Baixen els morts per coronavirus amb tres nous decessos en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat, des de l’última actualització, 282 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens. Amb estos nous casos, la xifra total de positius se situa en 507.558 persones.

Nous casos per províncies, 42 a Castelló (52.644 en total); 136 a Alacant (185.903 en total) i 104 a València (269.009 en total). Continua havent-hi un total de 2 casos no assignats.

A més, s’han registrat 410 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 508.015 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 52.951 a Castelló, 185.293 a Alacant i 269.714 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 227 persones ingressades, 52 d’elles en l’UCI: 39 a la província de Castelló, 6 en UCI; 98 a la província d’Alacant, 24 d’elles en l’UCI; i 90 a la província de València, 22 d’elles en UCI.

A més, s’han registrat 3 defuncions (amb data de defunció en els últims 7 dies), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.755: 841 a la província de Castelló, 2.966 en la d’Alacant i 3.948 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.241 casos actius, la qual cosa suposa un 0,62% del total de positius.

Des de l’última actualització, no s’han registrat brots amb 10 o més casos associats.

 

Vacunació

 

Un total de 4.035.225 persones, han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana.

A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosi de Janssen i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) 3.872.044 persones.

Últimes notícies

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.

Darius Thompson trenca el seu contracte amb el Valencia Basket abans del 2028

El Valencia Basket i Darius Thompson han pactat este juny la rescissió del contracte que els unia fins a 2028. L’exterior nord-americà, clau en l’aposta per l’Eurolliga, ha perdut protagonisme fins a quedar fora de les últimes convocatòries.

La major mostra del Museu de l’Or de Bogotà arriba al Marq amb 300 peces úniques

El Marq d’Alacant acull fins al 2 de maig de 2027 la mostra més gran del Museu de l’Or de Bogotà, amb 291 objectes arqueològics i creacions indígenes actuals que exploren la connexió entre l’or, els rituals i l’univers.

Barrachina viatja a Brussel·les per a defensar el regadiu valencià davant la Unió Europea

El conseller Miguel Barrachina viatjarà dilluns i dimarts a Brussel·les junt amb Fecoreva per a defensar el paper clau del regadiu mediterrani en la seguretat alimentària, la competitivitat agrària i l equilibri territorial. La delegació es reunirà amb institucions europees i participarà en una mesa redona al Parlament Europeu.