9.7 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Baixada increïble dels nous casos de coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

La Comunitat Valenciana ha administrat un total d’1.463.501 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 172.821 a Castelló, 532.155 a Alacant i 758.525 a València. Han rebut les dos dosis 379.340 persones.

A més, s’han notificat 81 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 389.706 persones. Per províncies, 23 a Castelló (40.105 en total); 11 a Alacant (146.143 en total); i 46 a la província de València (203.455 en total). S’ha notificat un cas sense assignar, amb el que la xifra total s’eleva a 3.

Des de l’última actualització s’han registrat 235 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 389.889 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 40.276 a Castelló, 145.878 a Alacant i 203.678 a València, a més d’una alta no assignada que eleva el total a 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 266 persones ingressades: 45 a la província de Castelló, amb 11 pacients en UCI; 79 a la província d’Alacant, 21 d’ells en l’UCI; i 142 a la província de València, 30 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 7 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.295: 791 a la província de Castelló, 2.776 en la d’Alacant i 3.728 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.991 casos actius, la qual cosa suposa un 0,99% del total de positius.

Actualització de la situació en residències

En estos moments hi ha casos positius en 5 residències de majors (1 a la província de Castelló, 1 a la província d’Alacant i 3 a la província de València).

Residents nous positius: 0
Treballadors i treballadores nous positius: 3
Residents que han mort: 0

Actualització brolles de coronavirus

S’han notificat 8 brots des de l’última actualització:

Requena: 3 casos. Origen laboral
Manises: 6 casos. Origen social
Borriana: 4 casos. Àmbit educatiu
València: 3 casos. Origen social
València: 5 casos. Origen social
València: 5 casos. Origen social
Paterna: 3 casos. Origen social
Llíria: 3 casos. Origen social
 

Últimes notícies

Mbappé decidix amb un doblet en La Ceràmica i reforça la recuperació del Reial Madrid

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al Vila-real amb dos gols de Mbappé, el segon de penal en el descompte, i va consolidar la seua millora sota el comandament d'Álvaro Arbeloa.

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.