Sanitat notifica 23 brots nous de coronavirus en el territori valencià

 

Este divendres, 2 d’octubre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat l’aparició de 23 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores.

 

A continuació, els 23 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, en la ciutat de València, hi ha 6 focus. Cal destacar la situació de la localitat d’Onda, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), a on s’ha detectat un brot de 27 persones d’origen social.

 

A demés, ressalten els quatre brots nous registrats en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant). Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • Alfara del Patriarca: 4 casos. Origen àmbit educatiu
  • Beniparrell: 3 casos. Origen laboral
  • Burjassot: 3 casos. Origen social
  • Canals: 3 casos. Origen social
  • Castelló de la Plana: 7 casos. Origen laboral
  • Elx: 3 casos. Origen social
  • Elx: 3 casos. Origen social
  • Elx: 4 casos. Origen laboral
  • Elx: 4 casos. Origen social
  • Onda: 27 casos. Origen social
  • Ontinyent: 4 casos. Origen laboral
  • Paiporta: 3 casos. Origen laboral
  • Pilar de la Horadada: 3 casos. Origen social
  • Puçol: 4 casos. Origen laboral
  • Sagunt: 5 casos. Origen social
  • Santa Pola: 3 casos. Origen social
  • Tavernes de la Valldigna: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen laboral
  • València: 5 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.