11.2 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

La Comunitat Valenciana registra 748 nous casos de coronavirus i 7 morts

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 748 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens, que situen la xifra total de positius en 501.982 persones.

Per províncies, 85 a Castelló (52.033 en total); 366 a Alacant (183.172 en total) i 297 a València (266.775 en total). Hi ha un total de 2 casos no assignats.

D’altra banda, s’han registrat 1.254 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 496.864 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 51.777 a Castelló, 179.587 a Alacant i 265.443 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 394 persones ingressades, 94 d’elles en l’UCI: 61 a la província de Castelló, 9 en UCI; 166 a la província d’Alacant, 46 d’elles en l’UCI; i 167 a la província de València, 39 d’elles en UCI.

A més, s’han registrat 7 defuncions (tots ells en els últims 7 dies), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.677: 830 a la província de Castelló, 2.923 en la d’Alacant i 3.924 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 8.892 casos actius, la qual cosa suposa un 1,73% del total de positius.

No s’ha registrat cap brot que tinguera 10 o més casos associats.

Vacunació

En estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosi de Janssen i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) 3.566.633 persones, la qual cosa suposa haver aconseguit el 79,46% d’immunització de la població a ser vacunada. A més, un total de 3.958.123 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana.

La consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, ha assenyalat que “haver mantingut el bon ritme de vacunació durant l’estiu, gràcies a l’esforç del personal sanitari i la responsabilitat de la població, ens permet veure molt a prop l’objectiu marcat d’arribar a la immunització completa el mes d’octubre”.

D’altra banda, la consellera Barceló també ha destacat que “en la Comunitat Valenciana s’han administrat ja més de 7 milions de dosis de la vacuna contra el coronavirus, concretament 7.101.676 dosis. Durant les últimes setmanes s’ha avançat notablement en la vacunació dels grups d’edat de persones més joves i això ha permés que el 88% de les persones a vacunar ja compten, almenys, amb una dosi”.

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.