Anuncios

La Comunitat Valenciana registra 748 nous casos de coronavirus i 7 morts

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 748 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens, que situen la xifra total de positius en 501.982 persones.

Per províncies, 85 a Castelló (52.033 en total); 366 a Alacant (183.172 en total) i 297 a València (266.775 en total). Hi ha un total de 2 casos no assignats.

Anuncios

D’altra banda, s’han registrat 1.254 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 496.864 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 51.777 a Castelló, 179.587 a Alacant i 265.443 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 394 persones ingressades, 94 d’elles en l’UCI: 61 a la província de Castelló, 9 en UCI; 166 a la província d’Alacant, 46 d’elles en l’UCI; i 167 a la província de València, 39 d’elles en UCI.

A més, s’han registrat 7 defuncions (tots ells en els últims 7 dies), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.677: 830 a la província de Castelló, 2.923 en la d’Alacant i 3.924 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 8.892 casos actius, la qual cosa suposa un 1,73% del total de positius.

No s’ha registrat cap brot que tinguera 10 o més casos associats.

Vacunació

En estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosi de Janssen i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) 3.566.633 persones, la qual cosa suposa haver aconseguit el 79,46% d’immunització de la població a ser vacunada. A més, un total de 3.958.123 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana.

La consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, ha assenyalat que “haver mantingut el bon ritme de vacunació durant l’estiu, gràcies a l’esforç del personal sanitari i la responsabilitat de la població, ens permet veure molt a prop l’objectiu marcat d’arribar a la immunització completa el mes d’octubre”.

D’altra banda, la consellera Barceló també ha destacat que “en la Comunitat Valenciana s’han administrat ja més de 7 milions de dosis de la vacuna contra el coronavirus, concretament 7.101.676 dosis. Durant les últimes setmanes s’ha avançat notablement en la vacunació dels grups d’edat de persones més joves i això ha permés que el 88% de les persones a vacunar ja compten, almenys, amb una dosi”.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios