Nou brot de coronavirus en una residència de majors a Navarrés

 

L’Ajuntament de la localitat valenciana de Navarrés ha confirmat un nou brot de coronavirus en la residència de majors CAIPM Gumersinda Martínez. Fins al moment, el nombre de persones contagiades en el geriàtric ascendeix a 57, entre residents -45- i treballadors -12-.

 

L’alcaldessa de Navarrés, Estela Darocas, ha assegurat que la situació està «bastant controlada» per mitjà de les autoritats sanitàries i la direcció del centre està «coordinant tot fantàsticament bé».

 

Va ser la setmana passada quan es va detectar el primer cas positiu de Covid-19 en aquest centre de dia. Des de llavors, la xifra de contagis ha anat augmentant fins als 57 casos actuals. Aquesta situació ha obligat a separar als residents per zones, següent amb les mesures estipulades per Salut Pública. “La primera planta és tota zona covid-19 i la segona es divideix entre zona roja (positius) i taronja (persones que han estat en contacte amb positius)”.

 

Sanitat creu que el brot pot estar vinculat amb la variant delta del virus, tal com ha precisat l’edil de Navarrés. “Entenem que la vacunació ha provocat que les situacions siguen molt més lleus. La simptomatologia no ha sigut molt clara i hi ha moltes persones asimptomàtiques”, destaca Darocas, qui també ha confirmat dos casos de residents que han hagut de ser traslladats a l’hospital i que “ara estan en una situació més normalitzada”. L’alcaldessa ha subratllat que «les autoritats sanitàries i les famílies estan al corrent de tot el que està ocorrent». 

Últimes notícies

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.