Sanitat registra 1.704 nous casos de coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

Aquest dimecres, Sanitat ha informat que un total de 3.307.150 han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en aquests moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dues dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 2.705.871 persones. Per províncies: 321.006 a Castelló, 972.412 a Alacant i 1.412.453 a València. 

 

A més, s’han notificat 1.704 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 470.138 persones. Per províncies, 171 a Castelló (48.629 en total); 768 a Alacant (168.283 en total); i 765 a València (253.224 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.

 

Des de l’última actualització s’han registrat 2.859 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 445.181 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 46.179 a Castelló, 158.912 a Alacant i 240.031 a València. El total d’altes no assignades es manté en 59.

 

Els hospitals valencians tenen, actualment, 682 persones ingressades, 111 d’elles en l’UCI: 79 a la província de Castelló, 16 en UCI; 187 a la província d’Alacant, 27 d’elles en l’UCI; i 416 a la província de València, 68 d’elles en UCI. 

 

D’altra banda, s’han registrat nou defuncions en els últims set dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.511: 814 a la província de Castelló, 2.859 en la d’Alacant i 3.838 en la de València. D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 28.907 casos actius, la qual cosa suposa un 6% del total de positius. 

 

Dels brots registrats, només un té 10 o més casos associats i és d’origen social:

•    Fuente la Reina: 12 casos. Origen social

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dituro reclama a l’Elx màxima concentració per a rebre a l’Atlètic

Matías Dituro insistix que l'Elx ha de concentrar tota l'energia en el dol davant l'Atlètic de Madrid i valora l'impacte anímic de la recent victòria enfront del València.

Luis Castro se centra en guanyar més que els seus rivals per a assegurar la permanència

Luis Castro insistix que el Llevant ha de sumar més victòries que els seus rivals directes per la permanència i alerta del bon moment del Getafe abans del seu dol en el Ciutat de València.

El València suma dotze jornades de Lliga sense empatar després de caure davant l’Elx

El València encadena dotze partits de Lliga sense empatar després de perdre per 1-0 en el camp de l'Elx, iguala la seua segona millor ratxa sense taules en Primera i s'acosta al topall històric del club.

Ilia Topuria celebra el rècord de públic del WOW 29 en el Roig Arena

Ilia Topuria es va mostrar emocionat després de reunir més de 14.000 aficionats en el Roig Arena durant el WOW 29, un rècord d'assistència a Espanya que definix com un altre somni fet realitat.

Lucas Beltrán assumix la derrota del València i demana estar més forts que mai

Lucas Beltrán assumix la derrota del València en el camp de l'Elx, lamenta les ocasions fallades i reclama al vestuari responsabilitat, caràcter i unió amb l'afició.

Sanitat indemnitza a la família d’un home mort per infart després d’arribar dos ambulàncies sense metge

La conselleria valenciana de Sanitat pagarà quasi 60.000 euros a la viuda i les dos filles d'un home de 57 anys que va morir d'un infart en el seu domicili d'Alacant després de rebre assistència inicial sense metge en dos ambulàncies.

El Centre de Fauna Salvatge del Saler atén un 20% més d’animals ferits en 2025

El Centre de Recuperació de Fauna Salvatge del Saler va atendre 9.310 animals ferits en 2025, un 20,7% més que l'any anterior, impulsat per l'arribada massiva de cries de falcia afectades per l'onada de calor.

Alacant presenta el projecte per a soterrar les vies que dividixen la ciutat

El Ministeri de Transports i l'Ajuntament d'Alacant presenten este dilluns el projecte de soterrament de les vies i el futur Parc Central, cridat a cosir barris i crear un gran pulmon verd amb vivendes i dotacions publiques.