L’Ajuntament de Viver tanca per un positiu en coronavirus entre el seu personal

 

Viver, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló), és una de les localitats amb més incidència acumulada d’esta província. Actualment es situa en 3.971,35 casos per cada 100.000 habitants. I és que en l’última setmana han hagut 61 positius nous d’entre els seus 1.536 habitants totals. 

 

Este dijous, l’Ajuntament de Viver ha fet un comunicat en les seues xarxes socials a on informa d’un contagi entre el personal del consistori. Per este motiu, han decidit tancar la instal·lació municipal fins saber els resultats de les proves PCR que s’està fent al personal que ha tingut un contacte estret amb el cas positiu. 

 

De la mateixa manera, des de la corporació demanen als veïns que els tràmits administratius i gestions es facen per via telemàtica o es retrasen fins a la setmana que ve. Per als assumptes urgents es facilita el següent telèfon: 964141006.

 

COMUNICADO AYUNTAMIENTO DE VIVER ✅Ayer fuimos informados de un caso positivo en Covid en el personal del Ayuntamiento,…

Publicada por Ayuntamiento de Viver en Miércoles, 20 de enero de 2021

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.