Sanitat notifica 50 brots nous de coronavirus en el territori valencià

 

Este dimecres, 21 d’octubre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat l’aparició de 50 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores.

 

A continuació, els 50 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, en la ciutat de València, hi ha 13 focus. A demés, cal destacar la situació del municipi de Borriana, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), que ha notificat 10 casos d’origen social. Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • Alboraia: 5 casos. Origen social
  • Alcoi: 5 casos. Origen social
  • Algorfa: 4 casos. Origen laboral
  • Benejúzar: 5 casos. Origen laboral
  • Benifairó de la Valldigna: 9 casos. Àmbit educatiu
  • Borriana: 10 casos. Origen social
  • Castelló de la Plana: 3 casos. Origen laboral
  • Castelló de la Plana: 7 casos. Origen laboral
  • Cox: 4 casos. Origen laboral
  • Elda: 4 casos. Origen laboral
  • Elda: 5 casos. Origen laboral
  • Elx: 5 casos. Origen laboral
  • Elx: 5 casos. Origen social
  • Elx: 6 casos. Origen social
  • Foios: 5 casos. Origen social
  • Jacarilla: 6 casos. Origen social
  • L’Alfàs del Pi: 6 casos. Origen social
  • L’Olleria: 3 casos. Origen laboral
  • La Pobla del Duc: 5 casos. Origen social
  • La Pobla del Duc: 5 casos. Origen social
  • Moncada: 4 casos. Origen social
  • Museros: 4 casos. Àmbito educatiu
  • Museros: 7 casos. Origen social
  • Ontinyent: 5 casos. Origen social
  • Orihuela: 3 casos. Àmbito educatiu
  • Paiporta: 4 casos. Origen social
  • Paterna: 6 casos. Àmbito educatiu
  • Paterna: 6 casos. Origen social
  • Puçol: 4 casos. Origen social
  • Rocafort: 3 casos. Origen social
  • Sagunt: 3 casos. Origen social
  • Sagunt: 6 casos. Origen social
  • Segorbe: 4 casos. Origen social
  • Soneja: 5 casos. Origen social
  • Torrent: 9 casos. Origen social
  • Torrevieja: 6 casos. Origen laboral
  • València: 3 casos. Origen laboral
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen laboral
  • València: 5 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social
  • València: 6 casos. Origen laboral
  • Vila-real: 6 casos. Origen social

Últimes notícies

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.

Ford cridarà els sindicats a renovar l’acord per l’electrificació d’Almussafes

Ford convoca als sindicats d'Almussafes per a obrir una nova negociació sobre l'acord per l'electrificació firmat en 2022, en plena aplicació de l'ERTO en la planta.

Faconauto preveu 109.000 matriculacions en la Comunitat Valenciana malgrat la fi de les ajudes per la dana

Faconauto calcula que en 2026 es matricularan 109.000 turismes en la Comunitat Valenciana, un 14,7% menys que en 2025 per les ajudes per la dana, però amb un creixement estructural del 7,5% sense eixe efecte extraordinari.

El Festival 10 Sentits complix 15 anys amb l’emergència climàtica com a eix central

El Festival 10 Sentits celebra el seu quinzé aniversari a València del 14 al 26 de maig amb el lema Naturalesa Viva Vol. 02 i un programa centrat en l'emergència climàtica.

Bigsound trasllada la seua sexta edició al Parc Central de Torrent i manté dates i cartell

El festival Bigsound celebrarà la seua sexta edició els dies 26 i 27 de juny en el Parc Central de Torrent, mantenint íntegre el seu cartell i totes les entrades vàlides malgrat el canvi de recinte per les restriccions acústiques a València.

El professorat valencià manté la vaga indefinida a l’espera d’una nova oferta el dilluns

Els sindicats mantenen la vaga indefinida i les mobilitzacions en considerar insuficient la proposta d'Educació, mentres preparen noves negociacions per al dilluns amb el salari com a punt clau.

La contenció de preus als supermercats fa baixar l’IPC dels aliments fins al 2,6% a l’abril

Els supermercats absorbixen 51 milions en costos extra de gasoil des del març i contenen els preus dels aliments, que baixen al 2,6%.

Un anell de reforç blindarà la presa de Buseo enfront de futures avingudes d’aigua

La Generalitat projecta un anell perimetral de formigó en la base de la presa de Buseo per a assegurar la seua estabilitat després dels greus danys de la dana de 2024 i reforçar el seu pla d'emergències.