Un grup de ciclistes es banya en la piscina de Tous a pesar d’estar tancada pel coronavirus

 

L’Ajuntament de Tous, en la comarca de la Ribera (València), ha decidit no obrir la piscina municipal enguany pel risc de contagi de Covid-19. A pesar d’això, este dissabte, un grup de ciclistes ha decidit incomplir la prohibició i donar-se un bany.

 

No es tracta d’un grup de jóvens, sinó d’uns set o huit adults que estaven celebrant un aniversari i, després d’esmorzar, van decidir entrar en la piscina —alguns fins i tot amb la vestimenta de ciclisme al complet— i immortalitzar el moment.

 

Unes imàtgens que ells mateixos van compartir en les xarxes socials i ràpidament han arribat als veïns de la localitat, que han mostrat la seua indignació davant d’esta actitud.

 

El consistori ha assegurat que este diumenge han identificat «a tres dels ciclistes que entraren en la piscina municipal després d’esmorzar i penjaren un vídeo en les xarxes socials a pesar del seu acte il·legal». En este sentit, asseguren que interposaran denúncies «per la seua irresponsabilitat i prendrà mesures sancionadores exemplars per a que no torne a passar».

 

Per la seua banda, un dels protagonistes dels fets ha demanat disculpes en la mateixa publicació en les xarxes de l’Ajuntament:  «En nom meu i dels meus companys, demanem disculpes pel nostre desafortunat acte fet ahir. Vam estar celebrant un aniversari i deixant-nos dur per la calor i l’entusiasme del moment, en arreplegar les bicicletes aparcades dins del recinte de la piscina, ens van tirar sense pensar-lo per a refrescar-nos. Estem molt penedits, la nostra intenció mai va ser ofendre als veïns de Tous ni fer el que ens donara la gana. Assumim este acte inconscient d’irresponsabilitat, lamentem la repercussió mediàtica que està tenint i demanem que es posen en la nostra pell i pensen que no ho vam fer amb cap maldat. Ens reiterem en les nostres disculpes».

Últimes notícies

La pluja permet estabilitzar l’incendi forestal de Tuéjar després de cremar 835 hectàrees

L’incendi forestal declarat dimarts a Tuéjar s’ha donat per estabilitzat gràcies a les fortes pluges de la vesprada, després de calcinar 835 hectàrees i amb evacuats que podran tornar a casa prompte.

Com la nutrició de precisió vol acabar arribant al plat del consumidor

Especialistes i empreses han analitzat a València com aconseguir que la nutrició de precisió i la innovació alimentària arriben realment al plat del consumidor, amb l’ajuda de formació, regulació i dades.

Les sales de cinema valencianes poden perdre més d’un milió en ajudes per un canvi de criteri estatal

Les sales de cinema de la Comunitat Valenciana es juguen 1,07 milions d’euros en ajudes després d’un canvi de criteri del Govern central, i el Consell ha anunciat recursos jurídics i una estratègia conjunta amb altres autonomies per a defensar la continuïtat de la finançació.

La valenciana Laura Pérez s’endinsa en la memòria infantil amb la novel·la gràfica ‘El iglú’

La il·lustradora valenciana Laura Pérez, Premi Eisner 2026, presenta 'El iglú', una novel·la gràfica gairebé muda sobre infància, records i desarrelament, creada amb el guionista Guillermo Corral van Damme i ambientada a la ciutat suïssa de La Chaux-de-Fonds.

Rescaten un home en caure per un barranc de 30 metres a l’Alqueria d’Asnar

Un helicòpter del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha rescatat un home que ha caigut per un barranc d’uns 30 metres a l’Alqueria d’Asnar i l’ha traslladat a l’Hospital d’Alcoi.

Investiguen l’origen humà de l’incendi forestal de Tuéjar, encara actiu

L’incendi forestal declarat a Tuéjar continua actiu però amb evolució favorable i s’han descartat causes naturals en el seu origen, després de calcinar 835 hectàrees del paratge, part de la reserva de la Biosfera de l’Alt Túria.

Així serà el desembassament preventiu a la presa de Buseo i com pot afectar els pobles riu avall

La Generalitat ha informat els ajuntaments situats riu avall de la presa de Buseo d’un desembassament preventiu de cabal i els demana reforçar la vigilància i avisar la població en zones pròximes al riu.

AVE defensa que la campanya de suport a Ceuta és seua i d’adhesió voluntària

L’Associació Valenciana d’Empresaris assegura que la campanya ‘Todos somos caballas’ és una iniciativa pròpia, de caràcter social i amb participació voluntària dels clubs, després de la polèmica pels gestos d’alguns futbolistes i les crítiques a Ez Abde al Marroc.