Baixada increïble dels nous casos de coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

La Comunitat Valenciana ha administrat un total d’1.463.501 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 172.821 a Castelló, 532.155 a Alacant i 758.525 a València. Han rebut les dos dosis 379.340 persones.

A més, s’han notificat 81 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 389.706 persones. Per províncies, 23 a Castelló (40.105 en total); 11 a Alacant (146.143 en total); i 46 a la província de València (203.455 en total). S’ha notificat un cas sense assignar, amb el que la xifra total s’eleva a 3.

Des de l’última actualització s’han registrat 235 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 389.889 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 40.276 a Castelló, 145.878 a Alacant i 203.678 a València, a més d’una alta no assignada que eleva el total a 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 266 persones ingressades: 45 a la província de Castelló, amb 11 pacients en UCI; 79 a la província d’Alacant, 21 d’ells en l’UCI; i 142 a la província de València, 30 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 7 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.295: 791 a la província de Castelló, 2.776 en la d’Alacant i 3.728 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.991 casos actius, la qual cosa suposa un 0,99% del total de positius.

Actualització de la situació en residències

En estos moments hi ha casos positius en 5 residències de majors (1 a la província de Castelló, 1 a la província d’Alacant i 3 a la província de València).

Residents nous positius: 0
Treballadors i treballadores nous positius: 3
Residents que han mort: 0

Actualització brolles de coronavirus

S’han notificat 8 brots des de l’última actualització:

Requena: 3 casos. Origen laboral
Manises: 6 casos. Origen social
Borriana: 4 casos. Àmbit educatiu
València: 3 casos. Origen social
València: 5 casos. Origen social
València: 5 casos. Origen social
Paterna: 3 casos. Origen social
Llíria: 3 casos. Origen social
 

Últimes notícies

Un València exhaust rep un Betis en ratxa en un Mestalla molt exigent

València i Betis es veuen este dimarts en Mestalla en el partit ajornat de la primera jornada, amb el conjunt local cansat i sota pressió i un Betis reforçat pel seu bon inici de Lliga.

Oltra insta les autonomies a acollir els menors que han arribat sols a Ceuta

Mónica Oltra, candidata de Compromís a l’Ajuntament de València, reclama que totes les comunitats autònomes col·laboren per a acollir els xiquets i xiquetes que han arribat sols a Ceuta i que considera en una situació de màxima vulnerabilitat.

Leticia Romero reivindica la identitat competitiva del València Basket

La capitana del València Basket, Leticia Romero, assegura que l’equip mantindrà l’ambició per tots els títols en el nou cicle amb Javi Torralba, malgrat les absències inicials per la WNBA i el Mundial.

Maffeo es presenta amb un missatge clar: compromís total amb el Valencia

Pablo Maffeo s’ha presentat com a nou lateral dret del Valencia destacant el seu compromís, el desig de quedar-se molts anys i el pes personal de tornar a València, on viu la seua filla.

El Elche encadena davant el Barça la seua segona pitjor golejada com a local en Primera

El Elche ha caigut 0-5 davant el Barcelona al Martínez Valero i ha patit la segona derrota més ampla de la seua història com a local en Primera Divisió, només superada pel 0-6 també davant el Barça en la temporada 2014-15.

La FVMP reclama a la CHJ netejar amb urgència el nou llit del Túria i els barrancs

La Federació Valenciana de Municipis i Províncies exigix a la Confederación Hidrográfica del Júcar actuacions prioritàries de neteja i manteniment al nou llit del Túria i a diversos barrancs abans de les pluges de la tardor.

Corberán denuncia la desigualtat de descans del Valencia davant el Betis

Carlos Corberán assegura que el Valencia arribarà al partit de Lliga contra el Betis amb un dia menys de descans i un 33 % menys de recuperació física, cosa que considera una situació injusta, encara que desvincula el club sevillà de la responsabilitat.

Investiguen la mort d’una dona de 64 anys trobada en la platja de Puçol

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una dona de 64 anys trobada flotant en la platja de Puçol, sense signes aparents de violència. Els agents esperen confirmar la identitat i no descarten cap hipòtesi, inclosa la del suïcidi.