Alerten dels nous símptomes detectats en les vacunes de Pfizer, Moderna i AstraZeneca

Recents estudis confirmen l’aparició de nous símptomes detectats després d’administrar les vacunes contra la Covid-19 de Pfizer, Moderna i AstraZeneca.

Des del començament de la vacunació entre la població, s’han anat registrant els efectes secundaris provocats pels diferents tipus de vacuna. De fet, al nostre país, es registren els símptomes i possibles reaccions adverses de les vacunes en el Sistema Espanyol de Farmacovigilància de Medicaments d’Ús Humà (SEFVh) a través d’un formulari.

Nou efectes secundaris de les vacunes contra la Covid-19

Els estudis i investigacions realitzades alerten de l’aparició de nous símptomes relacionats amb la vacunació amb dosi de Pfizer, AstraZeneca o Moderna.

En primer lloc, s’ha demostrat que existeix una relació significativa entre la inoculació de les vacunes i problemes en l’STUI, conegut com el tracte urinari inferior, amb canvis en la urgència i la freqüència urinària.

Aquests efectes secundaris van ser presents en el 13,4% de pacients, que van tindre problemes relacionats amb l’orina. El 65,9 per cent de participants (586) van rebre la vacuna d’Astrazeneca, el 29,2 per cent (260) la de Pfizer-Biontech i el 89 la de Moderna.

D’altra banda, la miocarditis o la bufeta hiperactiva s’han detectat com a efectes secundaris relacionats amb la inoculació de les vacunes, i amb més freqüència després de l’administració de la segona dosi.

La miocarditis presenta símptomes com a dolor de pit, problemes de respiració, fatiga o batecs irregulars.

Últimes notícies

Bendodo acusa el sanchismo d’estar en col·lapse després de les investigacions sobre Zapatero

Elías Bendodo sosté que el sanchismo entra en fase de solsida després dels informes de la UDEF sobre Zapatero i demana avançament electoral en considerar esgotat el projecte de Sánchez.

Educació fixa un topall de 200 euros de pujada al professorat i la rebaixa de ràtios seguix sense acord

Educació manté una oferta de pujada progressiva de fins a 200 euros mensuals al professorat i retarda la rebaixa de ràtios al curs 2027-2028, mentres la taula sectorial seguix sense acord.

La dona aïllada a Alacant per hantavirus continua la quarantena a casa darrere l’altre PCR negatiu

La dona de 32 anys aïllada per sospita de hantavirus a Alacant acumula cinc PCR negatives i seguix en quarantena domiciliària sota vigilància activa de Salut Pública fins al 5 de juny.

Felipe González augura que Europa necessitarà fins a deu anys per a assumir la seua seguretat i defensa

Felipe González calcula que Europa tardarà entre huit i deu anys a fer-se càrrec de la seua seguretat i defensa, sempre que supere els interessos nacionals. Defén més inversió pròpia en defensa, mantindre l'energia nuclear i reforçar infraestructures davant l'augment de població.

Roberto Bautista s’acomiada de Roland Garros en primera ronda

Roberto Bautista, en la seua última temporada com a professional, cau en primera ronda de Roland Garros davant Brandon Nakashima i s'acomiada del Gran eslam parisenc.

Educació i sindicats encaren amb optimisme una reunió clau per a frenar la vaga indefinida

Educació i els sindicats docents reprenen les negociacions amb una nova proposta sindical sobre la taula i un clima d'optimisme per a intentar tancar la vaga indefinida en la Comunitat Valenciana.

La jutgessa de la DANA insistix a obtindre les crides de l’alcalde d’Utiel al 112 del 29 d’octubre

La magistrada que investiga la gestió de la DANA torna a reclamar al 112 de la Generalitat les gravacions de les crides de l'alcalde d'Utiel i ordena creuar els registres aportats per l'alcaldessa de Torrent.

S’entrega a Madrid el conductor escapolit després d’un atropellament mortal en Port de Sagunt

El conductor que va atropellar mortalment a un vianant en Port de Sagunt i va fugir a gran velocitat s'ha entregat en una comissaria de Madrid després d'un dia en parador ignorat.