La Comunitat Valenciana supera els 4 milions de persones totalment immunitzades

 

Un total de 4.059.824 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosi de Janssen i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) 4.010.353 persones.

Per part seua, s’ha administrat un total de 30.006 dosis de reforç a persones amb patologia de risc i persones majors institucionalitzades.

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat, des de l’última actualització, 152 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens. Amb estos nous casos, la xifra total de positius se situa en 511.091 persones.

Els nous casos per províncies són 55 a Castelló (53.235 en total); 50 a Alacant (187.500) i 47 a València (270.354). Continua havent-hi 2 casos no assignats.

A més, s’han registrat 210 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 512.834 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 53.658 a Castelló, 187.438 a Alacant i 271.681 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 154 persones ingressades, 35 d’elles en l’UCI: 27 a la província de Castelló, 2 en UCI; 64 a la província d’Alacant, 21 d’elles en l’UCI; i 63 a la província de València, 12 en UCI.

A més, s’han registrat 3 defuncions, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia és 7.808: 846 a la província de Castelló, 2.993 en la d’Alacant i 3.969 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 1.901 casos actius, la qual cosa suposa un 0,36% del total de positius.

Des de l’última actualització, no s’han registrat brots de 10 o més casos.

Últimes notícies

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.