Sanitat registra 2.297 nous casos de coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 2.297 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 472.435 persones. Per províncies, 260 a Castelló (48.889 en total); 836 a Alacant (169.119 en total); i 1.201 a València (254.425 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.

 

Respecte a la vacunació, a causa d’un problema informàtic, no s’han pogut descarregar hui les dades actualitzades. 

 

A més, s’han registrat 3.123 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 448.304 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 46.521 a Castelló, 159.847 a Alacant i 241.876 a València. El total d’altes no assignades se situa en 60.

 

Els hospitals valencians tenen, actualment, 658 persones ingressades, 111 d’elles en l’UCI: 80 a la província de Castelló, 16 en UCI; 182 a la província d’Alacant, 29 d’elles en l’UCI; i 396 a la província de València, 66 d’elles en UCI. 

 

D’altra banda, s’han registrat huit defuncions en els últims set dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.519: 815 a la província de Castelló, 2.861 en la d’Alacant i 3.843 en la de València. D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 28.079 casos actius, la qual cosa suposa un 5,80% del total de positius. 

 

Dels brots registrats, quatre tenen 10 o més casos associats:

•    Albocàsser: 10 casos. Origen social
•    Moixent: 13 casos. Origen social 
•    Vilamarxant: 10 casos. Origen social
•    Bolbaite: 14 casos. Origen social
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pluges amb fang i ratxes molt fortes este dimecres per la borrasca Regina

La borrasca Regina, situada sobre el Marroc, deixarà un canvi de temps marcat: pluges amb fang, ratxes molt fortes i baixada de les màximes en la mitat sud. Les precipitacions avançaran de sud a nord i seran més intenses a Andalusia, amb incidència també a Castella-la Manxa i Madrid, a més de calitja a Balears i pluges amb vent a Canàries.

Pluges en el sud de València i nord d’Alacant i vent amb ratxes molt fortes

Cels molt nuvolosos este dimecres amb pluges febles, persistents en el sud de València i nord d'Alacant, i vent del nord-est amb ratxes molt fortes. El dijous arribaran precipitacions generalitzades amb fang i baixaran les màximes.

PLD Space tanca una ronda de 180 milions per a impulsar Miura 5 i el seu salt comercial

PLD Space ha tancat una Sèrie C de 180 milions liderada per Mitsubishi Electric i COFIDES. El capital accelera Miura 5, l'expansió industrial i el passe a operacions comercials.

Un accident entre dos camions i dos cotxes talla l’A-7 a Moncofa (Castelló)

El sinistre en el punt quilomètric 457 ha obligat a tallar l'A-7 en sentit València. La DGT ha activat desviaments per la N-340 i la N-225.

Un foc en una bossa d’escombraries deslliga un incendi en el centre d’Alacant: quatre atesos

Una bossa d'escombraries preses ha provocat un incendi en el número 1 de l'avinguda Alfonso El Savi. Quatre persones han sigut ateses per inhalació i dos traslladades.

Avís groc a l’interior sud i el litoral central i sud d’Alacant per vents de fins a 70 km/h

Aemet ha activat per a este dimecres l'avís groc per vent del nord-est a l'interior sud i el litoral central i sud d'Alacant, amb ratxes de fins a 70 km/h entre les 08.00 i les 18.00. En el litoral sud també regix avís per fenòmens costaners, amb força 7 i ones de tres metres.

Gandia i Solanes es disputaran el rectorat de la UV en segona volta el 12 de març

Gandia ha aconseguit un 42,69% del vot ponderat i Solanes un 38,93% en la primera volta en la UV. La segona volta se celebrarà el 12 de març.

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.