La Comunitat Valenciana supera els 4 milions de persones totalment immunitzades

 

Un total de 4.059.824 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosi de Janssen i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) 4.010.353 persones.

Per part seua, s’ha administrat un total de 30.006 dosis de reforç a persones amb patologia de risc i persones majors institucionalitzades.

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat, des de l’última actualització, 152 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens. Amb estos nous casos, la xifra total de positius se situa en 511.091 persones.

Els nous casos per províncies són 55 a Castelló (53.235 en total); 50 a Alacant (187.500) i 47 a València (270.354). Continua havent-hi 2 casos no assignats.

A més, s’han registrat 210 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 512.834 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 53.658 a Castelló, 187.438 a Alacant i 271.681 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 154 persones ingressades, 35 d’elles en l’UCI: 27 a la província de Castelló, 2 en UCI; 64 a la província d’Alacant, 21 d’elles en l’UCI; i 63 a la província de València, 12 en UCI.

A més, s’han registrat 3 defuncions, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia és 7.808: 846 a la província de Castelló, 2.993 en la d’Alacant i 3.969 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 1.901 casos actius, la qual cosa suposa un 0,36% del total de positius.

Des de l’última actualització, no s’han registrat brots de 10 o més casos.

Últimes notícies

Cau a València un grup que enviava 172 quilos de droga a mig món per missatgeria

La Guàrdia Civil ha detingut cinc persones a València acusades d’enviar, per paqueteria postal, més de 172 quilos de drogues a tot Espanya i a 45 països. Quatre han ingressat en presó provisional i s’ha desmantellat un laboratori a la Costera i la Canal de Navarrés.

Quatre detinguts en desmantellar una gran plantació de marihuana en una nau d’Elx

La Policia Nacional ha desmantellat a Elx una plantació interior de marihuana amb 255 plantes i ha detingut quatre persones relacionades també amb el tràfic de cocaïna i el frau elèctric.

La jutgessa de la DANA estudia huit possibles víctimes mortals més fins a arribar a 240

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha représ les declaracions de testimonis i valora sumar huit possibles víctimes mortals més, que elevarien el balanç a 240 morts segons els informes forenses.

Dissabte estable a la Comunitat amb fins a 30 graus a la costa

La Comunitat Valenciana viurà este dissabte una jornada d’oratge estable, amb cels poc nuvolosos i màximes de fins a 30 graus a la costa i descens lleu en l’interior de València.

Corberán assume la responsabilitat i busca una reacció del València a Vitòria

Carlos Corberán admet que és el màxim responsable dels mals resultats del València, cuer amb un punt, i apel·la a reaccionar dimarts a Vitòria després de la derrota contra el Sevilla.

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.