Sanitat notifica 15 brots nous de coronavirus en el territori valencià

 

Este dimarts, 27 d’octubre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat l’aparició de 15 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores.

 

A continuació, els 15 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, en la ciutat de València, hi ha 5 focus. A demés, cal destacar la situació de Tavernes de la Valldigna, capital de la comarca de la Safor (València),que ha notificat 7 casos en l’àmbit educatiu. Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • Benissanó: 5 casos. Origen social
  • Elx: 3 casos. Origen laboral
  • Elx: 4 casos. Origen laboral
  • L’Alqueria de la Comtessa: 4 casos. Origen centre educatiu.
  • La Pobla de Vallbona: 3 casos. Origen social
  • La Pobla de Vallbona: 6 casos. Origen social
  • Petrer: 11 casos. Origen social
  • Tavernes de la Valldigna: 7 casos. Origen centre educatiu
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social
  • València: 7 casos. Origen social
  • Vinaròs: 4 casos. Origen social
  • Vinaròs: 5 casos. Origen social
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.