Nou brot de coronavirus en una residència de majors a Navarrés

 

L’Ajuntament de la localitat valenciana de Navarrés ha confirmat un nou brot de coronavirus en la residència de majors CAIPM Gumersinda Martínez. Fins al moment, el nombre de persones contagiades en el geriàtric ascendeix a 57, entre residents -45- i treballadors -12-.

 

L’alcaldessa de Navarrés, Estela Darocas, ha assegurat que la situació està “bastant controlada” per mitjà de les autoritats sanitàries i la direcció del centre està “coordinant tot fantàsticament bé”.

 

Va ser la setmana passada quan es va detectar el primer cas positiu de Covid-19 en aquest centre de dia. Des de llavors, la xifra de contagis ha anat augmentant fins als 57 casos actuals. Aquesta situació ha obligat a separar als residents per zones, següent amb les mesures estipulades per Salut Pública. “La primera planta és tota zona covid-19 i la segona es divideix entre zona roja (positius) i taronja (persones que han estat en contacte amb positius)”.

 

Sanitat creu que el brot pot estar vinculat amb la variant delta del virus, tal com ha precisat l’edil de Navarrés. “Entenem que la vacunació ha provocat que les situacions siguen molt més lleus. La simptomatologia no ha sigut molt clara i hi ha moltes persones asimptomàtiques”, destaca Darocas, qui també ha confirmat dos casos de residents que han hagut de ser traslladats a l’hospital i que “ara estan en una situació més normalitzada”. L’alcaldessa ha subratllat que “les autoritats sanitàries i les famílies estan al corrent de tot el que està ocorrent”. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Avís groc a Alacant per pluges que poden superar 100 l/m² en 12 hores

Aemet ha establit l'avís groc per ruixats intensos a l'interior i litoral sud d'Alacant, amb llindars que localment podrien depassar 100 l/m² en 12 hores. També hi ha avís en el litoral nord alacantí i en el sud de València per acumulats menors.

Mor un vianant atropellat en la CV-800 a Xixona

Un vianant ha mort després de ser atropellat en la CV-800, a l'altura del km 25,5 en el terme de Xixona. El succés es va produir a les 19.10 hores d'ahir, segons la DGT.

Troben cadàver sense cames en una planta de reciclatge de Paterna sense indicis de criminalitat

Un cadàver amb les cames amputades ha sigut trobat de matinada en una planta de reciclatge del polígon Font del Pitxer, a Paterna. Les primeres perquisicions han descartat indicis de criminalitat i apunten a una mort accidental o natural.

Sis comunitats en alerta per neu, pluja, vent i temporal amb Andalusia en nivell taronja

Andalusia activa el nivell taronja per nevades a Granada, mentres Balears, Comunitat Valenciana, Castella-la Manxa, Múrcia i Canàries mantenen avisos grocs per pluja, neu, vent i mala mar. S'esperen ruixats forts en l'est i acumulacions de neu en cotes mitjanes i altes.

Investiguen a un motorista per circular a 186 km/h en una via de 90 a Requena

La Guàrdia Civil investiga a un conductor de 35 anys detectat a 186 km/h en la N-330, limitada a 90. Se li atribuïx un delicte contra la seguretat viària.

Pluges fortes este dimarts i descens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dimarts molt nuvolós, amb ruixats que podran ser forts i persistents a Alacant i un descens de les màximes. El dimecres les precipitacions tendiran a remetre des del migdia.

Diego Ventura imposa el seu mestratge a Castelló i tala una orella

Diego Ventura va destacar en la segona d'abonament de la Magdalena amb una actuació de tremp i domini que li va valdre una orella i una ovació. Rui Fernandes i Llija Vicens van marxar de buit davant un tancament noble però amb poca transmissió dels Espartars.

La Fiscalia sosté que Mazón no tenia competències en emergències i que no està provat que donara ordes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana afirma que la llei no atribuïx al president competències directes en protecció civil i que no hi ha proves d'ordes seues durant la dana. El comandament únic corresponia a Interior i només canviaria si apareixen noves evidències.