L’Ajuntament de Burjassot adopta mesures addicionals per a frenar el Covid-19

 

Este divendres s’han reunit en l’Ajuntament de Burjassot, en l’Horta Nord (València), Rafa García , l’alcalde; la Secretària Autonòmica de Salut Pública i del Sistema Sanitari Públic, Isaura Navarro; la Directora General de Salut Pública i Addiccions, Ofelia Gimeno; i la Directora Centre de Salut Pública, Elvira Mensat, per a revisar la situació epidemiològica del municipi quant a casos positius de Covid-19 i les mesures a adoptar.

 

Esta situació s’ha vist augmentada en esta setmana per dos brots importants, un en una residència de majors i un altre en un entorn social. Entre les mesures consensuades, l’Ajuntament de Burjassot, i a pesar de tindre unes altíssimes restriccions ja en marxa, adoptarà les següents decisions:

 

  • Es reduïx l’aforament de cara a la celebració del Dia de Tots els Sants al 20%.
  • Es reduïxen els aforaments dels Cursos de les Escoles Esportives al 50% i s’estudia un possible retard del curs depenent de l’evolució de la situació.
  • Es reduïx l’aforament de les Biblioteques al 50%.
  • Es reduïx l’aforament de Cinema Tívoli al 50%.
  • Es reduïx l’aforament al Mercat Ambulant i del Mercat Municipal al 50%.
  • Es retarda l’inici dels Cursos de Cultura i Joventut.
  • Es retarda l’obertura de la Piscina Coberta.
  • Es tanca el gimnàs del Pavelló Cobert.
  • S’amplia i reforça el número d’agents policials per torn per a la vigilància de l’ús correcte de la mascareta i el compliment de les normes.
  • S’intensifica la vigilància per al control sobre els botelló en parcs i zones enjardinades.
  • L’Ajuntament de Burjassot seguirà sense permetre les activitats que generen aglomeracions.
  • L’Ajuntament de Burjassot seguirà sense concedir permisos per a activitats en el carrer o que suposen concentracions de persones en espais tancats.
  • Les activitats de deports es faran sense públic.
  • Es potenciarà l’atenció al ciutadà a través de videoconferència sempre que siga possible.
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana descendix al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i suma una caiguda interanual de 19.440 aturats.