Nou brot de coronavirus en una residència de majors a Navarrés

 

L’Ajuntament de la localitat valenciana de Navarrés ha confirmat un nou brot de coronavirus en la residència de majors CAIPM Gumersinda Martínez. Fins al moment, el nombre de persones contagiades en el geriàtric ascendeix a 57, entre residents -45- i treballadors -12-.

 

L’alcaldessa de Navarrés, Estela Darocas, ha assegurat que la situació està «bastant controlada» per mitjà de les autoritats sanitàries i la direcció del centre està «coordinant tot fantàsticament bé».

 

Va ser la setmana passada quan es va detectar el primer cas positiu de Covid-19 en aquest centre de dia. Des de llavors, la xifra de contagis ha anat augmentant fins als 57 casos actuals. Aquesta situació ha obligat a separar als residents per zones, següent amb les mesures estipulades per Salut Pública. “La primera planta és tota zona covid-19 i la segona es divideix entre zona roja (positius) i taronja (persones que han estat en contacte amb positius)”.

 

Sanitat creu que el brot pot estar vinculat amb la variant delta del virus, tal com ha precisat l’edil de Navarrés. “Entenem que la vacunació ha provocat que les situacions siguen molt més lleus. La simptomatologia no ha sigut molt clara i hi ha moltes persones asimptomàtiques”, destaca Darocas, qui també ha confirmat dos casos de residents que han hagut de ser traslladats a l’hospital i que “ara estan en una situació més normalitzada”. L’alcaldessa ha subratllat que «les autoritats sanitàries i les famílies estan al corrent de tot el que està ocorrent». 

Últimes notícies

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.