Baixada increïble dels nous casos de coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

La Comunitat Valenciana ha administrat un total d’1.463.501 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 172.821 a Castelló, 532.155 a Alacant i 758.525 a València. Han rebut les dos dosis 379.340 persones.

A més, s’han notificat 81 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 389.706 persones. Per províncies, 23 a Castelló (40.105 en total); 11 a Alacant (146.143 en total); i 46 a la província de València (203.455 en total). S’ha notificat un cas sense assignar, amb el que la xifra total s’eleva a 3.

Des de l’última actualització s’han registrat 235 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 389.889 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 40.276 a Castelló, 145.878 a Alacant i 203.678 a València, a més d’una alta no assignada que eleva el total a 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 266 persones ingressades: 45 a la província de Castelló, amb 11 pacients en UCI; 79 a la província d’Alacant, 21 d’ells en l’UCI; i 142 a la província de València, 30 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 7 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.295: 791 a la província de Castelló, 2.776 en la d’Alacant i 3.728 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.991 casos actius, la qual cosa suposa un 0,99% del total de positius.

Actualització de la situació en residències

En estos moments hi ha casos positius en 5 residències de majors (1 a la província de Castelló, 1 a la província d’Alacant i 3 a la província de València).

Residents nous positius: 0
Treballadors i treballadores nous positius: 3
Residents que han mort: 0

Actualització brolles de coronavirus

S’han notificat 8 brots des de l’última actualització:

Requena: 3 casos. Origen laboral
Manises: 6 casos. Origen social
Borriana: 4 casos. Àmbit educatiu
València: 3 casos. Origen social
València: 5 casos. Origen social
València: 5 casos. Origen social
Paterna: 3 casos. Origen social
Llíria: 3 casos. Origen social
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.

El SIP i l’app GVA+Salut quedaran fora de servici la matinada del dissabte per una actualització tècnica

La Conselleria de Sanitat detindrà entre les 00.00 i les 08.30 hores del dissabte el SIP i l'app GVA+Salut per a una actualització que reforce estabilitat, seguretat i rendiment, sense afectar l'atenció sanitària.

Nova concentració a València amb el lema ‘Mazón a presó’ per la gestió de la dana

La plaça de la Verge de València acull este diumenge 26 d'abril una nova concentració contra el expresident Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va deixar 230 morts, díhuit mesos després de la tragèdia.

La jutgessa rebutja considerar víctima de la dana a una voluntària que va al·legar lesions

La jutgessa que investiga la gestió de la dana descarta reconéixer com a víctima a una dona que va assegurar lesionar-se mentres col·laborava en tasques de neteja i repartiment de menjar després de les riuades.

Trenta protestes en la Comunitat Valenciana este cap de setmana contra la guerra a Orient Pròxim

La plataforma Parar la Guerra crida a participar en una trentena de concentracions en la Comunitat Valenciana i en mobilitzacions en 200 ciutats espanyoles per a exigir la fi de la guerra a Orient Pròxim i mantindre viu el focus sobre Gaza.

Condemnat a quatre anys de presó per agredir sexualment a la seua inquilina a Villena

L'Audiència d'Alacant condemna a quatre anys de presó a un home de 59 anys per agredir sexualment a una inquilina en una vivenda de la seua propietat a Villena i li imposa una indemnització de 20.000 euros.

Ford Europa reafirma el paper clau de la planta de València en la seua transformació de negoci

La presidència de Ford Europa destaca la factoria d'Almussafes com a peça central en la transformació del negoci en el continent, mentres UGT vincula este paper al futur llançament d'un nou model multienergia i a la progressiva eixida de l'ERTO Xarxa.