Sanitat registra 1.704 nous casos de coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

Aquest dimecres, Sanitat ha informat que un total de 3.307.150 han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en aquests moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dues dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 2.705.871 persones. Per províncies: 321.006 a Castelló, 972.412 a Alacant i 1.412.453 a València. 

 

A més, s’han notificat 1.704 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 470.138 persones. Per províncies, 171 a Castelló (48.629 en total); 768 a Alacant (168.283 en total); i 765 a València (253.224 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.

 

Des de l’última actualització s’han registrat 2.859 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 445.181 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 46.179 a Castelló, 158.912 a Alacant i 240.031 a València. El total d’altes no assignades es manté en 59.

 

Els hospitals valencians tenen, actualment, 682 persones ingressades, 111 d’elles en l’UCI: 79 a la província de Castelló, 16 en UCI; 187 a la província d’Alacant, 27 d’elles en l’UCI; i 416 a la província de València, 68 d’elles en UCI. 

 

D’altra banda, s’han registrat nou defuncions en els últims set dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.511: 814 a la província de Castelló, 2.859 en la d’Alacant i 3.838 en la de València. D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 28.907 casos actius, la qual cosa suposa un 6% del total de positius. 

 

Dels brots registrats, només un té 10 o més casos associats i és d’origen social:

•    Fuente la Reina: 12 casos. Origen social

Últimes notícies

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.

The Prodigy tancarà el 30 aniversari del FIB 2026 amb un cartell ple de clàssics

El FIB 2026 acomiada este dissabte la seua 30a edició a Benicàssim amb The Prodigy com a cap de cartell i un programa que recupera bandes històriques del festival, junt amb referents de l’indie estatal.

El Palau i les principals estacions s’il·luminaran amb la bandera d’Espanya per la final del Mundial 2026

La Generalitat il·luminarà este cap de setmana el Palau i estacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant amb la bandera d’Espanya per donar suport a la selecció en la final del Mundial 2026 davant d’Argentina als Estats Units.

María José Catalá promet seguir cuidant València i optar a la reelecció en 2027

La alcaldessa de València, María José Catalá, ha reafirmat a Santiago de Compostela la seua voluntat de continuar al capdavant de l’Ajuntament fins a les eleccions de 2027 i ha defensat la seua gestió amb rebaixes fiscals, vivenda pública i aposta per la cultura i la innovació.