Alerten dels nous símptomes detectats en les vacunes de Pfizer, Moderna i AstraZeneca

Recents estudis confirmen l’aparició de nous símptomes detectats després d’administrar les vacunes contra la Covid-19 de Pfizer, Moderna i AstraZeneca.

Des del començament de la vacunació entre la població, s’han anat registrant els efectes secundaris provocats pels diferents tipus de vacuna. De fet, al nostre país, es registren els símptomes i possibles reaccions adverses de les vacunes en el Sistema Espanyol de Farmacovigilància de Medicaments d’Ús Humà (SEFVh) a través d’un formulari.

Nou efectes secundaris de les vacunes contra la Covid-19

Els estudis i investigacions realitzades alerten de l’aparició de nous símptomes relacionats amb la vacunació amb dosi de Pfizer, AstraZeneca o Moderna.

En primer lloc, s’ha demostrat que existeix una relació significativa entre la inoculació de les vacunes i problemes en l’STUI, conegut com el tracte urinari inferior, amb canvis en la urgència i la freqüència urinària.

Aquests efectes secundaris van ser presents en el 13,4% de pacients, que van tindre problemes relacionats amb l’orina. El 65,9 per cent de participants (586) van rebre la vacuna d’Astrazeneca, el 29,2 per cent (260) la de Pfizer-Biontech i el 89 la de Moderna.

D’altra banda, la miocarditis o la bufeta hiperactiva s’han detectat com a efectes secundaris relacionats amb la inoculació de les vacunes, i amb més freqüència després de l’administració de la segona dosi.

La miocarditis presenta símptomes com a dolor de pit, problemes de respiració, fatiga o batecs irregulars.

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.