Buñol demana a Sanitat més mesures davant de l’augment de casos i exigix als veïns que es confinen

 

L’Ajuntament de Buñol, en la comarca de la Foia de Bunyol (València), ha sol·licitat a la Conselleria de Sanitat que prenga més mesurades davant de l’augment de casos de Covid-19 en el municipi i ha exigit als ciutadans que es confinen.

 

Ho ha indicat el consistori en un missatge publicat en les seues xarxes socials, després de la celebració este dissabte d’una reunió municipal d’urgència i les converses mantingudes amb el departament de Salut Pública i la Conselleria.

 

El consistori ha indicat que en la setmana del 21 al 27 de desembre es van comptabilitzar 25 casos nous en el municipi; del 28 de desembre al 3 de gener, 74 casos, i des del 4 fins al 9 de gener, 48 casos.

 

Per tot això, l’Ajuntament ha demanat l’autoconfinament dels veïns, als qui ha instat a no eixir de la localitat ni de casa «sense un motiu justificat» i únicament per temes d’«extrema necessitat» o per motius laborals o familiars. «Els veïns de Buñol hem de ser responsables i no complicar més la situació de la nostra localitat ni la dels pobles veïns» ha afirmat el consistori.

Últimes notícies

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.