L’Ajuntament de Viver tanca per un positiu en coronavirus entre el seu personal

 

Viver, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló), és una de les localitats amb més incidència acumulada d’esta província. Actualment es situa en 3.971,35 casos per cada 100.000 habitants. I és que en l’última setmana han hagut 61 positius nous d’entre els seus 1.536 habitants totals. 

 

Este dijous, l’Ajuntament de Viver ha fet un comunicat en les seues xarxes socials a on informa d’un contagi entre el personal del consistori. Per este motiu, han decidit tancar la instal·lació municipal fins saber els resultats de les proves PCR que s’està fent al personal que ha tingut un contacte estret amb el cas positiu. 

 

De la mateixa manera, des de la corporació demanen als veïns que els tràmits administratius i gestions es facen per via telemàtica o es retrasen fins a la setmana que ve. Per als assumptes urgents es facilita el següent telèfon: 964141006.

 

COMUNICADO AYUNTAMIENTO DE VIVER ✅Ayer fuimos informados de un caso positivo en Covid en el personal del Ayuntamiento,…

Publicada por Ayuntamiento de Viver en Miércoles, 20 de enero de 2021

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La UE finança amb 111.000 euros la restauració de la muralla del castell de Cullera danyada per la dana

Cullera rebrà 111.319 euros del Fons de Solidaritat de la Unió Europea per a sufragar la restauració de la muralla i una torre del castell danyades per la dana d'octubre de 2024.

Detingut un home per estafar fins a 60.000 euros a un ancià mitjançant extraccions bancàries a Turís

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 45 anys acusat d'estafar entre 50.000 i 60.000 euros a un ancià de 89 anys a Turís mitjançant unes 80 extraccions bancàries no autoritzades.

Els pagaments en efectiu del PSOE i les gestions de l’entorn de Montero marquen el juí a Ábalos

L'octava jornada del juí a José Luis Ábalos se centra en el sistema de pagaments en efectiu del PSOE i en les gestions atribuïdes a l'entorn de María Jesús Montero en la trama de contractes de màscares.

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.