Sanitat notifica 15 brots nous de coronavirus en el territori valencià

 

Este dimarts, 27 d’octubre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat l’aparició de 15 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores.

 

A continuació, els 15 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, en la ciutat de València, hi ha 5 focus. A demés, cal destacar la situació de Tavernes de la Valldigna, capital de la comarca de la Safor (València),que ha notificat 7 casos en l’àmbit educatiu. Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • Benissanó: 5 casos. Origen social
  • Elx: 3 casos. Origen laboral
  • Elx: 4 casos. Origen laboral
  • L’Alqueria de la Comtessa: 4 casos. Origen centre educatiu.
  • La Pobla de Vallbona: 3 casos. Origen social
  • La Pobla de Vallbona: 6 casos. Origen social
  • Petrer: 11 casos. Origen social
  • Tavernes de la Valldigna: 7 casos. Origen centre educatiu
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social
  • València: 7 casos. Origen social
  • Vinaròs: 4 casos. Origen social
  • Vinaròs: 5 casos. Origen social
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.