Aglomeracions en la plaça de l’Ajuntament de València per a vore arribar als Reis Mags d’Orient

 

La recepció ‘secreta’ als Reis Mags finalment no ha sigut tan secreta. Centenars de persones han acudit a la plaça de l’Ajuntament de València en la vesprada d’este dimarts, 5 de gener, per a vore l’arribada dels Reis d’Orient.

 

Enguany s’ha suspès la cavalcada al Cap i Casal, i l’arribada de Ses Majestats a l’Ajuntament de València per a ser rebuts per l’alcalde, Joan Ribó, i la fallera major infantil, Carla García, s’ha fet amb el més absolut secret.

 

No obstant això, ni la pandèmia ha evitat aglomeracions en la plaça, fins al punt que la retransmissió oficial a través d’À Punt ha demanat en dos ocasions als veïns que no s’acostaren fins al consistori. 

 

Les imàtgens que s’han vist per televisió impressionen, sobretot perquè la recepció s’ha celebrat a la mateixa hora que Sanitat ha donat les noves dades de positius per coronavirus i morts en el territori valencià, dades, per cert, de rècord: 3.930 nous casos de coronavirus i 85 defuncions en el territori valencià

 

 

La reacció de la consellera de Sanitat

Les reaccions dels polítics no s’han fet esperar, ja que consideren lamentable les imàtgens de les aglomeracions. En este sentit, la consellera de Sanitat Universal, Ana Barceló s’ha mostrat totalment en contra de l’actitud dels assistents en plena pandèmia del coronavirus

 

Per la seua part, Manolo Mata, portaveu del PSOE en les Corts Valencianes ha dit «crec que el millor és callar». La vicepresidenta del Consell, Mónica Oltra ha manifestat: «Doncs no callem. Açò és incomprensible! No podem callar en la situació de gravetat en què estem».

 

Últimes notícies

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.

Més mitjans contra l’incendi de Tuéjar en activar-se la situació 2 del pla forestal

L’incendi forestal declarat a Tuéjar ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial de Incendis Forestals i a reforçar de manera notable els mitjans aeris i terrestres, inclosa la UME.

La calor torna a colpejar l’interior de València amb 37,6 graus a Xàtiva

Les màximes han pujat fins a 3 graus en punts de l’interior de la província de València, amb 37,6 graus a Xàtiva, segons Aemet. En la ciutat de València el termòmetre també ha pujat fins als 32,3 graus.