Nou brot de coronavirus en una residència de majors a Navarrés

 

L’Ajuntament de la localitat valenciana de Navarrés ha confirmat un nou brot de coronavirus en la residència de majors CAIPM Gumersinda Martínez. Fins al moment, el nombre de persones contagiades en el geriàtric ascendeix a 57, entre residents -45- i treballadors -12-.

 

L’alcaldessa de Navarrés, Estela Darocas, ha assegurat que la situació està «bastant controlada» per mitjà de les autoritats sanitàries i la direcció del centre està «coordinant tot fantàsticament bé».

 

Va ser la setmana passada quan es va detectar el primer cas positiu de Covid-19 en aquest centre de dia. Des de llavors, la xifra de contagis ha anat augmentant fins als 57 casos actuals. Aquesta situació ha obligat a separar als residents per zones, següent amb les mesures estipulades per Salut Pública. “La primera planta és tota zona covid-19 i la segona es divideix entre zona roja (positius) i taronja (persones que han estat en contacte amb positius)”.

 

Sanitat creu que el brot pot estar vinculat amb la variant delta del virus, tal com ha precisat l’edil de Navarrés. “Entenem que la vacunació ha provocat que les situacions siguen molt més lleus. La simptomatologia no ha sigut molt clara i hi ha moltes persones asimptomàtiques”, destaca Darocas, qui també ha confirmat dos casos de residents que han hagut de ser traslladats a l’hospital i que “ara estan en una situació més normalitzada”. L’alcaldessa ha subratllat que «les autoritats sanitàries i les famílies estan al corrent de tot el que està ocorrent». 

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.