Ana Mira, una dona de 102 anys, rep la primera vacuna contra el coronavirus en Redován

 

Ana Mira Palomares, una anciana de 102 anys, resident en un geriàtric de Redován, en la comarca del Baix Segura (Alacant), és fins al moment la persona de major edat a rebre la vacuna contra el coronavirus en el territori valencià.

 

Asseguda en una butaca, i al costat de dos treballadores, Ana Mira Palomares ha rebut la vacuna entre aplaudiments. D’acord amb l’administració sanitària, està previst vacunar entre este dimarts i el dimecres a 115 residents i 70 treballadors.

A demés, hui és un dia molt especial per a Ana Mira, ja que la dona celebrava hui els seus 102 anys

 

Teresa Valero, la primera sanitària vacunada de la residència

D’altra banda, la primera sanitària del centre en rebre la vacuna ha sigut Teresa Valero Pérez, supervisora general de la residència, a qui se li ha donat l’enhorabona, també amb aplaudiments. La treballadora, asseguda en una cadira al costat de l’anciana, ha agafat la mà a Mira.

 

«Hem passat un any amb molta por, un any tremend. Sense poder abraçar als nostres interns, sense que els familiars pogueren estar amb ells. Tot ha sigut i és pels avis, per això creiem que la vacunació és el començament d’una cosa nova. I quan a la iaia l’han punxada he sentit una cosa molt gran», ha indicat emocionada Teresa Valero.

Últimes notícies

Mazón reclama saber si seguix investigat en la causa judicial sobre la dana

Carlos Mazón defén que té dret a conéixer si continua sent investigat en la causa per la gestió de la dana en un jutjat de Catarroja i explica per què ha demanat personar-se en el procediment.

Alerta groga a Castelló per ratxes de vent de fins a 80 km/h

La Aemet activa l'avís groc en tota la província de Castelló per fortes ratxes de vent del nord-oest i per fenòmens costaners durant la matinada del dimecres.

AMDComVal aposta per créixer més enllà de l’àmbit digital després de la celebració de la seua Assemblea General a Alacant

Així mateix, es va presentar la proposta econòmica per a 2026 i els seus pressupostos, i es va consultar els associats sobre la possible incorporació de nous membres de diferents segments, així com sobre una futura reforma dels estatuts

Vandalitzen el mural de l’IES Cabanyal dedicat a la científica Eva Nogales amb la frase ‘Oltra encobridora’

El mural de l'IES Cabanyal dedicat a la biofísica Eva Nogales apareix amb la pintada 'Oltra encobridora', un atac que la UPV condemna com a acte vandàlic contra la cultura i la ciència.

Cau a València una xarxa de robatoris de coure a empreses del transport ferroviari

Sis detinguts, cinc d'ells a la presó, per una sèrie de robatoris de cable de coure en la xarxa ferroviària de València que van afectar més de 700 trens i van causar importants danys econòmics.

El València encadena nou partits de Lliga sense perdre davant el Celta a Mestalla

El València rep al Celta a Mestalla en la trentena jornada de Lliga amb una ratxa de nou partits invicte com a local davant el conjunt gallec, amb set triomfs i dos empats des de 2016.

L’Elx recorda la seua última derrota a Vallecas amb un gol en el descompte

L'Elx arriba a la seua visita a Vallecas amb el precedent de la temporada 2022-23, quan va perdre davant el Raig amb un gol en l'últim minut de l'afegit després d'haver-se avançat en el marcador.

Etta Eyong trenca la seua sequera golejadora amb Camerun més de tres mesos després

El davanter del Llevant Etta Eyong va marcar davant la Xina en la FIFA Sèries 2026 i va posar fi a més de tres mesos sense veure porta, una ratxa que arrossegava amb la seua selecció i amb el seu club.