18 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

L’Ajuntament de Burjassot adopta mesures addicionals per a frenar el Covid-19

 

Este divendres s’han reunit en l’Ajuntament de Burjassot, en l’Horta Nord (València), Rafa García , l’alcalde; la Secretària Autonòmica de Salut Pública i del Sistema Sanitari Públic, Isaura Navarro; la Directora General de Salut Pública i Addiccions, Ofelia Gimeno; i la Directora Centre de Salut Pública, Elvira Mensat, per a revisar la situació epidemiològica del municipi quant a casos positius de Covid-19 i les mesures a adoptar.

 

Esta situació s’ha vist augmentada en esta setmana per dos brots importants, un en una residència de majors i un altre en un entorn social. Entre les mesures consensuades, l’Ajuntament de Burjassot, i a pesar de tindre unes altíssimes restriccions ja en marxa, adoptarà les següents decisions:

 

  • Es reduïx l’aforament de cara a la celebració del Dia de Tots els Sants al 20%.
  • Es reduïxen els aforaments dels Cursos de les Escoles Esportives al 50% i s’estudia un possible retard del curs depenent de l’evolució de la situació.
  • Es reduïx l’aforament de les Biblioteques al 50%.
  • Es reduïx l’aforament de Cinema Tívoli al 50%.
  • Es reduïx l’aforament al Mercat Ambulant i del Mercat Municipal al 50%.
  • Es retarda l’inici dels Cursos de Cultura i Joventut.
  • Es retarda l’obertura de la Piscina Coberta.
  • Es tanca el gimnàs del Pavelló Cobert.
  • S’amplia i reforça el número d’agents policials per torn per a la vigilància de l’ús correcte de la mascareta i el compliment de les normes.
  • S’intensifica la vigilància per al control sobre els botelló en parcs i zones enjardinades.
  • L’Ajuntament de Burjassot seguirà sense permetre les activitats que generen aglomeracions.
  • L’Ajuntament de Burjassot seguirà sense concedir permisos per a activitats en el carrer o que suposen concentracions de persones en espais tancats.
  • Les activitats de deports es faran sense públic.
  • Es potenciarà l’atenció al ciutadà a través de videoconferència sempre que siga possible.
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana suma 1,4 milions de pernoctacions hoteleres al gener i puja preus un 6%

La Comunitat Valenciana va registrar 1,4 milions de pernoctacions hoteleres al gener, amb preus un 6% més cars. El turista estranger va aportar més nits malgrat arribar en menor número.

El Llevant necessita huit triomfs en tretze jornades per a depassar els 40 punts

Penúltim amb 18 punts, l'equip ha de sumar 24 més per a arribar a 42, el llindar que sol assegurar la salvació. Enfronta quatre dols directes que marcaran el seu futur.

Concentració davant Les Corts fa costat a les víctimes de la dana i exigix presó per a Mazón

Una concentració davant Les Corts ha recolzat a les víctimes de la dana de 2024 i ha exigit presó per a Carlos Mazón. Els afectats intervindran 483 dies després i hi haurà una altra protesta l'1 de març.

Les Falles de 2026 eleven la facturació pirotècnica a 8,75 milions, un 3% més

ACFAE preveu 8,75 milions d'euros en vendes durant les Falles de 2026, un 3% més. El consum mig es manté en 45 euros i s'esperen més de 1.000 contractacions.

L’Audiència de València ordena obrir juí oral contra Mónica Oltra per encobriment

L'Audiència Provincial de València ha ordenat al Jutjat d'Instrucció 15 obrir juí oral contra Mónica Oltra i altres nou per presumpte encobriment d'abusos. La decisió revoca el sobreseïment i dona pas a la fase d'enjudiciament.

Robatori de cable provoca retards en Metrovalencia i afecta a les línies 1, 2 i 7

Les línies 1, 2 i 7 registren demores des de primera hora per un robatori de cable nocturn entre València Sud i Castelló. La seguretat està garantida i es treballa en la reparació.

Tres detinguts, un menor, per robatoris amb violència de telèfons valorats en 24.000 euros

La Guàrdia Civil ha detingut a tres membres d'un grup, un d'ells menor, per assalts a botigues de telefonia a Llíria, Moncada i la Vall d'Uixó. Se'ls atribuïxen quatre robatoris i resistència després d'una persecució.

Dimarts solejat i temperatures lleugerament més altes en la Comunitat Valenciana

Jornada poc nuvolosa o buidada, amb boires i bancs de boira en el litoral a primeres i últimes hores. Vent fluix i descens de les màximes el dimecres.