Alerten dels nous símptomes detectats en les vacunes de Pfizer, Moderna i AstraZeneca

Recents estudis confirmen l’aparició de nous símptomes detectats després d’administrar les vacunes contra la Covid-19 de Pfizer, Moderna i AstraZeneca.

Des del començament de la vacunació entre la població, s’han anat registrant els efectes secundaris provocats pels diferents tipus de vacuna. De fet, al nostre país, es registren els símptomes i possibles reaccions adverses de les vacunes en el Sistema Espanyol de Farmacovigilància de Medicaments d’Ús Humà (SEFVh) a través d’un formulari.

Nou efectes secundaris de les vacunes contra la Covid-19

Els estudis i investigacions realitzades alerten de l’aparició de nous símptomes relacionats amb la vacunació amb dosi de Pfizer, AstraZeneca o Moderna.

En primer lloc, s’ha demostrat que existeix una relació significativa entre la inoculació de les vacunes i problemes en l’STUI, conegut com el tracte urinari inferior, amb canvis en la urgència i la freqüència urinària.

Aquests efectes secundaris van ser presents en el 13,4% de pacients, que van tindre problemes relacionats amb l’orina. El 65,9 per cent de participants (586) van rebre la vacuna d’Astrazeneca, el 29,2 per cent (260) la de Pfizer-Biontech i el 89 la de Moderna.

D’altra banda, la miocarditis o la bufeta hiperactiva s’han detectat com a efectes secundaris relacionats amb la inoculació de les vacunes, i amb més freqüència després de l’administració de la segona dosi.

La miocarditis presenta símptomes com a dolor de pit, problemes de respiració, fatiga o batecs irregulars.

Últimes notícies

Arranca un cap de setmana de calor intensa i tempestes a la Comunitat Valenciana

L’oratge del cap de setmana arribarà marcat per la calor sufocant a l’interior de València i Alacant este divendres, tempestes fortes al sud de València i un gir tèrmic amb descens de temperatures diumenge.

Avís groc per tronades i fins a 39 graus a les comarques d’Alacant i València

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per tronades al sud de la província de València i per temperatures de fins a 39 graus a l’interior d’Alacant i de València.

Una altra nit sufocant a la Comunitat amb fins a 36 graus

La Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit tòrrida, amb mínimes de fins a 35-36 graus en municipis com Agullent, Parcent o Tàrbena i una forta sensació de basca a la costa.

Reventons càlids al sud d’Alacant amb ratxes de fins a 119 km/h i caiguda d’arbres

Els reventons càlids de la vesprada de dijous al sud d’Alacant han deixat ratxes de fins a 119 km/h i han provocat 24 incidents per caiguda d’arbres i elements en la via pública.

Pet Shop Boys convertixen el Roig Arena en una pista de ball global i nostàlgica

El duo britànic Pet Shop Boys ha fet vibrar un Roig Arena ple fins la bandera amb el tour 'Dreamworld', un repàs de 40 anys de grans èxits plens de ball, melancolia i nostàlgia pop.

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.