Anuncios

Un grup de ciclistes es banya en la piscina de Tous a pesar d’estar tancada pel coronavirus

 

L’Ajuntament de Tous, en la comarca de la Ribera (València), ha decidit no obrir la piscina municipal enguany pel risc de contagi de Covid-19. A pesar d’això, este dissabte, un grup de ciclistes ha decidit incomplir la prohibició i donar-se un bany.

 

No es tracta d’un grup de jóvens, sinó d’uns set o huit adults que estaven celebrant un aniversari i, després d’esmorzar, van decidir entrar en la piscina —alguns fins i tot amb la vestimenta de ciclisme al complet— i immortalitzar el moment.

Anuncios

 

Unes imàtgens que ells mateixos van compartir en les xarxes socials i ràpidament han arribat als veïns de la localitat, que han mostrat la seua indignació davant d’esta actitud.

 

El consistori ha assegurat que este diumenge han identificat «a tres dels ciclistes que entraren en la piscina municipal després d’esmorzar i penjaren un vídeo en les xarxes socials a pesar del seu acte il·legal». En este sentit, asseguren que interposaran denúncies «per la seua irresponsabilitat i prendrà mesures sancionadores exemplars per a que no torne a passar».

 

Per la seua banda, un dels protagonistes dels fets ha demanat disculpes en la mateixa publicació en les xarxes de l’Ajuntament:  «En nom meu i dels meus companys, demanem disculpes pel nostre desafortunat acte fet ahir. Vam estar celebrant un aniversari i deixant-nos dur per la calor i l’entusiasme del moment, en arreplegar les bicicletes aparcades dins del recinte de la piscina, ens van tirar sense pensar-lo per a refrescar-nos. Estem molt penedits, la nostra intenció mai va ser ofendre als veïns de Tous ni fer el que ens donara la gana. Assumim este acte inconscient d’irresponsabilitat, lamentem la repercussió mediàtica que està tenint i demanem que es posen en la nostra pell i pensen que no ho vam fer amb cap maldat. Ens reiterem en les nostres disculpes».

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.

La Sindicatura de Comptes denuncia la deixadesa en ciberseguretat del sector públic valencià

La Sindicatura de Comptes qualifica d'inacceptable la governança de la ciberseguretat en la majoria d'entitats públiques i societats mercantils de la Generalitat, amb nivells de maduresa molt baixos i riscos significatius per a servicis i dades.

Bernabé acusa el PP d’abandonar la Malva-rosa i d’embossar els projectes del barri

Pilar Bernabé acusa el govern de María José Catalá de mantindre paralitzats projectes clau a la Malva-rosa, com la VPP i la biblioteca, i de tindre la ciutat embossada pels seus embolics interns.

La jutgessa conclou que l’És_Alert per la DANA va ser tardà i es va bloquejar per dubtes jurídics i lingüístiques

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a València conclou que l'avís És_Alert es va enviar tard i amb un missatge erroni després d'hores d'indecisió, dubtes jurídics i canvis lingüístics.
Anuncios