11.4 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Benidorm no baixa del risc extrem per covid

La transmissió de la Covid-19 segueix en augment en la gran part de la Comunitat Valenciana. Un exemple d’este augment és Benidorm, que contínua registrant una alta taxa d’incidència acumulada situant-se en risc extrem.

Segons els últims donar-vos de la Conselleria de Sanitat, Benidorm ha tornat a elevar la seua taxa d’incidència acumulada arribant als 350 casos per cada 100.000 habitants en els últims catorze dies.

Durant este últim mes, la capital més turística de la Costa Blanca ha registrat un notable augment de casos de coronavirus. Des del passat 4 d’octubre la incidència s’ha duplicat a Benidorm arribant a tenyir-se de vermell en les dades de la conselleria.

Molts experts asseguren que este increment de casos positius es deu a la reactivació del turisme procedent del Regne Unit, el qual ha propiciat que Benidorm es consolide com el municipi que no aconsegueix baixar la seua incidència.

Per a intentar baixar tota la incidència de la Comunitat, la Generalitat Valenciana ha continuat amb la campanya de vacunació per a persones que els falte alguna dosi o que, per qualsevol raó, no s’hagen vacunat. El pròxim 3 de desembre, el centre comercial d’Elx comptarà amb un punt de vacunació.

Últimes notícies

L’ermita de Vera ha celebrat la benedicció d’animals, una segona oportunitat de protecció

L'ermita de Vera ha acollit este diumenge la tradicional benedicció d'animals posterior a Sant Antoni, amb missa, balls regionals i rifa organitzada per veïns i agricultors.

Els presidents autonòmics del PP firmen la Declaració de Saragossa amb la seua proposta de finançament autonòmic

El PP ha firmat a Saragossa la Declaració de Saragossa amb la seua proposta de finançament autonòmic i ha escenificat unitat amb Feijóo. La formació ha rebutjat el pla del Govern, ha avisat que el derogarà si s'aprova i Feijóo donarà detalls del document en la seua intervenció.

Un ciclista ha sigut rescatat després d’una parada cardiorespiratòria en la senda de Xirau de Tibi

Un ciclista de 52 anys ha sigut reanimat i evacuat en helicòpter després de patir una parada cardiorespiratòria en la senda de Xirau, a Tibi. L'operació s'ha completat en poc més d'una hora.

Rescaten de matinada a un home en un penya-segat de Peníscola i l’evacuen a Reus

Un helicòpter de Salvament Marítim ha rescatat de matinada a un home amb contusions i hipotèrmia en un penya-segat de Peníscola. Va ser traslladat a Reus i des d'allí en ambulància a un hospital.

Emergències ha establit per a este dilluns l’alerta taronja per nevades a l’interior nord de Castelló

Emergències ha establit l'alerta taronja per nevades a l'interior nord de Castelló per a este dilluns, amb fins a 20 cm per damunt de 1.200-1.300 metres des de les 18.00. També hi haurà avisos grocs per pluges en el litoral nord de Castelló i per mala mar en la costa nord d'Alacant.

Foyth després del 0-2 davant el Betis: ‘Esta derrota no ha de canviar res’

El defensa del Vila-real va assumir la mala actuació en el 0-2 davant el Betis, va demanar autocrítica i equilibri i va posar el focus a reaccionar davant Ajax i Reial Madrid.

Ferrero reapareix en xarxes, agraïx el suport i no descarta tornar al circuit

Juan Carlos Ferrero va reaparéixer en Instagram el dia del debut de Carlos Alcaraz a Austràlia. Va agrair el suport i va deixar oberta la porta a un retorn.

Voluntaris han netejat la ruta del colesterol de Paiporta i reclamen la seua renaturalització

Unes 40 persones han netejat la ruta del colesterol de Paiporta després de la dana de 2024. L'acció ha reclamat renaturalitzar el passeig perquè actue com a refugi climàtic.