Alerten dels nous símptomes detectats en les vacunes de Pfizer, Moderna i AstraZeneca

Recents estudis confirmen l’aparició de nous símptomes detectats després d’administrar les vacunes contra la Covid-19 de Pfizer, Moderna i AstraZeneca.

Des del començament de la vacunació entre la població, s’han anat registrant els efectes secundaris provocats pels diferents tipus de vacuna. De fet, al nostre país, es registren els símptomes i possibles reaccions adverses de les vacunes en el Sistema Espanyol de Farmacovigilància de Medicaments d’Ús Humà (SEFVh) a través d’un formulari.

Nou efectes secundaris de les vacunes contra la Covid-19

Els estudis i investigacions realitzades alerten de l’aparició de nous símptomes relacionats amb la vacunació amb dosi de Pfizer, AstraZeneca o Moderna.

En primer lloc, s’ha demostrat que existeix una relació significativa entre la inoculació de les vacunes i problemes en l’STUI, conegut com el tracte urinari inferior, amb canvis en la urgència i la freqüència urinària.

Aquests efectes secundaris van ser presents en el 13,4% de pacients, que van tindre problemes relacionats amb l’orina. El 65,9 per cent de participants (586) van rebre la vacuna d’Astrazeneca, el 29,2 per cent (260) la de Pfizer-Biontech i el 89 la de Moderna.

D’altra banda, la miocarditis o la bufeta hiperactiva s’han detectat com a efectes secundaris relacionats amb la inoculació de les vacunes, i amb més freqüència després de l’administració de la segona dosi.

La miocarditis presenta símptomes com a dolor de pit, problemes de respiració, fatiga o batecs irregulars.

Últimes notícies

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.

Educació amplia l’oferta d’FP amb 19 nous cicles per al curs 2026-2027

La Conselleria d'Educació autoritza 70 cicles formatius i, després de desactivar 51, incrementa l'oferta de Formació Professional en 19 nous cicles adaptats al teixit productiu valencià.

Catalá obri la porta a comprar la part de la Diputació de l’antic edifici d’Hisenda a València

L'alcaldessa de València, María José Catalá, considera complexa la venda del 60% municipal de l'antic edifici d'Hisenda i es mostra oberta a negociar amb la Diputació la compra del seu 40% i un possible ús compartit de l'immoble.

Els accidents laborals causen 12 morts en la Comunitat Valenciana fins a març

Els accidents laborals provoquen 170 morts a Espanya en el primer trimestre, 12 d'elles en la Comunitat Valenciana, on totes les defuncions es produïxen durant la jornada de treball.

Els ajuntaments activen projectes locals per a 120.000 vivendes de protecció pública

Els ajuntaments poden posar en marxa Projectes Residencials Locals per a promoure fins a 120.000 vivendes de protecció pública en sòls dotacionals i patrimonials hui infrautilitzats.

El Suprem reclama de nou al Parlament Europeu alçar la immunitat de Alvise per assetjament

El Tribunal Suprem sol·licita per tercera vegada al Parlament Europeu el suplicatori per a retirar la immunitat a l'eurodiputat Luis Perez, Alvise, i investigar-li per presumpte assetjament i revelacion de secrets a exmembres del seu partit.

Catalá reclama al Govern una reunió pel Sidi Saler després d’un any sense resposta

L'alcaldessa de València, María José Catalá, manté la seua exigència de reunir-se amb el Ministeri per a la Transició Ecològica per a definir el futur de l'antic hotel Sidi Saler, tancat i abandonat, després de més d'un any sense resposta.