12.2 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

16 brots de coronavirus registrats en les últimes 24 hores en el territori valencià

 

Este dimarts, 2 de març, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat l’aparició de 16 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores.

 

A continuació, els 16 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. Cal destacar la situació de la ciutat de València, a on s’han registrat sis focus, tots d’origen social.

 

D’altra banda, en la localitat de Sueca, en la comarca de la Ribera (València), s’han detectat dos brots d’origen social: un d’ells amb 10 casos positius, i l’altre, amb 4 infectats. A continuació, pots consultar si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • Benidorm: 3 casos. Origen social
  • Castelló de La Plana: 4 casos. Origen laboral
  • Elx: 7 casos. Àmbit educatiu
  • Orihuela: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Rafelbunyol: 3 casos. Origen social
  • Rojales: 6 casos. Àmbit educatiu
  • Sueca: 10 casos. Origen social
  • Sueca: 4 casos. Origen social
  • Torrent: 5 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social
  • València: 7 casos. Origen social

Últimes notícies

El Llevant encadena per segona vegada tres derrotes seguides i toca fons

L'equip granota cau 1-0 a Mestalla, encadena per segona vegada tres derrotes i suma 1 de 15. És penúltim amb nou punts i podria quedar a quatre de la salvació.

Almeida veu a un València en alça i exigix guanyar ja fora de casa

André Almeida sosté que el València està canviant la dinàmica després de l'empat davant el Betis i el triomf enfront del Llevant, i fixa com a prioritat guanyar a domicili.

Detinguts dos hòmens després de robar joies i or en un domicili d’Alzira amb impresioning

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens de 27 i 42 anys per sostraure joies i peces d'or en un domicili d'Alzira mitjançant impresioning. Van ser sorpresos amb 266 euros, joies i ferramentes; els efectes es van retornar i el cas va passar al jutjat de Carlet

Detingut un jove a Dénia per extorquir a un home després de consultar una web de contactes

La Policia Nacional ha detingut a Dénia a un jove de 23 anys per presumpta extorsió després d'amenaçar per missatgeria a un home que va visitar pàgines de contactes. La víctima va pagar 3.500 euros abans de denunciar, i el sospitós va ser localitzat a Alacant i lloc a disposició judicial.

L’allau de dades i la IA acceleraran els avanços mèdics

Experts han defés que aprofitar les dades clíniques digitalitzades amb suport de la IA permetrà un salt en investigació mèdica. Demanen accés amb garanties i més col·laboració públic-privada.

Dissabte poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, temperatures estables i possibles ratxes fortes a l’interior de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte amb cels poc nuvolosos i termòmetres sense grans variacions. El nord-oest podrà deixar ratxes molt fortes a l'interior nord de Castelló.

76-73: València Basket resistix el desplegament físic de l’Estrella Roja

València Basket va véncer 76-73 a Estrella Roja en un partit molt físic. La major rotació local i els robatoris en primera línia van decidir un final atapeït.

La xilena d’Hugo Duro decidix el derbi per al València

El València va véncer 1-0 al Llevant amb una xilena d'Hugo Duro en el 79 després d'un centre de Gayà. Ryan va sostindre als visitants i el VAR va anul·lar un gol previ.