L’Ajuntament de Burjassot adopta mesures addicionals per a frenar el Covid-19

 

Este divendres s’han reunit en l’Ajuntament de Burjassot, en l’Horta Nord (València), Rafa García , l’alcalde; la Secretària Autonòmica de Salut Pública i del Sistema Sanitari Públic, Isaura Navarro; la Directora General de Salut Pública i Addiccions, Ofelia Gimeno; i la Directora Centre de Salut Pública, Elvira Mensat, per a revisar la situació epidemiològica del municipi quant a casos positius de Covid-19 i les mesures a adoptar.

 

Esta situació s’ha vist augmentada en esta setmana per dos brots importants, un en una residència de majors i un altre en un entorn social. Entre les mesures consensuades, l’Ajuntament de Burjassot, i a pesar de tindre unes altíssimes restriccions ja en marxa, adoptarà les següents decisions:

 

  • Es reduïx l’aforament de cara a la celebració del Dia de Tots els Sants al 20%.
  • Es reduïxen els aforaments dels Cursos de les Escoles Esportives al 50% i s’estudia un possible retard del curs depenent de l’evolució de la situació.
  • Es reduïx l’aforament de les Biblioteques al 50%.
  • Es reduïx l’aforament de Cinema Tívoli al 50%.
  • Es reduïx l’aforament al Mercat Ambulant i del Mercat Municipal al 50%.
  • Es retarda l’inici dels Cursos de Cultura i Joventut.
  • Es retarda l’obertura de la Piscina Coberta.
  • Es tanca el gimnàs del Pavelló Cobert.
  • S’amplia i reforça el número d’agents policials per torn per a la vigilància de l’ús correcte de la mascareta i el compliment de les normes.
  • S’intensifica la vigilància per al control sobre els botelló en parcs i zones enjardinades.
  • L’Ajuntament de Burjassot seguirà sense permetre les activitats que generen aglomeracions.
  • L’Ajuntament de Burjassot seguirà sense concedir permisos per a activitats en el carrer o que suposen concentracions de persones en espais tancats.
  • Les activitats de deports es faran sense públic.
  • Es potenciarà l’atenció al ciutadà a través de videoconferència sempre que siga possible.
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.