Sanitat registra 1.704 nous casos de coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

Aquest dimecres, Sanitat ha informat que un total de 3.307.150 han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en aquests moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dues dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 2.705.871 persones. Per províncies: 321.006 a Castelló, 972.412 a Alacant i 1.412.453 a València. 

 

A més, s’han notificat 1.704 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 470.138 persones. Per províncies, 171 a Castelló (48.629 en total); 768 a Alacant (168.283 en total); i 765 a València (253.224 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.

 

Des de l’última actualització s’han registrat 2.859 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 445.181 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 46.179 a Castelló, 158.912 a Alacant i 240.031 a València. El total d’altes no assignades es manté en 59.

 

Els hospitals valencians tenen, actualment, 682 persones ingressades, 111 d’elles en l’UCI: 79 a la província de Castelló, 16 en UCI; 187 a la província d’Alacant, 27 d’elles en l’UCI; i 416 a la província de València, 68 d’elles en UCI. 

 

D’altra banda, s’han registrat nou defuncions en els últims set dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.511: 814 a la província de Castelló, 2.859 en la d’Alacant i 3.838 en la de València. D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 28.907 casos actius, la qual cosa suposa un 6% del total de positius. 

 

Dels brots registrats, només un té 10 o més casos associats i és d’origen social:

•    Fuente la Reina: 12 casos. Origen social

Últimes notícies

Rafa Mir, condemnat a 8 anys i mig de presó per agressió sexual i lesions a València

L'Audiència Provincial de València ha condemnat el futbolista Rafa Mir a 8,5 anys de presó per un delicte d'agressió sexual i un altre de lesions. Un segon acusat ha rebut 2 anys de presó i tots dos hauran d'indemnitzar les víctimes amb més de 70.000 euros.

Rafa Mir és condemnat a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions a València

La Secció Quarta de l'Audiència Provincial de València ha condemnat el futbolista Rafa Mir a huit anys i mig de presó per un delicte d'agressió sexual i un altre de lesions, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

La nova campanya ‘En mi silla mando yo’ reivindica l’autonomia real de les persones amb diversitat funcional

Codifiva presentarà divendres en el MuVIM la campanya 'En mi silla mando yo', que defensa l'autonomia de les persones amb discapacitat més enllà de la mobilitat física i reclama un canvi en la mirada social.

Catalá admet en el Congrés que el pla municipal va fallar el dia de la DANA a València

La alcaldessa de València, María José Catalá, ha reconegut en la comissió del Congrés que investiga la riuada del 29 d’octubre de 2024 que el pla d’actuació municipal va fallar perquè no contemplava risc d’inundació en les pedanies del sud més afectades, on van morir 17 persones.

València Basket inicia la final de la Lliga Endesa amb pista a favor davant el Barcelona

València Basket i Barcelona reediten des de dijous la final de la Lliga Endesa de 2003, però ara amb factor pista taronja i més experiència per als valencians.

CCOO alerta d’un possible control horari al professorat en juliol sense pacte previ

CCOO-PV denuncia que Educacio vol implantar sistemes de control horari al professorat en juliol sense negociacio ni cobertura normativa clara, mentre la Conselleria assegura que no hi ha novetats respecte a altres cursos.

La proposta de finançament autonòmic obri la porta a 3.669 milions per a la Comunitat Valenciana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, insta Juanfran Pérez Llorca a abandonar les 'excuses' i a negociar un nou model de finançament autonòmic que, segons defensa, aportaria 3.669 milions d'euros a la Comunitat Valenciana a partir de 2027.

Nou protocol al Vega Baja per a acompanyar dones en dol neonatal

LHospital Universitari Vega Baja dOrihuela ha posat en marxa un protocol específic per a atendre dones i famílies en situació de dol perinatal i neonatal, amb un model dassistència integral i humanitzada.