Cheste tallarà tots els accessos durant els dos grans premis de GP de Motociclisme

 

La Policia Local de Cheste, en la comarca de Foia de Bunyol (València), tancarà tots els accessos al nucli urbà durant la celebració del Gran Premi de Motociclisme, en els caps de setmana del 6 al 8 i del 13 al 15 de novembre, excepte els de les carreteres CV-378 i la CV-50 amb controls de 10 a 00 hores.

 

Segons ha informat el consistori municipal a través d’un comunicat, així ho ha acordat la junta local de seguretat de cara a les dos cites en el Circuit Ricardo Tormo, les dos a porta tancada i sense esdeveniments en Cheste.

 

Amb la intenció d’evitar atraure a gent de fora de la població, l’Ajuntament no organitzarà berbenes i no es permetrà la venda ambulant ni la instal·lació de barres. Tampoc s’ampliarà l’horari d’obertura de restaurants i comerços.

 

Control d’accessos en Cheste

«Tenim previst controlar els accessos a la localitat, però vem necessari estar previnguts per si arriben a Cheste aficionats i ens vem sobrepassats, per això serà necessària la col·laboració de totes les entitats», ha afirmat l’alcalde, José Morell.

 

Per a conseguir-ho, tots els representants dels cossos de seguretat han confirmat que extremaran la vigilància i s’han mostrat disposats a reforçar el personal si la situació ho requerix.

 

La Guàrdia Civil estarà oberta durant les 24 hores i funcionarà com un lloc de comandament avançat disponible per a qualsevol necessitat. «La normativa sanitària empara al poble, però estarem pendents en tot moment de l’evolució de la situació», han garantit els representants de l’institut armat, recordant que no cal organitzar activitats per a dissuadir la visita d’aficionats.

 

Cap esdeveniment al carrer

Durant els dos caps de setmana, totes les entrades a Cheste excepte la CV-378 i la CV-50 estaran tallades i comptaran amb efectius de Protecció Civil i Policia Local. Dins de la localitat, ja que no hi ha esdeveniments, no es tallarà cap carrer, però sí que hi haurà material preparat davant possibles aglomeracions.

 

Protecció Civil de Cheste també comptarà amb reforç de personal: entre 80 i 90 voluntaris cada cap de setmana, distribuïts en horaris de matí i vesprada.

 

En l’àmbit sanitari, el centre de salut de Cheste estarà previngut ampliant el servici d’atenció sanitària a dos metges i dos infermeres durant els dos caps de setmana. En principi es reforçaran els horaris de matins perquè seguix el confinament nocturn, però s’anirà valorant en funció de les necessitats.

 

«El que està en joc és la salut i el país, i no podem no salvaguardar-los. El toc de queda és el que és, i impossibilita que la gent estiga pels carrers a la nit, amb el que espere que la ciutadania siga responsable i complisca la normativa. En els casos excepcionals en els quals no siga així, estarem preparats per a actuar», ha aprofundit el subdelegat de Govern, Rafael Rubio.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.