La Comunitat Valenciana supera els 4 milions de persones totalment immunitzades

 

Un total de 4.059.824 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosi de Janssen i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) 4.010.353 persones.

Per part seua, s’ha administrat un total de 30.006 dosis de reforç a persones amb patologia de risc i persones majors institucionalitzades.

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat, des de l’última actualització, 152 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens. Amb estos nous casos, la xifra total de positius se situa en 511.091 persones.

Els nous casos per províncies són 55 a Castelló (53.235 en total); 50 a Alacant (187.500) i 47 a València (270.354). Continua havent-hi 2 casos no assignats.

A més, s’han registrat 210 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 512.834 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 53.658 a Castelló, 187.438 a Alacant i 271.681 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 154 persones ingressades, 35 d’elles en l’UCI: 27 a la província de Castelló, 2 en UCI; 64 a la província d’Alacant, 21 d’elles en l’UCI; i 63 a la província de València, 12 en UCI.

A més, s’han registrat 3 defuncions, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia és 7.808: 846 a la província de Castelló, 2.993 en la d’Alacant i 3.969 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 1.901 casos actius, la qual cosa suposa un 0,36% del total de positius.

Des de l’última actualització, no s’han registrat brots de 10 o més casos.

Últimes notícies

Un voleó de Pablo García en el 83 enfonsa el València CF a Mestalla

Un gol de volea de Pablo García en el minut 83 ha donat la victòria al Betis a Mestalla i ha encés de nou la protesta de l’afició del València CF, que encadena dos jornades sense marcar.

Nathan Saliba reforça el mig del camp del Villarreal fins a 2031

El Villarreal ha tancat el fichatge del migcampista canadenc Nathan Saliba, de 22 anys, procedent de l'Anderlecht, amb un contracte fins al 30 de juny de 2031.

La Cova de les Dones opta als Premis +Historia de National Geographic

El santuari romà de la Cova de les Dones, a Millares, ha sigut nominat als Premis +Historia de National Geographic com a Millor Hallatge Històric Nacional i es pot votar fins al 12 d’octubre.

València encadena una de les jornades més caloroses d’Espanya amb més de 37 graus

Les màximes han arribat hui als 37,2 graus a l’aeroport de València, entre les més altes d’Espanya, i als 36,7 graus a la capital.

El receptor argentí Mauro Zelayeta reforça el Léleman Conqueridor per a la Superlliga

El Léleman Conqueridor ha incorporat el receptor argentí Mauro Zelayeta per a la temporada 2026-2027, després de proclamar-se campió de la Divisió d'Honor d'Argentina amb Ciudad Vóley. El jugador, amb experiència prèvia en la Superlliga, fixa com a objectiu arribar almenys a les semifinals de la lliga i de la Copa del Rei.

Oriol Rey compleix 100 partits amb el Llevant en El Sadar

El migcampista Oriol Rey ha complit els 100 partits oficials amb el Llevant en l’empat sense gols davant Osasuna en El Sadar, consolidant-se com una peça habitual del centre del camp granota.

El central del València Justin de Haas patix un esquinç al turmell dret

Justin de Haas, central neerlandés del València CF, ha patit un esquinç al turmell dret en el partit de Lliga a Mestalla contra el Celta i estarà de baixa mentre seguix tractament mèdic i rehabilitació.

El BBVA Open Internacional de València reunirà un top-5 mundial i nou espanyoles al quadre principal

La cinquena edició del BBVA Open Internacional de València, torneig WTA 125 en terra batuda del 13 al 20 de setembre, comptarà amb un top-5 de nivell internacional i nou jugadores espanyoles al quadre principal.