2.4 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

L’Ajuntament de València acorda posposar totes les activitats programades i els mercats extraordinaris

 

El Centre de Coordinació Operativa Municipal (CECOPAL) de València ha acordat este dijous l’ajornament de totes les activitats autoritzades i organitzades pel consistori i els mercats ambulants extraordinaris, inclòs el Rastre, segons ha informat l’Àrea de Protecció Ciutadana.

 

El regidor de Protecció Ciutadana, Aarón Cano, ha qualificat de crítica la situació generada pel coronavirus i ha fet una crida al compliment «estricte de les mesures aprovades per les autoritats sanitàries per a revertir la greu situació en la que ens trobem».

 

El CECOPAL s’ha reunit de nou este dijous davant la situació «excepcionalment greu» que patix la ciutat per l’increment de casos en els últims dies. En la reunió, presidida per l’alcalde de València, Joan Ribó, s’han adoptat estes decisions, s’ha garantit el subministrament de tots els servicis essencials que presta el consistori i s’han acordat mesures per a que totes les instal·lacions municipals essencials tinguen garantit també el seu funcionament.

 

Garantir els servicis municipals essencials

Segons Cano, este òrgan «ha acordat les mesures necessàries per a garantir que tots els servicis municipals essencials queden garantits a pesar de l’alta incidència del virus en la ciutat».

 

En la reunió han estat presents, a demés de l’alcalde, la vicealcaldessa, Sandra Gómez; la regidora del Cicle Integral de l’Aigua, Luisa Valía; la regidora de Personal, Luisa Notario; la d’Educació, Maite Ibáñez; Isabel Lozano, edil de Servicis Socials; Lucia Beamud, de Pedanies i representants de Policia Local de València, Bombers i Protecció Civil.

 

«La situació és crítica en tota la ciutat i exigix mesures excepcionals com l’ajornament de totes les activitats que organitza o autoritza l’Ajuntament de València», ha manifestat Cano, que ha reiterat la seua crida a tota la ciutadania per a que complisca «estrictament totes les recomanacions que han indicat les autoritats sanitàries per a revertir com més prompte millor esta greu situació». Segons l’edil, l’equip de govern «no té més objectiu que el de protegir a tota la ciutadania i en este objectiu s’està deixant la pell».

Últimes notícies

La Aemet preveu gelades al costat de la costa i mínimes de fins a -6 a l’interior

La pròxima matinada portarà gelades fins i tot prop del litoral i descensos de fins a -6 en àrees de l'interior. Hi ha avisos grocs per fred i vent.

Set triomfs del Llevant davant l’Espanyol en el Ciutat, l’últim en 2016

El Llevant rep este diumenge a l'Espanyol amb un balanç a casa de set triomfs en quinze dols de Primera. No guanya en el Ciutat des de 2016.

El València només ha perdut una vegada amb l’Elx a Mestalla: 1-2 en la 65-66

El València rebrà este dissabte a l'Elx en la jornada 19 amb un balanç aclaparador a Mestalla: 16 victòries, 7 empats i 1 derrota. L'últim precedent, en 2022, va acabar en empat.

El Vila-real encadena quatre triomfs i un empat en les últimes cinc visites de l’Alabés

L'equip groc rep a l'Alabés en la jornada 19 amb una ratxa en La Ceràmica: quatre victòries i un empat des de 2019, quasi sempre amb marcadors inflats.

El 6.703 del Xiquet repartix el primer premi en 20 localitats de la Comunitat Valenciana

El número 6.703 ha resultat premiat amb el primer premi del sorteig del Xiquet, dotat amb 2 milions per sèrie i 200.000 euros al dècim, amb fort repartiment en la Comunitat Valenciana. El segon i el tercer han quedat més concentrats.

Dos ferits per l’explosió d’un càmping gas en una autocaravana al Campello

Una dona de 66 i un home de 76 han patit cremades després de l'explosió d'un càmping gas en una autocaravana en un càmping del Campello. Van ser atesos en el lloc i traslladats als hospitals d'Alacant i Sant Joan.

Ademuz marca la mínima en la Comunitat Valenciana amb 7 graus sota zero

Ademuz ha registrat -7 graus, la mínima de la Comunitat Valenciana, seguida per Castellfort i Fredes. En el litoral, les capitals han quedat per damunt de zero.

Troben un tercer cos i el casc del vaixell del naufragi d’una família espanyola a Indonèsia

Els equips de rescat van trobar un tercer cos i el casc del KM Putri Sakinah, afonat el 26 de desembre en Komodo amb una família espanyola a bord. Dos menors seguixen desapareguts.