13.7 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Un grup de ciclistes es banya en la piscina de Tous a pesar d’estar tancada pel coronavirus

 

L’Ajuntament de Tous, en la comarca de la Ribera (València), ha decidit no obrir la piscina municipal enguany pel risc de contagi de Covid-19. A pesar d’això, este dissabte, un grup de ciclistes ha decidit incomplir la prohibició i donar-se un bany.

 

No es tracta d’un grup de jóvens, sinó d’uns set o huit adults que estaven celebrant un aniversari i, després d’esmorzar, van decidir entrar en la piscina —alguns fins i tot amb la vestimenta de ciclisme al complet— i immortalitzar el moment.

 

Unes imàtgens que ells mateixos van compartir en les xarxes socials i ràpidament han arribat als veïns de la localitat, que han mostrat la seua indignació davant d’esta actitud.

 

El consistori ha assegurat que este diumenge han identificat «a tres dels ciclistes que entraren en la piscina municipal després d’esmorzar i penjaren un vídeo en les xarxes socials a pesar del seu acte il·legal». En este sentit, asseguren que interposaran denúncies «per la seua irresponsabilitat i prendrà mesures sancionadores exemplars per a que no torne a passar».

 

Per la seua banda, un dels protagonistes dels fets ha demanat disculpes en la mateixa publicació en les xarxes de l’Ajuntament:  «En nom meu i dels meus companys, demanem disculpes pel nostre desafortunat acte fet ahir. Vam estar celebrant un aniversari i deixant-nos dur per la calor i l’entusiasme del moment, en arreplegar les bicicletes aparcades dins del recinte de la piscina, ens van tirar sense pensar-lo per a refrescar-nos. Estem molt penedits, la nostra intenció mai va ser ofendre als veïns de Tous ni fer el que ens donara la gana. Assumim este acte inconscient d’irresponsabilitat, lamentem la repercussió mediàtica que està tenint i demanem que es posen en la nostra pell i pensen que no ho vam fer amb cap maldat. Ens reiterem en les nostres disculpes».

Últimes notícies

Galícia entra en alerta roja per ones de fins a 9 metres i el temporal activa avisos en 13 comunitats

La Aemet manté a catorze comunitats en avís per vent, neu, pluja i mala mar, amb Galícia en roig per onatge extrem. La cota de neu baixarà al final del dia i el perill d'allaus és limitat en Pics d'Europa.

María León i Julia Medina calfen el Benidorm Fest amb una aliança i un avís: ‘No venim a perdre’

Les dos solistes, adobades en concursos, unixen forces per a competir amb 'Les dames i un rodamon'. Defenen Benidorm Fest com a festival propi i recolzen la decisió d'RTVE sobre Eurovisió 2026.

El coordinador de benestar és obligatori en els col·legis, però la seua regulació canvia per comunitats

La figura, vigent des de fa quatre anys, s'aplica de manera dispar entre autonomies. Eduque reclama una norma bàsica i alerta de l'absència en 0-3 anys.

El vent nocturn deixa ratxes de 76 km/h a Vilafranca sense incidents en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent este divendres després d'una nit de ratxes destacades. El màxim, 76 km/h a Vilafranca, no va provocar incidents rellevants.

Febrer arriba en la Comunitat Valenciana amb pluges febles després d’un dissabte ventós

El diumenge, inici de febrer, portarà intervals nuvolosos i pluges febles a l'interior que poden aconseguir el litoral, després d'un dissabte de fort vent d'oest.

CaixaBank guanya 5.891 milions en 2025, un 1,8% més, i eleva el dividend

CaixaBank va obtindre un benefici net de 5.891 milions en 2025, un 1,8% més, malgrat la caiguda del marge d'interessos. Hi haurà dividend total de 0,50 €/acció i payout del 59,4%.

València supera al Maccabi 94-83 amb un Taylor decisiu i el Roig Arena com a impuls

El València Basket es va imposar 94-83 al Maccabi amb Taylor clau en la remuntada i Sako dominant el rebot. La graderia del Roig Arena va impulsar el tancament del partit i l'equip va tornar al top 6.

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.