L’Ajuntament de Viver tanca per un positiu en coronavirus entre el seu personal

 

Viver, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló), és una de les localitats amb més incidència acumulada d’esta província. Actualment es situa en 3.971,35 casos per cada 100.000 habitants. I és que en l’última setmana han hagut 61 positius nous d’entre els seus 1.536 habitants totals. 

 

Este dijous, l’Ajuntament de Viver ha fet un comunicat en les seues xarxes socials a on informa d’un contagi entre el personal del consistori. Per este motiu, han decidit tancar la instal·lació municipal fins saber els resultats de les proves PCR que s’està fent al personal que ha tingut un contacte estret amb el cas positiu. 

 

De la mateixa manera, des de la corporació demanen als veïns que els tràmits administratius i gestions es facen per via telemàtica o es retrasen fins a la setmana que ve. Per als assumptes urgents es facilita el següent telèfon: 964141006.

 

COMUNICADO AYUNTAMIENTO DE VIVER ✅Ayer fuimos informados de un caso positivo en Covid en el personal del Ayuntamiento,…

Publicada por Ayuntamiento de Viver en Miércoles, 20 de enero de 2021

Últimes notícies

València s’unix al minut de silenci per les víctimes de l’incendi forestal d’Almeria

L’Ajuntament de València s’ha sumat al minut de silenci convocat per la FVMP per les 12 víctimes mortals i 23 desapareguts de l’incendi forestal de Los Gallardos, a Almeria.

Morant acusa el PP i assegura que la climatització dels col·legis es pagarà amb fons de l’Estat

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi. També carrega contra la gestió del PP durant la dana a València.

Els col·legis valencians es climatitzaran amb fons de l’Estat, remarca Diana Morant

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es farà amb finançament del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir en esta mesura. També retreu la gestió del PP durant la dana a València.

Morant assegura que la climatització dels col·legis valencians es pagarà amb fons del Govern espanyol

Diana Morant afirma que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi res. També retreu a l equip de govern de València la seua actuació durant la dana i considera que avisant a temps es podrien haver evitat morts.

Els centres educatius rebran ajudes per a climatització a partir del 16 de juliol

Tots els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran a partir del 16 de juliol entre 5.000 i 25.000 euros per a atendre les primeres necessitats de climatització, dins del pla anunciat per Juanfran Perez Llorca.

Els col·legis valencians rebran diners per a climatització a partir del 16 de juliol

Els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran entre 5.000 i 25.000 euros des del 16 de juliol per a atendre les primeres necessitats de climatització. La mesura s’emmarca en el Pla de Climatització del Consell i es complementa amb actuacions en La Nucía dins del Pla Edificant i del Pla Recole.

Anabel Medina destaca la maduresa d’Alcaraz i confia en la seua tornada a l’elit

Anabel Medina assegura que Carlos Alcaraz afronta amb molta maduresa la lesió del canell dret i confia que recupere forces per a tornar a l’elit. La directora del BBVA Open Internacional de Valencia també explica el canvi de dates del torneig i analitza el moment del tenis femení espanyol.

El gasto social per habitant puja un 27 % en cinc anys a la Comunitat Valenciana

El gasto social per habitant de la Generalitat ha passat de 2.912 euros en 2020 a 3.465 en 2025, un augment del 27,6 %, encara que la Comunitat Valenciana se situa en desena posició en el rànquing autonòmic.