Cheste tallarà tots els accessos durant els dos grans premis de GP de Motociclisme

 

La Policia Local de Cheste, en la comarca de Foia de Bunyol (València), tancarà tots els accessos al nucli urbà durant la celebració del Gran Premi de Motociclisme, en els caps de setmana del 6 al 8 i del 13 al 15 de novembre, excepte els de les carreteres CV-378 i la CV-50 amb controls de 10 a 00 hores.

 

Segons ha informat el consistori municipal a través d’un comunicat, així ho ha acordat la junta local de seguretat de cara a les dos cites en el Circuit Ricardo Tormo, les dos a porta tancada i sense esdeveniments en Cheste.

 

Amb la intenció d’evitar atraure a gent de fora de la població, l’Ajuntament no organitzarà berbenes i no es permetrà la venda ambulant ni la instal·lació de barres. Tampoc s’ampliarà l’horari d’obertura de restaurants i comerços.

 

Control d’accessos en Cheste

«Tenim previst controlar els accessos a la localitat, però vem necessari estar previnguts per si arriben a Cheste aficionats i ens vem sobrepassats, per això serà necessària la col·laboració de totes les entitats», ha afirmat l’alcalde, José Morell.

 

Per a conseguir-ho, tots els representants dels cossos de seguretat han confirmat que extremaran la vigilància i s’han mostrat disposats a reforçar el personal si la situació ho requerix.

 

La Guàrdia Civil estarà oberta durant les 24 hores i funcionarà com un lloc de comandament avançat disponible per a qualsevol necessitat. «La normativa sanitària empara al poble, però estarem pendents en tot moment de l’evolució de la situació», han garantit els representants de l’institut armat, recordant que no cal organitzar activitats per a dissuadir la visita d’aficionats.

 

Cap esdeveniment al carrer

Durant els dos caps de setmana, totes les entrades a Cheste excepte la CV-378 i la CV-50 estaran tallades i comptaran amb efectius de Protecció Civil i Policia Local. Dins de la localitat, ja que no hi ha esdeveniments, no es tallarà cap carrer, però sí que hi haurà material preparat davant possibles aglomeracions.

 

Protecció Civil de Cheste també comptarà amb reforç de personal: entre 80 i 90 voluntaris cada cap de setmana, distribuïts en horaris de matí i vesprada.

 

En l’àmbit sanitari, el centre de salut de Cheste estarà previngut ampliant el servici d’atenció sanitària a dos metges i dos infermeres durant els dos caps de setmana. En principi es reforçaran els horaris de matins perquè seguix el confinament nocturn, però s’anirà valorant en funció de les necessitats.

 

«El que està en joc és la salut i el país, i no podem no salvaguardar-los. El toc de queda és el que és, i impossibilita que la gent estiga pels carrers a la nit, amb el que espere que la ciutadania siga responsable i complisca la normativa. En els casos excepcionals en els quals no siga així, estarem preparats per a actuar», ha aprofundit el subdelegat de Govern, Rafael Rubio.

Últimes notícies

Osorio lamenta la derrota de l’Elx però destaca que van ser superiors per moments al Real Madrid

El davanter argentí de l’Elx Abiel Osorio ha lamentat la derrota per 2-3 davant el Real Madrid amb un gol en el descompte, però ha ressaltat que l’equip ha competit d’igual a igual i fins i tot ha sigut superior en alguns trams.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar, que ja ha arrasat 690 hectàrees

Dos bombers forestals han resultat ferits lleus en l’incendi declarat esta vesprada a Tuéjar, que ja ha cremat 690 hectàrees i ha obligat a desallotjar veïns i turistes. El foc continua actiu, amb uns 200 efectius i la UME treballant sobre el terreny.

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.