Alerten dels nous símptomes detectats en les vacunes de Pfizer, Moderna i AstraZeneca

Recents estudis confirmen l’aparició de nous símptomes detectats després d’administrar les vacunes contra la Covid-19 de Pfizer, Moderna i AstraZeneca.

Des del començament de la vacunació entre la població, s’han anat registrant els efectes secundaris provocats pels diferents tipus de vacuna. De fet, al nostre país, es registren els símptomes i possibles reaccions adverses de les vacunes en el Sistema Espanyol de Farmacovigilància de Medicaments d’Ús Humà (SEFVh) a través d’un formulari.

Nou efectes secundaris de les vacunes contra la Covid-19

Els estudis i investigacions realitzades alerten de l’aparició de nous símptomes relacionats amb la vacunació amb dosi de Pfizer, AstraZeneca o Moderna.

En primer lloc, s’ha demostrat que existeix una relació significativa entre la inoculació de les vacunes i problemes en l’STUI, conegut com el tracte urinari inferior, amb canvis en la urgència i la freqüència urinària.

Aquests efectes secundaris van ser presents en el 13,4% de pacients, que van tindre problemes relacionats amb l’orina. El 65,9 per cent de participants (586) van rebre la vacuna d’Astrazeneca, el 29,2 per cent (260) la de Pfizer-Biontech i el 89 la de Moderna.

D’altra banda, la miocarditis o la bufeta hiperactiva s’han detectat com a efectes secundaris relacionats amb la inoculació de les vacunes, i amb més freqüència després de l’administració de la segona dosi.

La miocarditis presenta símptomes com a dolor de pit, problemes de respiració, fatiga o batecs irregulars.

Últimes notícies

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.

L’incendi de la Vall d’Uixó té diversos focus i obliga a confinar la Vilavella

L’incendi declarat este dissabte a la Vall d’Uixó, amb diversos focus que fan sospitar que siga intencionat, s’ha desplaçat cap al nord i ha obligat a desallotjar fins a 60 persones i a confinar la Vilavella.

Confinen Vilavella pel fum de l’incendi de La Vall d’Uixó i demanen quedar-se a casa

Emergències ha ordenat el confinament de Vilavella per l’incendi de vegetació de La Vall d’Uixó, que evoluciona de manera negativa i ha activat la situació 2 del Pla especial.

Juanfran Pérez Llorca seguix in situ l’incendi forestal de la Vall d’Uixó

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, s’ha desplaçat al PMA de l’incendi declarat a la Vall d’Uixó, que ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals i a desallotjar preventivament una urbanització.

Arnau Tenas reforça la porteria del Mallorca cedit pel Villarreal

El porter del Villarreal Arnau Tenas jugarà al RCD Mallorca cedit fins a final de temporada, amb l’ascens com a gran objectiu. El meta català arriba com a primera opció per reforçar una porteria amb dubtes.