16 C
València
Dijous, 11 desembre, 2025

L’Ajuntament de València acorda posposar totes les activitats programades i els mercats extraordinaris

 

El Centre de Coordinació Operativa Municipal (CECOPAL) de València ha acordat este dijous l’ajornament de totes les activitats autoritzades i organitzades pel consistori i els mercats ambulants extraordinaris, inclòs el Rastre, segons ha informat l’Àrea de Protecció Ciutadana.

 

El regidor de Protecció Ciutadana, Aarón Cano, ha qualificat de crítica la situació generada pel coronavirus i ha fet una crida al compliment «estricte de les mesures aprovades per les autoritats sanitàries per a revertir la greu situació en la que ens trobem».

 

El CECOPAL s’ha reunit de nou este dijous davant la situació «excepcionalment greu» que patix la ciutat per l’increment de casos en els últims dies. En la reunió, presidida per l’alcalde de València, Joan Ribó, s’han adoptat estes decisions, s’ha garantit el subministrament de tots els servicis essencials que presta el consistori i s’han acordat mesures per a que totes les instal·lacions municipals essencials tinguen garantit també el seu funcionament.

 

Garantir els servicis municipals essencials

Segons Cano, este òrgan «ha acordat les mesures necessàries per a garantir que tots els servicis municipals essencials queden garantits a pesar de l’alta incidència del virus en la ciutat».

 

En la reunió han estat presents, a demés de l’alcalde, la vicealcaldessa, Sandra Gómez; la regidora del Cicle Integral de l’Aigua, Luisa Valía; la regidora de Personal, Luisa Notario; la d’Educació, Maite Ibáñez; Isabel Lozano, edil de Servicis Socials; Lucia Beamud, de Pedanies i representants de Policia Local de València, Bombers i Protecció Civil.

 

«La situació és crítica en tota la ciutat i exigix mesures excepcionals com l’ajornament de totes les activitats que organitza o autoritza l’Ajuntament de València», ha manifestat Cano, que ha reiterat la seua crida a tota la ciutadania per a que complisca «estrictament totes les recomanacions que han indicat les autoritats sanitàries per a revertir com més prompte millor esta greu situació». Segons l’edil, l’equip de govern «no té més objectiu que el de protegir a tota la ciutadania i en este objectiu s’està deixant la pell».

Últimes notícies

Enric Mas competirà en la Challenge Mallorca 2026 després de la seua operació de varices

Enric Mas ja entrena després de passar per quiròfan i fixa la seua reaparició en la Challenge Mallorca 2026. Movistar presenta el seu projecte per a 2026 amb Uijtdebroeks com a aposta de lideratge.

Enric Mas confia a tornar millor després de la seua operació de varices

El mallorquí es va mostrar optimista en la presentació del Movistar Team: després d'operar-se de varices a la cama esquerra, ja entrena i apunta a iniciar 2026 amb bon peu.

Unzué apunta a Uijtdebroeks com a líder del Movistar per a 2026

Movistar va presentar els seus equips i el seu full de ruta per a 2026. Unzué confia a impulsar a Cian Uijtdebroeks com a referent i reforçar el bloc masculí i femení.

El cap de gabinet de Mazón va atestar que no sabia de confinaments i va remetre la decisió a un assessor

José Manuel Cuenca va declarar que desconeixia l'encaix legal d'un confinament durant la dana i va traslladar el dubte a un altre membre del gabinet. Els missatges amb Salomé Pradas il·lustren el debat intern i motiven una nova citació judicial.

Ford renova per sis mesos l’ERTO Xarxa d’Almussafes amb les mateixes condicions

La planta d'Almussafes ha renovat per sis mesos l'ERTO Xarxa amb les regles vigents en 2025: 4.152 afectats de manera rotativa, 996 llocs diaris en regulacion i el 90% del salari amb el 100% de complements.

El sector agroalimentari reclama més innovació per a ser sostenible i competitiu

La IV Trobada Renowagro ha posat el focus en la tecnologia i l'I+D com a palanques per a guanyar rendibilitat, sostenibilitat i competitivitat. Administracions, indústria i científics han defés regles clares per a accelerar l'adopció de solucions en el camp.

La Diputació preveu reobrir la Plaça de Bous de València abans de la Fira de Falles de 2026

La Diputació de València ha avançat al 90% la renovació integral de la il·luminació de la Plaça de Bous i preveu reobrir el cus abans de la Fira de Falles de 2026. L'actuació millora eficiència, seguretat i estàndards per a retransmissió en alta definició.

La frase de Mazón que el temporal se n’anava a Conca estava en un informe de Pradas

Missatges incorporats a la instrucció penal van mostrar que la frase que Mazón va pronunciar durant la DANA de 2024 figurava en un resum enviat per Salomé Pradas. El document preveia un desplaçament cap a la regió muntanyenca de Conca i una menor intensitat a partir de les 18.00.