Anuncios

Continua descontrolada la pandèmia a la Comunitat Valenciana: supera els 10.000 casos

 

La Comunitat Valenciana té 10.272 casos de coronavirus detectats en les últimes dos setmanes, la xifra més elevada des del passat 23 de febrer.

La taxa general de contagis ha pujat 13 punts, en la població amb edat compresa entre 20 i 29 anys creix 40 punts fins a arribar als 706 casos per 100.000 habitants.

Anuncios

Segons les dades que publica Sanitat, 290 dels 542 municipis de la Comunitat Valenciana tenen algun cas recent, i només València supera el miler, amb 4.092.

València concentra 3.079 dels 7.895 contagis de coronavirus de la Comunitat Valenciana en l’última setmana.

S’han notificat 311 casos actius: a Alacant, 238 a Elx, 225 a Castelló de la Plana, 208 a Paterna, 172 a Sagunt, 168 a Gandia, 143 en Benicàssim, 135 a Mislata, 126 a Torrent, 122 a Manises, 121 a Alboraia, 120 a Burjassot, 105 a l’Eliana i 104 a Paterna.

Aldaia té 95 casosQuart de Poblet, 88; Alaquàs, 87; Catarroja, 86; Xirivella, 85; Benidorm, 84; Bétera i Requena, 82; la Pobla de Vallbona, 77; Vila-real, 71; Silla, 69; Utiel, 66; Godella, 62; Picassent, 57; Montcada, 52 i Riba-roja de Túria, 50.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Més de 200 conductors passen a disposició judicial a l’abril per delictes de seguretat viària en la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil va portar als tribunals a l'abril a 211 conductors en la Comunitat Valenciana per diferents delictes contra la seguretat viària, en la seua majoria relacionats amb alcohol i falta de permís.

Les festes de Moros i Cristians de Muro d’Alcoi eliminen la pirotècnia per a protegir els animals

Les Entrades de Moros i Cristians de Muro d'Alcoi suprimixen els castells de focs per a reduir l'estrés dels animals i reforcen mesures d'inclusió i seguretat.

Gran acolliment a la jornada de portes obertes de la EUIPO pel Dia d’Europa

La EUIPO organitza a Alacant una jornada de portes obertes pel Dia d'Europa amb gran resposta del públic, activitats per a famílies i actes culturals associats.

El Suprem delibera la sentència del cas Ábalos amb diverses incògnites obertes

El Tribunal Suprem prepara la sentència del cas Ábalos després d'un mes de vista oral, amb dubtes sobre l'existència d'una trama corrupta en Transports, els diners de les suposades mossegades i la credibilitat del delator Víctor de Aldama.

La renda familiar condiciona la mobilitat internacional dels universitaris a Espanya

Un informe de la Fundació BBVA i el Ivie revela que el nivell socioeconòmic determina qui accedix a la mobilitat internacional i que les universitats privades concentren més alumnat estranger de grau, mentres les públiques lideren en investigació.

Les pluges i les tempestes marcaran el temps del cap de setmana en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels molt coberts, ruixats que poden ser forts i amb tempesta, i un repunt de les temperatures a partir del diumenge.

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.
Anuncios