Benidorm no baixa del risc extrem per covid

La transmissió de la Covid-19 segueix en augment en la gran part de la Comunitat Valenciana. Un exemple d’este augment és Benidorm, que contínua registrant una alta taxa d’incidència acumulada situant-se en risc extrem.

Segons els últims donar-vos de la Conselleria de Sanitat, Benidorm ha tornat a elevar la seua taxa d’incidència acumulada arribant als 350 casos per cada 100.000 habitants en els últims catorze dies.

Durant este últim mes, la capital més turística de la Costa Blanca ha registrat un notable augment de casos de coronavirus. Des del passat 4 d’octubre la incidència s’ha duplicat a Benidorm arribant a tenyir-se de vermell en les dades de la conselleria.

Molts experts asseguren que este increment de casos positius es deu a la reactivació del turisme procedent del Regne Unit, el qual ha propiciat que Benidorm es consolide com el municipi que no aconsegueix baixar la seua incidència.

Per a intentar baixar tota la incidència de la Comunitat, la Generalitat Valenciana ha continuat amb la campanya de vacunació per a persones que els falte alguna dosi o que, per qualsevol raó, no s’hagen vacunat. El pròxim 3 de desembre, el centre comercial d’Elx comptarà amb un punt de vacunació.

Últimes notícies

Paiporta es mobilitza diumenge contra l’aforament de Carlos Mazón arran de la DANA

Centenars d'entitats han convocat per a diumenge una manifestació a Paiporta, un dels municipis més afectats per la DANA, per exigir la supressió de l'aforament de l'expresident Carlos Mazón i denunciar el retard en la reconstrucció.

Paiporta es mobilitza diumenge contra l’aforament de Carlos Mazón després de la dana

Paiporta, un dels municipis més afectats per la dana, acollirà diumenge una nova manifestació per exigir la fi de l'aforament de Carlos Mazón i denunciar el deteriorament pendent de reparar.

Dotze persones ateses per un incendi en una vivenda a València: una dona continua ingressada

Dotze persones han sigut ateses per un incendi en una vivenda de la plaça poeta Badenes de València. Una dona de 66 anys continua ingressada a l'Hospital La Fe amb cremades de segon grau i inhalació de fum.

Cinc mil aficionats omplin el Roig Arena en una festa històrica del Valencia Basket amb regust de comiat

El Valencia Basket ha celebrat el segon títol de la Lliga Endesa al Roig Arena davant de cinc mil aficionats en un acte ple d’eufòria, missatges de gratitud i un clar aire de comiat per possibles eixides com la de Jean Montero.

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.