945 nous positius i cinc morts per coronavirus en la Comunitat Valenciana


La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat un total de 945 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització.

Els nous casos per províncies són 130 a Castelló (190.898 en total), 225 a Alacant (526.705 en total), 589 a València (832.225 en total) i 1 cas sense assignar.

D’ells, 506 són de persones majors de 60 anys. Per províncies: 83 de Castelló, 127 d’Alacant, 295 de València i 1 sense assignar.

Els hospitals valencians tenen actualment 253 persones ingressades, 18 d’elles en l’UCI: 26 a la província de Castelló, 1 en UCI; 86 a la província d’Alacant, 4 d’elles en l’UCI, i 141 a la província de València, 13 en UCI.

S’han notificat 5 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, tots amb data de defunció en els últims 7 dies.

Es tracta de dos dones de 92 i 94 anys, i tres homes d’entre 83 i 92 anys.

El total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 10.043: 1.194 a la província de Castelló, 3.833 en la d’Alacant i 5.016 en la de València.

Últimes notícies

Sèptim dia de vaga del professorat valencià amb negociació clau i amenaça de dimissió massiva

La vaga indefinida del professorat de la xarxa pública valenciana entra en el seu sèptim dia amb una reunió negociadora decisiva i la pressió afegida d'una possible dimissió col·lectiva d'equips directius.

La Porcellana de Llemotges aconseguix la primera indicació geogràfica artesanal protegida per la UEIPO

La Porcellana de Llemotges es convertix en la primera indicació geogràfica artesanal i industrial registrada per la EUIPO, una fita que reforça la protecció de l'artesania europea i obri la porta a noves sol·licituds.

Les directives de centres públics amenacen amb dimitir en bloc si Educació no concreta la seua oferta

Els equips directius de centres públics valencians advertixen que presentaran dimissions col·lectives si la Conselleria d'Educació no presenta per escrit una proposta seriosa i suficient per a posar fi a la vaga indefinida del professorat.

Dimarts quasi estiuenc en la Comunitat Valenciana amb fins a 30 graus i algun ruixat a Castelló

La Comunitat Valenciana viurà un dimarts quasi estiuenc, amb temperatures pròximes als 30 graus i cel poc nuvolós, encara que s'esperen ruixats dispersos a l'interior de Castelló a la vesprada.

Educació proposa una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros al mes per a frenar la vaga docent

Educació planteja als sindicats una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros mensuals fins a 2028 i noves taules de treball per a intentar desconvocar la vaga indefinida del professorat.

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.