Benidorm no baixa del risc extrem per covid

La transmissió de la Covid-19 segueix en augment en la gran part de la Comunitat Valenciana. Un exemple d’este augment és Benidorm, que contínua registrant una alta taxa d’incidència acumulada situant-se en risc extrem.

Segons els últims donar-vos de la Conselleria de Sanitat, Benidorm ha tornat a elevar la seua taxa d’incidència acumulada arribant als 350 casos per cada 100.000 habitants en els últims catorze dies.

Durant este últim mes, la capital més turística de la Costa Blanca ha registrat un notable augment de casos de coronavirus. Des del passat 4 d’octubre la incidència s’ha duplicat a Benidorm arribant a tenyir-se de vermell en les dades de la conselleria.

Molts experts asseguren que este increment de casos positius es deu a la reactivació del turisme procedent del Regne Unit, el qual ha propiciat que Benidorm es consolide com el municipi que no aconsegueix baixar la seua incidència.

Per a intentar baixar tota la incidència de la Comunitat, la Generalitat Valenciana ha continuat amb la campanya de vacunació per a persones que els falte alguna dosi o que, per qualsevol raó, no s’hagen vacunat. El pròxim 3 de desembre, el centre comercial d’Elx comptarà amb un punt de vacunació.

Últimes notícies

La Generalitat destinarà 100 milions al Pla de la Indústria de la Defensa per a impulsar el lideratge valencià

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions en el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i ha confirmat que València acollirà en 2027 la Fira Internacional de la Indústria Auxiliar de la Defensa.

La Generalitat preveu invertir 100 milions per impulsar la indústria de la defensa valenciana

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions en el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i que València acollirà en 2027 la Fira Internacional de la Indústria Auxiliar de la Defensa.

La Generalitat preveu invertir 100 milions per impulsar la indústria de la defensa valenciana

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions d’euros per desplegar el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i situar la Comunitat Valenciana en el mapa europeu del sector.

Mónica Oltra serà ratificada dissabte com a candidata de Compromís a l’alcaldia de València

Compromís per València celebrarà este dissabte una assemblea extraordinària al Jardí Botànic per ratificar Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València per a les municipals de 2027 i presentar el seu projecte polític per a la ciutat.

Vint anys de l’accident de metro de València: 43 morts, 47 ferits i 13 responsables polítics assenyalats

Es complixen vint anys de l’accident de metro de València de 2006, amb 43 morts i 47 ferits, un llarg recorregut polític, social i judicial i 13 responsables polítics assenyalats per Les Corts.

Més de 35.700 contribuents fan la declaració de la Renda amb l’ajuda de l’Agència Tributària Valenciana

L’assistència de l’ATV en la campanya de l’IRPF 2025 creix un 18,7 % i reforça l’atenció presencial i telefònica

Diana Morant formalitza la seua candidatura i assegura que seguirà com a ministra

Diana Morant ha registrat la seua candidatura a les primàries del PSPV per a optar a la Presidència de la Generalitat i ha confirmat que, per ara, mantindrà el seu càrrec de ministra perquè es considera útil per a la Comunitat Valenciana.

Calatrava se’n va a l’Espanyol: traspàs rècord del Castelló per més de 5 milions

El CD Castellón ha venut el centrecampista Álex Calatrava a l’Espanyol per més de 5 milions d’euros, el major traspàs en 104 anys d’història del club.