Benidorm no baixa del risc extrem per covid

La transmissió de la Covid-19 segueix en augment en la gran part de la Comunitat Valenciana. Un exemple d’este augment és Benidorm, que contínua registrant una alta taxa d’incidència acumulada situant-se en risc extrem.

Segons els últims donar-vos de la Conselleria de Sanitat, Benidorm ha tornat a elevar la seua taxa d’incidència acumulada arribant als 350 casos per cada 100.000 habitants en els últims catorze dies.

Durant este últim mes, la capital més turística de la Costa Blanca ha registrat un notable augment de casos de coronavirus. Des del passat 4 d’octubre la incidència s’ha duplicat a Benidorm arribant a tenyir-se de vermell en les dades de la conselleria.

Molts experts asseguren que este increment de casos positius es deu a la reactivació del turisme procedent del Regne Unit, el qual ha propiciat que Benidorm es consolide com el municipi que no aconsegueix baixar la seua incidència.

Per a intentar baixar tota la incidència de la Comunitat, la Generalitat Valenciana ha continuat amb la campanya de vacunació per a persones que els falte alguna dosi o que, per qualsevol raó, no s’hagen vacunat. El pròxim 3 de desembre, el centre comercial d’Elx comptarà amb un punt de vacunació.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.