Benidorm no baixa del risc extrem per covid

La transmissió de la Covid-19 segueix en augment en la gran part de la Comunitat Valenciana. Un exemple d’este augment és Benidorm, que contínua registrant una alta taxa d’incidència acumulada situant-se en risc extrem.

Segons els últims donar-vos de la Conselleria de Sanitat, Benidorm ha tornat a elevar la seua taxa d’incidència acumulada arribant als 350 casos per cada 100.000 habitants en els últims catorze dies.

Durant este últim mes, la capital més turística de la Costa Blanca ha registrat un notable augment de casos de coronavirus. Des del passat 4 d’octubre la incidència s’ha duplicat a Benidorm arribant a tenyir-se de vermell en les dades de la conselleria.

Molts experts asseguren que este increment de casos positius es deu a la reactivació del turisme procedent del Regne Unit, el qual ha propiciat que Benidorm es consolide com el municipi que no aconsegueix baixar la seua incidència.

Per a intentar baixar tota la incidència de la Comunitat, la Generalitat Valenciana ha continuat amb la campanya de vacunació per a persones que els falte alguna dosi o que, per qualsevol raó, no s’hagen vacunat. El pròxim 3 de desembre, el centre comercial d’Elx comptarà amb un punt de vacunació.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem ordena una nova sentència en la trama Calpe del cas Brugal

El Tribunal Suprem ha estimat el recurs de la Fiscalia i ha ordenat a l'Audiència d'Alacant dictar una nova sentència en la trama Calpe del cas Brugal. L'alt tribunal ha anul·lat la decisió que va invalidar una escolta telefònica i ha demanat valorar eixes proves.

El PP preveu constituir la setmana vinent la comissió d’investigació per les vivendes públiques a Alacant

El Govern local espera el tancament imminent dels expedients i col·locarà a Manuel Villar al capdavant de l'òrgan. L'oposició manté l'exigència de dimissió de l'alcalde i el debat sobre tanteig i retracte.

Aemet activa avís groc el dijous per pluges de 60 l/m² en 12 hores en la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat per a este dijous l'avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores a l'interior i nord de Castelló, sud de València i nord d'Alacant. A Alacant es prolonguen fins al dimecres els avisos per vent de 70 km/h i fenòmens costaners amb ones de 3 metres.

Castro ja supera a Calero en punts però ha d’elevar la mitjana per a la salvació

Luís Castro ja ha sumat més punts que Julián Calero en menys partits al capdavant del Llevant, però la mitjana de 1,1 per jornada no li aconseguix per a evitar el descens.

Guardamar ha posat en marxa un sistema de sensors per a estudiar l’erosió del litoral

Guardamar ha posat en marxa un sistema de sensors per a monitorar la dinàmica del seu litoral. Les dades en continu serviran per a modelitzar i decidir.

Pérez Llorca atribuïx la baixada de l’atur al febrer a les polítiques del Consell

La desocupació baixa al febrer en la Comunitat Valenciana. El Consell defén que la seua estratègia de formació, suport a la contractació i simplificació ja es traduïx en més ocupació, amb avanços en indefinits, dones, jóvens i indústria.

Martínez Mus situa la logística i la modernització del transport com a eixos estratègics de la Comunitat

El Consell presenta el full de ruta de la Mesa d'Innovació en Logística Terrestre per Carretera amb sis reptes prioritaris. El pla s'alinea amb l'Estratègia de Reindustrialització 2024-2028.

Catalá esperarà a l’informe de la Generalitat per a fixar el doble topònim de la ciutat

Catalá ha avançat que decidirà el doble topònim quan reba l'informe de la Generalitat i defén que el nom vaja primer en valencià i després en castellà. En el mateix acte, ha presentat 63 nous agents de la USAP i ha destacat el descens de la delinqüència.