16.7 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Aglomeracions en la plaça de l’Ajuntament de València per a vore arribar als Reis Mags d’Orient

 

La recepció ‘secreta’ als Reis Mags finalment no ha sigut tan secreta. Centenars de persones han acudit a la plaça de l’Ajuntament de València en la vesprada d’este dimarts, 5 de gener, per a vore l’arribada dels Reis d’Orient.

 

Enguany s’ha suspès la cavalcada al Cap i Casal, i l’arribada de Ses Majestats a l’Ajuntament de València per a ser rebuts per l’alcalde, Joan Ribó, i la fallera major infantil, Carla García, s’ha fet amb el més absolut secret.

 

No obstant això, ni la pandèmia ha evitat aglomeracions en la plaça, fins al punt que la retransmissió oficial a través d’À Punt ha demanat en dos ocasions als veïns que no s’acostaren fins al consistori. 

 

Les imàtgens que s’han vist per televisió impressionen, sobretot perquè la recepció s’ha celebrat a la mateixa hora que Sanitat ha donat les noves dades de positius per coronavirus i morts en el territori valencià, dades, per cert, de rècord: 3.930 nous casos de coronavirus i 85 defuncions en el territori valencià

 

 

La reacció de la consellera de Sanitat

Les reaccions dels polítics no s’han fet esperar, ja que consideren lamentable les imàtgens de les aglomeracions. En este sentit, la consellera de Sanitat Universal, Ana Barceló s’ha mostrat totalment en contra de l’actitud dels assistents en plena pandèmia del coronavirus

 

Per la seua part, Manolo Mata, portaveu del PSOE en les Corts Valencianes ha dit «crec que el millor és callar». La vicepresidenta del Consell, Mónica Oltra ha manifestat: «Doncs no callem. Açò és incomprensible! No podem callar en la situació de gravetat en què estem».

 

Últimes notícies

El València aposta per tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid, que eixirà amb el canterano Dani Jiménez com a lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El Carnestoltes de Torrevieja malbarata fantasia i color en un any clau cap a l’interés turístic nacional

Torrevieja ha viscut el seu gran desfile-concurs amb més de 1.500 comparsistas en 31 agrupacions. El festeig reforça la candidatura a interés turístic nacional en 2027.

Elgezabal lamenta que al Llevant se li va ser el partit en buscar l’empat en San Mamés

Elgezabal va marcar per a acostar al Llevant en San Mamés i va admetre que el resultat es va escapar en anar per l'empat amb un menys. Va reivindicar l'ADN competitiu de l'equip i la connexió amb l'afició.

Investiguen explosions en clavegueres del centre de Castelló i desallotgen una finca

Diverses explosions en clavegueres del centre de Castelló han obligat a desallotjar una finca. No hi ha ferits i els danys són superficials, segons fonts oficials.

L’Athletic respira amb un 4-2 i deixa tocat al Llevant

L'Athletic es va imposar 4-2 al Llevant després de jugar els visitants amb deu per l'expulsió de Maturro. Guruzeta va firmar un doblet i el final va ser d'infart.

L’Athletic torna a guanyar dos mesos després amb un 4-2 que frena al Llevant

L'Athletic va véncer 4-2 al Llevant en San Mamés després de jugar amb superioritat des del 17 per l'expulsió de Maturro. Guruzeta va fer doblet i Serrano va decidir en l'afegit.

Raúl García Pierna guanya l’última etapa de la Volta a la Comunitat Valenciana

El corredor de Movistar es va imposar en la quinta i última jornada i va explicar que l'escamot va permetre la fugida. És el seu primer triomf amb l'equip i el primer de l'any per a Espanya.

Evenepoel es corona a València i Raúl García Pierna guanya l’última etapa

Remco Evenepoel amarra la Volta a la Comunitat Valenciana després d'una última jornada controlada pel seu equip. Raúl García Pierna venç a València a l'esprint.