La Comunitat Valenciana registra 748 nous casos de coronavirus i 7 morts

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 748 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens, que situen la xifra total de positius en 501.982 persones.

Per províncies, 85 a Castelló (52.033 en total); 366 a Alacant (183.172 en total) i 297 a València (266.775 en total). Hi ha un total de 2 casos no assignats.

D’altra banda, s’han registrat 1.254 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 496.864 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 51.777 a Castelló, 179.587 a Alacant i 265.443 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 394 persones ingressades, 94 d’elles en l’UCI: 61 a la província de Castelló, 9 en UCI; 166 a la província d’Alacant, 46 d’elles en l’UCI; i 167 a la província de València, 39 d’elles en UCI.

A més, s’han registrat 7 defuncions (tots ells en els últims 7 dies), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.677: 830 a la província de Castelló, 2.923 en la d’Alacant i 3.924 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 8.892 casos actius, la qual cosa suposa un 1,73% del total de positius.

No s’ha registrat cap brot que tinguera 10 o més casos associats.

Vacunació

En estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosi de Janssen i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) 3.566.633 persones, la qual cosa suposa haver aconseguit el 79,46% d’immunització de la població a ser vacunada. A més, un total de 3.958.123 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana.

La consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, ha assenyalat que “haver mantingut el bon ritme de vacunació durant l’estiu, gràcies a l’esforç del personal sanitari i la responsabilitat de la població, ens permet veure molt a prop l’objectiu marcat d’arribar a la immunització completa el mes d’octubre”.

D’altra banda, la consellera Barceló també ha destacat que “en la Comunitat Valenciana s’han administrat ja més de 7 milions de dosis de la vacuna contra el coronavirus, concretament 7.101.676 dosis. Durant les últimes setmanes s’ha avançat notablement en la vacunació dels grups d’edat de persones més joves i això ha permés que el 88% de les persones a vacunar ja compten, almenys, amb una dosi”.

Últimes notícies

Maribel Vilaplana evita aportar més dades en el Congrés i remitent tot a la seua declaració judicial

Maribel Vilaplana ha declarat en el Congrés que ja va explicar tot el que sabia sobre la DANA davant el jutge i que, per responsabilitat i prudència, no afegirà nova informació en la comissió política.

El PSPV de la Diputació de València proposa uns pressupostos de 250 milions centrats en l’equitat territorial

El PSPV en la Diputació de València presenta una proposta de pressupostos per a 2026 amb 250 milions en inversions, centrats en l'equitat territorial i la recuperació dels municipis afectats per la dana.

Valenciaport licita per 4,4 milions un nou centre de repartiment elèctric en el port

L'Autoritat Portuària de València licita per 4,4 milions un nou centre de repartiment elèctric vinculat a la subestació ST1, clau en el seu pla Valenciaport Net Zero Emissions 2035.

Grues de 90 metres reparen de nit el pont de lAssut de lOr a València

Un equip d'especialistes treballa de nit amb grues de fins a 90 metres per a reparar i reforçar el pont de lAssut de lOr de València, allargant la seua vida útil i millorant la seua seguretat.

València tramita 7.500 informes de vulnerabilitat per la regularització d’immigrants

L'Ajuntament de València ha rebut més de 7.500 sol·licituds d'informe de vulnerabilitat des del 16 d'abril i manté una unitat específica per a agilitzar la regularització extraordinària d'immigrants.

La Comunitat Valenciana frega els 4 milions de passatgers aeris internacionals fins a abril

Espanya va rebre prop de 32,4 milions de passatgers aeris internacionals entre gener i abril i la Comunitat Valenciana va sumar 3,98 milions, quasi un 10% més que un any abans.

Segona jornada de vaga de metges en la Comunitat Valenciana amb ampli seguiment

La vaga de metges en la Comunitat Valenciana afronta la seua segona jornada amb un seguiment del 80% segons el sindicat convocant i prepara manifestacions a València i Alacant.

Cinc detinguts per una xarxa de cocaïna vinculada a una partida de 1.400 quilos a Castelló

La Guàrdia Civil deté en diverses localitats de Castelló a cinc persones vinculades a una organització de tràfic de cocaïna relacionada amb una partida de 1.400 quilos intervingut fa dos anys.