Un grup de ciclistes es banya en la piscina de Tous a pesar d’estar tancada pel coronavirus

 

L’Ajuntament de Tous, en la comarca de la Ribera (València), ha decidit no obrir la piscina municipal enguany pel risc de contagi de Covid-19. A pesar d’això, este dissabte, un grup de ciclistes ha decidit incomplir la prohibició i donar-se un bany.

 

No es tracta d’un grup de jóvens, sinó d’uns set o huit adults que estaven celebrant un aniversari i, després d’esmorzar, van decidir entrar en la piscina —alguns fins i tot amb la vestimenta de ciclisme al complet— i immortalitzar el moment.

 

Unes imàtgens que ells mateixos van compartir en les xarxes socials i ràpidament han arribat als veïns de la localitat, que han mostrat la seua indignació davant d’esta actitud.

 

El consistori ha assegurat que este diumenge han identificat «a tres dels ciclistes que entraren en la piscina municipal després d’esmorzar i penjaren un vídeo en les xarxes socials a pesar del seu acte il·legal». En este sentit, asseguren que interposaran denúncies «per la seua irresponsabilitat i prendrà mesures sancionadores exemplars per a que no torne a passar».

 

Per la seua banda, un dels protagonistes dels fets ha demanat disculpes en la mateixa publicació en les xarxes de l’Ajuntament:  «En nom meu i dels meus companys, demanem disculpes pel nostre desafortunat acte fet ahir. Vam estar celebrant un aniversari i deixant-nos dur per la calor i l’entusiasme del moment, en arreplegar les bicicletes aparcades dins del recinte de la piscina, ens van tirar sense pensar-lo per a refrescar-nos. Estem molt penedits, la nostra intenció mai va ser ofendre als veïns de Tous ni fer el que ens donara la gana. Assumim este acte inconscient d’irresponsabilitat, lamentem la repercussió mediàtica que està tenint i demanem que es posen en la nostra pell i pensen que no ho vam fer amb cap maldat. Ens reiterem en les nostres disculpes».

Últimes notícies

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.