25.1 C
València
Dissabte, 25 octubre, 2025

245 contagis nous i 4 morts en les últimes 24 hores en el territori valencià

 

Este dissabte, 13 de març, Sanitat ha registrat 245 casos nous per coronavirus per prova PCR o a través de test d’antígens, que situen la xifra total de positius en 382.995 persones. D’altra banda, s’han registrat 4 defuncions per coronavirus des de l’última actualització. 

 

Quant als ingressos hospitalaris per Covid-19, ara com ara, continuen ingressats 587 pacients. D’ells, 170 persones continuen ingressades en l’UCI. Respecte de les altes, 250 persones s’han recuperat en les últimes hores i, en total, 382.732 pacients han superat la malaltia.

 

Casos de coronavirus per províncies: 382.995

  • Castelló: 26 nous (39.068 en total).
  • Alacant: 116 nous (144.194 en total).
  • València: 102 (199.729 en total).
  • Sense assignar: 1 nou (4 en total).

 

Morts per coronavirus per províncies: 6.987

  • Castelló: 0 nous (770 en total).
  • Alacant: 2 nous (2.628 en total).
  • València: 2 nous (3.589 en total).

 

5 brots de coronavirus

Este dissabte, 13 de març, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat l’aparició de 5 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores, tots d’origen social.

 

A continuació, els 7 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens.

  • Alberic: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • Oliva: 5 casos. Origen social
  • Gandía: 3 casos. Origen social
  • Almoines: 5 casos. Origen social

Últimes notícies

Espanyol i Elx mesuren la seua condició d’equips revelació en el RCDE Stadium

Espanyol, sext, i Elx, sèptim, s'enfronten en el RCDE Stadium en plena lluita per Europa després del seu retorn a Primera. Dol de ratxes, baixes i retorns a les 16.15.

Dol autonòmic a Mestalla amb urgències per a València i Vila-real

València i Vila-real arriben amb ratxes negatives i necessitat de victòria. Els locals miren al descens; els grocs volen sostindre's en la part alta.

Antonio Tejero rep l’alta hospitalària

Antonio Tejero, de 93 anys, ha rebut l'alta hospitalària i es troba en situació d'estabilitat clínica. La seua família afirma que seguirà 'la seua recuperació en l'entorn familiar'.

València inicia la neteja del barranc del Palmaret i critica la inacció de la CHJ

L'Ajuntament ha començat a netejar el barranc del Palmaret en Carpesa i Massarrojos i retrau a la CHJ no assumir la seua competència. Els treballs podrien acabar la primera setmana de novembre.

La Fiscalia rebutja la petició de sobreseïment de la exconsellera Salomé Pradas

La Fiscalia de València ha informat en contra del recurs de la exconsellera i la causa s'eleva a l'Audiència Provincial. El procediment continua obert.

Detenen al lladre de Benimaclet la cara del qual va acabar en samarretes i xapes

La Policia Nacional ha detingut al presumpte autor de 19 robatoris en comerços i locals de restauració de Benimaclet. El seu rostre dibuixat es va estampar en samarretes i xapes que es van esgotar en hores.

Generalitat, patronal i sindicats destaquen el dinamisme de l’ocupació en la Comunitat Valenciana en el tercer trimestre

La Comunitat Valenciana ha sumat 37.400 ocupats en el tercer trimestre, fins a 2.451.000, mentres l'atur ha repuntat en 11.500 persones, fins a 325.600 i una taxa del 11,73%. Indústria i jóvens van liderar l'avanç, segons Generalitat, CEV i sindicats, que reclamen millorar la qualitat de l'ocupació.

Sanitat estudiarà vies jurídiques per a obligar comunitats del PP a publicar les dades dels seus cribratges

Mónica García ha avisat que activarà totes les vies legals per a forçar a les autonomies del PP a entregar les dades de cribratges. El plançó dels consellers populars ha impedit aprovar 2 milions per a vigilància del càncer i altres mesures.