15.4 C
València
Dissabte, 13 desembre, 2025

Continua descontrolada la pandèmia a la Comunitat Valenciana: supera els 10.000 casos

 

La Comunitat Valenciana té 10.272 casos de coronavirus detectats en les últimes dos setmanes, la xifra més elevada des del passat 23 de febrer.

La taxa general de contagis ha pujat 13 punts, en la població amb edat compresa entre 20 i 29 anys creix 40 punts fins a arribar als 706 casos per 100.000 habitants.

Segons les dades que publica Sanitat, 290 dels 542 municipis de la Comunitat Valenciana tenen algun cas recent, i només València supera el miler, amb 4.092.

València concentra 3.079 dels 7.895 contagis de coronavirus de la Comunitat Valenciana en l’última setmana.

S’han notificat 311 casos actius: a Alacant, 238 a Elx, 225 a Castelló de la Plana, 208 a Paterna, 172 a Sagunt, 168 a Gandia, 143 en Benicàssim, 135 a Mislata, 126 a Torrent, 122 a Manises, 121 a Alboraia, 120 a Burjassot, 105 a l’Eliana i 104 a Paterna.

Aldaia té 95 casosQuart de Poblet, 88; Alaquàs, 87; Catarroja, 86; Xirivella, 85; Benidorm, 84; Bétera i Requena, 82; la Pobla de Vallbona, 77; Vila-real, 71; Silla, 69; Utiel, 66; Godella, 62; Picassent, 57; Montcada, 52 i Riba-roja de Túria, 50.

Últimes notícies

Alerta taronja per pluges a València este diumenge, fins a 60 l/m² en una hora

València manté el nivell taronja per pluges intenses i tempestes, amb registres de fins a 60 l/m² en una hora en el litoral. Alacant i Castelló, en groc.

València tanca demà parcs, jardins i cementeris per alerta taronja de pluges

L'Ajuntament de València tancarà des de les 08.00 del diumenge parcs, jardins i cementeris davant l'alerta taronja per pluges i suspén les activitats esportives a l'aire lliure.

Desmantellen una plantació de marihuana en una nau industrial de Massanassa (València)

La Policia Nacional ha desmantellat una plantació de marihuana en una nau de Massanassa (València) i ha detingut a tres hòmens d'entre 20 i 62 anys. Es van intervindre 1.550 plantes i un sistema complet de cultiu interior amb enganxament il·legal a la xarxa elèctrica.

Detinguda a Elx per vendre temporades completes pirates de telenovel·les en Milanuncios

Una dona de 52 anys ha sigut detinguda a Elx per vendre còpies pirates de telenovel·les a través de Milanuncios. S'han intervingut 1.300 Dvds, set discos durs i un ordinador.

Casa 47 tira a caminar: així operarà la nova empresa pública de vivenda i sòl

Casa 47 ha arrancat després de la transformació de Sepes i preveu invertir 13.000 milions en deu anys. Hi haurà un pilot de 171 vivendes i un portal de sol·licituds l'any vinent.

Naturgy posa en marxa a Sagunt un centre de control remot per als seus 17 cicles combinats

Naturgy ha posat en marxa a Sagunt un centre de control remot que opera en temps real els seus 17 cicles combinats després d'invertir uns 8 milions. La instal·lació centralitza maniobres crítiques, reforça la seguretat del subministrament i gestiona una potència de 7,4 GW.

Precipitacions febles i persistents en el sud de València i nord d’Alacant

Cels molt nuvolosos i precipitacions febles a moderades, més contínues en el sud de València i nord d'Alacant. Mínimes en ascens i vent de nord-est en la costa

Morant demana a Pérez Llorca acceptar la condonació del deute en la seua cita amb Sánchez

Morant ha instat a Pérez Llorca a acceptar la condonació de 11.000 milions en la seua reunió amb Sánchez. També ha reclamat suport al pla de vivenda i al pacte climàtic.