8.7 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

L’Ajuntament de Viver tanca per un positiu en coronavirus entre el seu personal

 

Viver, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló), és una de les localitats amb més incidència acumulada d’esta província. Actualment es situa en 3.971,35 casos per cada 100.000 habitants. I és que en l’última setmana han hagut 61 positius nous d’entre els seus 1.536 habitants totals. 

 

Este dijous, l’Ajuntament de Viver ha fet un comunicat en les seues xarxes socials a on informa d’un contagi entre el personal del consistori. Per este motiu, han decidit tancar la instal·lació municipal fins saber els resultats de les proves PCR que s’està fent al personal que ha tingut un contacte estret amb el cas positiu. 

 

De la mateixa manera, des de la corporació demanen als veïns que els tràmits administratius i gestions es facen per via telemàtica o es retrasen fins a la setmana que ve. Per als assumptes urgents es facilita el següent telèfon: 964141006.

 

COMUNICADO AYUNTAMIENTO DE VIVER ✅Ayer fuimos informados de un caso positivo en Covid en el personal del Ayuntamiento,…

Publicada por Ayuntamiento de Viver en Miércoles, 20 de enero de 2021

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Situat Alonso: Ens exigim el màxim, els quasi no valen de res

El tècnic del UCAM Murcia es va mostrar orgullós del nivell oferit davant el Barcelona, però va recalcar que el quasi no prou i que l'equip ha d'aprendre a tancar els finals.

Laprovittola avisa: per a guanyar al UCAM cal fer dobles i triples esforços

El base del Barcelona va subratllar l'exigència per a doblegar al UCAM Murcia en els quarts de final de la Copa del Rei a València i va destacar l'aportació de tot l'equip.

91-85: Kevin Punter reapareix i guia al Barcelona a semifinals davant un UCAM Murcia que va fregar la sorpresa

Kevin Punter va reaparéixer amb 20 punts en 20 minutos i va canviar un partit que el UCAM Murcia tenia encarrilat. El Barcelona va guanyar 91-85 i es mesurarà al Baskonia.

L’Athletic pren impuls amb un 2-1 a l’Elx i un doblet de Guruzeta

L'Athletic ha vençut 2-1 a l'Elx en San Mamés amb dos gols de Guruzeta, el segon de penal en el 89 després de revisió del VAR. És la tercera victòria seguida de l'equip bilbaí i l'Elx seguix sense guanyar en 2026.

Baskonia es fica en semifinals amb un Kurucs recuperat i un Howard decisiu

Baskonia va eliminar a Tenerife en quarts amb un Kurucs clau malgrat el seu esquinç i un esclat final d'Howard. L'equip va destacar el caràcter i el suport de la seua afició

Troben mort a un pacient en una zona en obres d’un hospital de Benidorm quatre dies després de desaparéixer

Un britànic de 54 anys ha sigut trobat sense vida en una zona en obres de l'hospital de Benidorm del qual va desaparéixer quatre dies abans. La investigació policial apunta a una asfíxia accidental després de quedar atrapat en un buit.

Vidorreta lamenta que al Tenerife li va faltar aire per a tancar la remuntada davant Baskonia

El Tenerife va caure en quarts de Copa davant Baskonia després de fregar la remuntada. Vidorreta, Scrubb i Van Beck coincidixen que la reacció no va bastar per detalls.

El PP exigix la dimissió de Marlaska per ‘incompetent’

Carmen Fúnez ha demanat l'eixida de Grande-Marlaska pel cas del DAO i per falta de control en el seu Ministeri. També ha criticat immigració i sanitat.