11.3 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Barceló demana un esforç comú per a evitar la tercera ona de Covid-19

 

La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha assegurat que la postura del seu departament és que «no es produïsca una tercera ona» de la pandèmia del coronavirus i ha demanat una «alineació i que siguem responsables amb les mesures sanitàries i les complim». D’esta manera es conseguirà «que entrem en el 2021 amb una situació millor i més alleujada», ha assenyalat Barceló en l’Hospital General de Castelló.

 

Preguntada sobre la postura de la Conselleria de Sanitat davant de la possible arribada d’una tercera ona, Barceló ha indicat que esta és que «no es produïsca i per a això hem d’estar alineats i responsables en les mesures que s’adopte per la Conselleria i el Consell Interterritorial i que les complim». Per a Barceló, «podem tindre més o menys mesures, però depén de la responsabilitat de com actuem».

 

«El que no volem que passe -ha dit- és que hi haja una tercera ona, que tornem a tindre ingressos hospitalaris i persones en l’UCI», i la qüestió que ha de plantejar-se cada ciutadà és «què volem després de Nadal», i la resposta és «que no hi haja tercera ona, que entrem en el 2021 amb una situació millor i més alleujada».

 

A preguntes sobre les mesures que planteja la Conselleria sobre les celebracions nadalenques, Barceló ha indicat que el territori valencià ja va traslladar al Ministeri la seua proposta i que el seu desig és que les festes siguen el més homogènies possible en totes les comunitats autònomes, i ha indicat que este dimecres, en el Consell Interterritorial, «vorem si avancem alguna cosa».

Últimes notícies

El València arrasa 115-73 al Saragossa després de gestionar el cansament

El València va convertir el desgast en virtut i va agranar al Saragossa amb una tercera habitació demolidora. Montero i De Larrea van liderar un triomf ajornat que va arribar amb autoritat.

115-73: València Basket esclafa a Casademont Zaragoza després de domar el cansament

València Basket, en el seu octau partit en setze dies, va gestionar millor el desgast i va triturar a Casademont Zaragoza 115-73 en el Roig Arena, en un dol ajornat de la jornada 10.

115-73. València Basket va domar el cansament i va arrasar al Saragossa

L'equip de Pedro Martínez va gestionar el seu octau partit en 16 dies amb paciència i ritme per a trencar el dol després del descans i firmar la seua sexta victòria en huit.

Quatre detinguts en caure un grup que proveïa a la menuda a Alacant i Elx

La Policia ha desmantellat a Novelda un grup que subministrava cocaïna, marihuana i haixix a punts de venda a la província; hi ha quatre detinguts. L'operació va deixar 5,5 kg de cocaïna i altres útils de distribució confiscats i el conductor d'un Q5 va intentar fugir, causant lesions lleus a un agent.

Quatre detinguts per proveir punts de sovintege a Alacant i Elx

Quatre persones han sigut detingudes a Novelda per proveir de cocaïna, marihuana i haixix a punts de venda a la menuda a Alacant i Elx. En l'operació s'han confiscat 5,5 quilos de cocaïna i s'han practicat registres a Novelda i Aspe.

Parella valenciana, espies de Stalin

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmanaanalitza el llibre de Carles Senso com una obra que va més enllà de la crònica històrica: humanitza els personatges, reflexiona sobre les ideologies, la fidelitat, el sacrifici i els grans dilemes morals del segle XX, i ho fa amb una mirada profunda i vigent, combinant Història, Memòria i literatura

Sergio García renova quatre anys amb LIV Golf i es proposa mantindre’s jove

El castellonenc afronta la seua quinta temporada com a capità dels Fireballs després d'ampliar el seu contracte per quatre anys. Aplaudix el salt a 72 clots i confia que compte per al ránking mundial.

L’acusat de matar a la seua exparella s’acull a no declarar i al·lega amnèsia en el juí amb jurat

El juí amb jurat per l'assassinat d'una jove a Alcoi ha arrancat amb l'acusat negant-se a declarar per amnèsia. La Fiscalia manté la seua petició de 23 anys per assassinat i 2 més per amenaces.