Sanitat registra 2.297 nous casos de coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 2.297 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 472.435 persones. Per províncies, 260 a Castelló (48.889 en total); 836 a Alacant (169.119 en total); i 1.201 a València (254.425 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.

 

Respecte a la vacunació, a causa d’un problema informàtic, no s’han pogut descarregar hui les dades actualitzades. 

 

A més, s’han registrat 3.123 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 448.304 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 46.521 a Castelló, 159.847 a Alacant i 241.876 a València. El total d’altes no assignades se situa en 60.

 

Els hospitals valencians tenen, actualment, 658 persones ingressades, 111 d’elles en l’UCI: 80 a la província de Castelló, 16 en UCI; 182 a la província d’Alacant, 29 d’elles en l’UCI; i 396 a la província de València, 66 d’elles en UCI. 

 

D’altra banda, s’han registrat huit defuncions en els últims set dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.519: 815 a la província de Castelló, 2.861 en la d’Alacant i 3.843 en la de València. D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 28.079 casos actius, la qual cosa suposa un 5,80% del total de positius. 

 

Dels brots registrats, quatre tenen 10 o més casos associats:

•    Albocàsser: 10 casos. Origen social
•    Moixent: 13 casos. Origen social 
•    Vilamarxant: 10 casos. Origen social
•    Bolbaite: 14 casos. Origen social
 

Últimes notícies

Cinc detinguts en desmantellar quatre punts de venda de droga a Sueca i Riola

La Guàrdia Civil ha detingut cinc persones i ha desarticulat quatre punts de venda de cocaïna i marihuana a Sueca i Riola, on la droga es venia fins i tot a menors.

Arresten a Novelda un fugitíu alemany reclamat amb dos ordres europees de detenció

La Guàrdia Civil ha detingut a Novelda un home alemany de 45 anys sobre el qual pesaven dues Ordres Europees de Detenció per alteració de l’ordre públic. El tribunal ha ordenat la seua llibertat amb mesures cautelars i ha intervingut la furgoneta en què circulava, també reclamada per Alemanya.

Detingut a Novelda un fugitiu alemany reclamat amb dues Ordres Europees de Detenció

La Guàrdia Civil ha detingut a Novelda un home alemany de 45 anys amb dues Ordres Europees de Detenció per alteració de l'ordre públic, després d’un control de vehicles on també han intervingut la furgoneta en què viatjava.

Juan Gea alerta que la societat té por de perdre drets i acaba tragant massa coses

L’actor valencià Juan Gea torna al Festival de Teatre Clàssic de Mérida amb una Electra actualitzada i reflexiona sobre la por social a perdre drets, el trencament del diàleg i el valor del pensament humà front a la intel·ligència artificial.

A presó el conductor acusat de causar un accident mortal a la N-332 en Alicante

Un home ha ingressat a presó provisional acusat d’homicidi per imprudència greu i delictes contra la seguretat viària per un accident mortal dissabte a la N-332, a la província d’Alacant.

Presó provisional per al conductor acusat de causar un accident mortal a la N-332 a Alacant

Un home ha ingressat a presó provisional, comunicada i sense fiança, acusat de causar un accident mortal entre un cotxe i una moto a la N-332, a la província d’Alacant, dissabte passat.

Presó provisional per al conductor acusat de causar un accident mortal a la N-332 a Alacant

Un home ha ingressat en presó provisional acusat d’homicidi per imprudència greu, lesions i delictes contra la seguretat viària per un accident mortal dissabte passat a la N-332, a la província d’Alacant.

Reobrin les carreteres a Soneja i tornen a casa els 500 desallotjats per l’incendi

L’incendi forestal de Soneja, estabilitzat després de cremar 183 hectàrees, ha permés reobrir carreteres i el retorn d’uns 500 veïns desallotjats d’Azuébar.