13.3 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Sanitat registra 2.297 nous casos de coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 2.297 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 472.435 persones. Per províncies, 260 a Castelló (48.889 en total); 836 a Alacant (169.119 en total); i 1.201 a València (254.425 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.

 

Respecte a la vacunació, a causa d’un problema informàtic, no s’han pogut descarregar hui les dades actualitzades. 

 

A més, s’han registrat 3.123 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 448.304 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 46.521 a Castelló, 159.847 a Alacant i 241.876 a València. El total d’altes no assignades se situa en 60.

 

Els hospitals valencians tenen, actualment, 658 persones ingressades, 111 d’elles en l’UCI: 80 a la província de Castelló, 16 en UCI; 182 a la província d’Alacant, 29 d’elles en l’UCI; i 396 a la província de València, 66 d’elles en UCI. 

 

D’altra banda, s’han registrat huit defuncions en els últims set dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.519: 815 a la província de Castelló, 2.861 en la d’Alacant i 3.843 en la de València. D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 28.079 casos actius, la qual cosa suposa un 5,80% del total de positius. 

 

Dels brots registrats, quatre tenen 10 o més casos associats:

•    Albocàsser: 10 casos. Origen social
•    Moixent: 13 casos. Origen social 
•    Vilamarxant: 10 casos. Origen social
•    Bolbaite: 14 casos. Origen social
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.

La Policia Local d’Alacant ha iniciat un operatiu per a aclarir qui viu en 140 VPP de la Platja de Sant Joan

La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís s'ha rebut esta vesprada per un possible doble crim.

Trobades mortes una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes; la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil ha obert una investigació després de la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. La víctima estava en el sistema VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament vigent contra el marit, que no ha sigut detingut.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.