La Comunitat suma 954 nous contagis i dos defuncions per coronavirus

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat un total de 954 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització.

Els nous casos per províncies són 139 a Castelló (191.495 en total), 220 a Alacant (527.602 en total) i 595 a València (834.767 en total).

D’ells, 567 són de persones majors de 60 anys. Per províncies: 87 de Castelló, 145 d’Alacant i 335 de València.

Els hospitals valencians tenen actualment 230 persones ingressades, 12 d’elles en l’UCI: 28 a la província de Castelló, 1 en UCI; 63 a la província d’Alacant, 2 d’elles en l’UCI, i 139 a la província de València, 9 en UCI.

S’han notificat dues defuncions per coronavirus des de l’última actualització, amb data de defunció en els últims 7 dies. Es tracta de dos homes, de 78 i 84 anys.

El total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 10.066: 1.195 a la província de Castelló, 3.842 en la d’Alacant i 5.029 en la de València.

A més, des de l’última actualització s’han confirmat tres nous casos positius de monkeypox (pigota del mico) en la Comunitat Valenciana.

D’aquesta manera, són 522 els casos positius registrats en la Comunitat Valenciana (194 a la província d’Alacant, 14 a la província de Castelló, 280 a la província de València i 34 no residents).

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca demana enteniment a Extremadura i Aragó per a un govern de dretes

Juanfran Pérez Llorca ha instat les forces de la dreta a entendre's a Extremadura i Aragó per a articular govern, en considerar que les urnes van apuntar a eixa majoria. Ha demanat acords ràpids i ha admés que no és el més indicat per a donar consells, malgrat que en la Comunitat Valenciana governa amb suport de Vox.

Les víctimes de la DANA demanen investigar a Mazón a Catarroja sense aplicar el seu aforament

L'acusació popular de la Associació Víctimes de la dana 29-O ha sol·licitat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que la investigació seguisca en el jutjat de Catarroja.

Pérez Llorca acusa el PSPV d’intentar aombrar el Pla Viu i anuncia més control

El president defén que el Pla Viu ja beneficia a desenes de municipis i situa la vivenda com una emergència. Avanza una llei del sòl i més control en adjudicacions.

El Roig Arena complix sis mesos amb 930.000 assistents i 182 esdeveniments

El recinte multiusos de València ha tancat el seu primer mig any amb 182 esdeveniments i 930.000 assistents. El balanç combina esport, concerts i cites corporatives.

Dos menors detinguts pel robatori amb força de cinc ciclomotors a Elx

La Policia ha detingut a Elx a dos menors sense carnet pel suposat robatori amb força de cinc ciclomotors. Els vehicles van ser recuperats i retornats als seus amos.

Pérez Llorca demana enteniment a Extremadura i Aragó per a un govern de dretes

El president valencià ha reclamat acords a Extremadura i Aragó per a formar executius de centredreta, en entendre que així ho han expressat les urnes.

Detingut a Gandia per robar un semiremolc frigorífic valorat en 60.000 euros

La Guàrdia Civil ha detingut a Gandia a l'autor del robatori d'un semiremolc frigorífic sostret a Xeraco. GPS i cambres van portar a una cabina de lloguer i al seu arrest.

El València encadena dos triomfs a Mestalla mig any després

L'equip blanc-i-negre va véncer 3-2 a l'Alabés amb un penal d'Hugo Duro en el descompte i va encadenar la seua segona victòria seguida a casa després de superar a Osasuna.