Buñol demana a Sanitat més mesures davant de l’augment de casos i exigix als veïns que es confinen

 

L’Ajuntament de Buñol, en la comarca de la Foia de Bunyol (València), ha sol·licitat a la Conselleria de Sanitat que prenga més mesurades davant de l’augment de casos de Covid-19 en el municipi i ha exigit als ciutadans que es confinen.

 

Ho ha indicat el consistori en un missatge publicat en les seues xarxes socials, després de la celebració este dissabte d’una reunió municipal d’urgència i les converses mantingudes amb el departament de Salut Pública i la Conselleria.

 

El consistori ha indicat que en la setmana del 21 al 27 de desembre es van comptabilitzar 25 casos nous en el municipi; del 28 de desembre al 3 de gener, 74 casos, i des del 4 fins al 9 de gener, 48 casos.

 

Per tot això, l’Ajuntament ha demanat l’autoconfinament dels veïns, als qui ha instat a no eixir de la localitat ni de casa «sense un motiu justificat» i únicament per temes d’«extrema necessitat» o per motius laborals o familiars. «Els veïns de Buñol hem de ser responsables i no complicar més la situació de la nostra localitat ni la dels pobles veïns» ha afirmat el consistori.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022