8.3 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

L’Ajuntament de Viver tanca per un positiu en coronavirus entre el seu personal

 

Viver, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló), és una de les localitats amb més incidència acumulada d’esta província. Actualment es situa en 3.971,35 casos per cada 100.000 habitants. I és que en l’última setmana han hagut 61 positius nous d’entre els seus 1.536 habitants totals. 

 

Este dijous, l’Ajuntament de Viver ha fet un comunicat en les seues xarxes socials a on informa d’un contagi entre el personal del consistori. Per este motiu, han decidit tancar la instal·lació municipal fins saber els resultats de les proves PCR que s’està fent al personal que ha tingut un contacte estret amb el cas positiu. 

 

De la mateixa manera, des de la corporació demanen als veïns que els tràmits administratius i gestions es facen per via telemàtica o es retrasen fins a la setmana que ve. Per als assumptes urgents es facilita el següent telèfon: 964141006.

 

COMUNICADO AYUNTAMIENTO DE VIVER ✅Ayer fuimos informados de un caso positivo en Covid en el personal del Ayuntamiento,…

Publicada por Ayuntamiento de Viver en Miércoles, 20 de enero de 2021

Últimes notícies

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.

Detonen un artefacte trobat a 500 metres de la costa de Dénia

L'Armada ha detonat un artefacte localitzat a uns 500 metres de la costa de Dénia, entre les platges del Raset i Els Albarenes. La zona s'ha reobert sobre les 15.30 després de l'operatiu.

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.