13.8 C
València
Divendres, 12 desembre, 2025

Continua descontrolada la pandèmia a la Comunitat Valenciana: supera els 10.000 casos

 

La Comunitat Valenciana té 10.272 casos de coronavirus detectats en les últimes dos setmanes, la xifra més elevada des del passat 23 de febrer.

La taxa general de contagis ha pujat 13 punts, en la població amb edat compresa entre 20 i 29 anys creix 40 punts fins a arribar als 706 casos per 100.000 habitants.

Segons les dades que publica Sanitat, 290 dels 542 municipis de la Comunitat Valenciana tenen algun cas recent, i només València supera el miler, amb 4.092.

València concentra 3.079 dels 7.895 contagis de coronavirus de la Comunitat Valenciana en l’última setmana.

S’han notificat 311 casos actius: a Alacant, 238 a Elx, 225 a Castelló de la Plana, 208 a Paterna, 172 a Sagunt, 168 a Gandia, 143 en Benicàssim, 135 a Mislata, 126 a Torrent, 122 a Manises, 121 a Alboraia, 120 a Burjassot, 105 a l’Eliana i 104 a Paterna.

Aldaia té 95 casosQuart de Poblet, 88; Alaquàs, 87; Catarroja, 86; Xirivella, 85; Benidorm, 84; Bétera i Requena, 82; la Pobla de Vallbona, 77; Vila-real, 71; Silla, 69; Utiel, 66; Godella, 62; Picassent, 57; Montcada, 52 i Riba-roja de Túria, 50.

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA rebutja imputar a l’excap de gabinet de Mazón per falta de comandament

La magistrada que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat imputar a José Manuel Cuenca en entendre que no tenia comandament en l'emergència. També ha denegat la petició de diverses acusacions per a suspendre la vista i convertir-ho en investigat.

L’excap de gabinet de Mazón afirma que no va informar de la defunció a Utiel

José Manuel Cuenca ha declarat davant la jutgessa que no va traslladar al president l'avís d'una mort a Utiel per falta de 'oficialitat'. El fiscal ha qüestionat la cronologia i el seu paper en la coordinació.

Marcelino defén la continuïtat després de la caiguda europea i apunta a la sèptima en LaLiga

El tècnic del Vila-real insistix que no cal reaccionar, sinó seguir amb la dinàmica de lliga després de la derrota a Europa. Amb sis triomfs seguits, mira al Llevant i no contempla relaxacions.

L’excap de gabinet de Mazón ha negat que els seus wasaps a Salomé Pradas foren instruccions del president

José Manuel Cuenca ha negat davant la jutgessa que els wasaps enviats a la llavors consellera Salomé Pradas foren instruccions del president. Ha defés que mancava de capacitat per a ordenar i que el debat sobre el confinament es va traslladar als servicis jurídics.

Pérez Llorca reivindica el seu cor municipalista al capdavant de la Generalitat

El president ha defés un lideratge de proximitat i una línia continuista, amb exemples de gestió en sanitat, educació infantil i suport a sectors productius.

La Guàrdia Civil incauta 32 peces d’ivori a València i el mal a la fauna s’estima en 3,6 milions

La Guàrdia Civil ha confiscat 32 peces d'ivori tallat a la venda en internet sense certificats CITES. Una dona de 71 anys ha quedat investigada per delictes contra la fauna i contraban.

L’IPC puja al 3,4% al novembre en la Comunitat Valenciana i els aliments repunten al 2,9%

La Comunitat Valenciana va registrar al novembre un IPC del 3,4%, entre els més alts autonòmics, amb aliments al 2,9%. A Espanya l'índex va ser del 3% i la subjacent del 2,6%.

L’IPC es va situar al 3,4% al novembre en la Comunitat Valenciana i els aliments van repuntar al 2,9%

L'IPC es va situar al 3,4% al novembre en la Comunitat Valenciana, un dels més alts per comunitats. A Espanya, l'índex general va quedar en el 3% i la subjacent en el 2,6%.