Baixada increïble dels nous casos de coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

La Comunitat Valenciana ha administrat un total d’1.463.501 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 172.821 a Castelló, 532.155 a Alacant i 758.525 a València. Han rebut les dos dosis 379.340 persones.

A més, s’han notificat 81 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 389.706 persones. Per províncies, 23 a Castelló (40.105 en total); 11 a Alacant (146.143 en total); i 46 a la província de València (203.455 en total). S’ha notificat un cas sense assignar, amb el que la xifra total s’eleva a 3.

Des de l’última actualització s’han registrat 235 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 389.889 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 40.276 a Castelló, 145.878 a Alacant i 203.678 a València, a més d’una alta no assignada que eleva el total a 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 266 persones ingressades: 45 a la província de Castelló, amb 11 pacients en UCI; 79 a la província d’Alacant, 21 d’ells en l’UCI; i 142 a la província de València, 30 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 7 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.295: 791 a la província de Castelló, 2.776 en la d’Alacant i 3.728 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.991 casos actius, la qual cosa suposa un 0,99% del total de positius.

Actualització de la situació en residències

En estos moments hi ha casos positius en 5 residències de majors (1 a la província de Castelló, 1 a la província d’Alacant i 3 a la província de València).

Residents nous positius: 0
Treballadors i treballadores nous positius: 3
Residents que han mort: 0

Actualització brolles de coronavirus

S’han notificat 8 brots des de l’última actualització:

Requena: 3 casos. Origen laboral
Manises: 6 casos. Origen social
Borriana: 4 casos. Àmbit educatiu
València: 3 casos. Origen social
València: 5 casos. Origen social
València: 5 casos. Origen social
Paterna: 3 casos. Origen social
Llíria: 3 casos. Origen social
 

Últimes notícies

Condemnat a dos anys i mig de presó per patronejar una patera amb 18 immigrants a la deriva davant Calp

Un home ha sigut condemnat a dos anys i mig de presó per dirigir una patera amb 18 immigrants, quatre d’ells menors, entre Algèria i Alacant, que va quedar a la deriva davant la costa de Calp sense combustible.

La Comunitat Valenciana entra en risc màxim d’incendis fins al dijous

La Generalitat activa la preemergència 3 per les altes temperatures, el risc extrem i la possibilitat de tempestes seques a l’interior.

Els evacuats d’Azuébar passen la nit al Seminari de Sogorb amb monitors i projector per al Espanya‑Portugal

Quaranta-una persones d’Azuébar han passat la nit al Seminari de Sogorb per l’incendi de Soneja, amb aliments, llits, monitors per als xiquets i la previsió d’un projector per vore el partit Espanya‑Portugal si no poden tornar hui a casa.

Alicante obri els centres d’acollida davant l’episodi extrem de calor dilluns i dimarts

L’Ajuntament d’Alicante ha activat el Pla Territorial d’Emergència per l’ola de calor i habilita dilluns i dimarts els Centres d’Acollida i Urgències Socials, amb servei d’alimentació, hidratació i higiene per a persones sense llar.

Barcala es manté en silenci sobre Les Naus malgrat la citació de la comissió de vivenda

L alcalde d Alacant, Luis Barcala, ha reiterat que no farà cap declaració sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus, tot i que la comissió municipal d investigació l ha citat per al 24 de juliol a petició de tota l oposició.

Alerta per calor extrem: la Generalitat demana adaptar la faena per protegir la salut laboral

La Generalitat ha instat empreses, administracions i persones treballadores a reforçar la prevenció i reorganitzar la faena davant l’episodi de calor extrem anunciat a la Comunitat Valenciana.

Cinc ferits en un xoc entre una furgoneta i un autobús de l’EMT a El Saler

Cinc persones han resultat ferides en un accident entre un autobús de la línia 25 de l’EMT i una furgoneta a la CV-500, a l’altura d’El Saler, i han sigut traslladades a hospitals de València.

Continua ingressat l’home detingut per matar la seua dona i la filla a Alacant

L’home de 53 anys detingut per apunyalar mortalment la seua dona i una filla a la Cañada del Fenollar continua hospitalitzat sota custòdia policial i encara no ha declarat.