
  • Confrides
  • El Camp de Mirra
  • El Castell de Guadalest
  • El Toro
  • Espadilla
  • Facheca
  • Famorca
  • Fuente la Reina
  • Fuentes de Ayódar
  • Gaianes
  • Gátova
  • Guardamar de la Safor
  • Herbés
  • Figueres
  • La Serratella
  • La Torre d’en Besora
  • La Torre d’en Doménec
  • La Vall d’Ebo
  • Llocnou de la Corona
  • Ludiente
  • Matet
  • Millena
  • Palanques
  • Pavías
  • Puebla de Arenoso
  • Puebla de San Miguel
  • Quatretondeta
  • Salem
  • Sacañet
  • Segart
  • Sempere
  • Sorita
  • Terrateig
  • Tollos
  • Torás
  • Torralba del Pinar
  • Torrechiva
  • Torrella
  • Vall de Gallinera
  • Vallat
  • Vallés
  • Vallibona
  • Xodos

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.