La Comunitat Valenciana registra 373 casos de contagis per coronavirus

La Comunitat Valenciana ha registrat un total de 373 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització.

Del total de nous casos, 265 s’han registrat a la província de València, 21 en la de Castelló i 87 a la província d’Alacant. D’esta manera, la Comunitat Valenciana acumula un total de 399.997 positius, dels quals 41.400 a la província de Castelló, 149.356 a Alacant i 209.240 a la província de València, a més d’1 sense assignar.

A més, cal assenyalar que del total de nous casos, més d’un centenar corresponen a joves que han tornat a la Comunitat Valenciana després de participar en viatges de fi d’estudis en altres comunitats autònomes. Els equips de Salut Pública valencians continuen investigant estos brots, així com realitzant el seguiment de contactes.

Davant l’increment de casos registrats i la modificació de la normativa sobre l’ús de les màscares, la consellera Ana Barceló ha realitzat una crida la ciutadania a mantenir la calma i la prudència per a evitar l’increment en els contagis.

Últimes notícies

València Basket debuta en una Final Four d’Eurolliga sense experiència prèvia a Atenes

València Basket afronta a Atenes la seua primera Final Four de l'Eurolliga sense experiència prèvia ni en el club, ni en la plantilla, ni en la banqueta, un escenari inèdit que només han viscut pocs equips com el Zalgiris.

Martínez i Scariolo reediten 36 anys després el seu primer gran dol europeu

Reial Madrid i València Basket es creuen en semifinals de l'Eurolliga en un enfrontament amb aroma vintage entre Sergio Scariolo i Pedro Martínez, rivals des de la Copa Korac de 1990.

Les Arts recupera ‘La noche de San Juan’, el ballet truncat per la Guerra Civil

El Palau de les Arts recupera este divendres un ballet inèdit de 1936 interromput per la Guerra Civil, ara revisitat pel coreògraf Antonio Ruz des d’una mirada contemporània.

València repetirà com a seu de la Copa del Rei de voleibol en 2027

La Fonteta acollirà de nou la Copa del Rei de voleibol del 4 al 7 de febrer de 2027 i estrenarà la MiniCopa amb equips cadets a Sedaví.

Pérez Llorca promet resoldre el conflicte educatiu i defén que seguirà la negociació amb els docents

Pérez Llorca assegura que el Consell resoldrà el conflicte educatiu que ha derivat en una vaga indefinida del professorat i defén que el diàleg amb sindicats i comunitat educativa continuarà en els pròxims dies.

Les estreles que arriben a la Final Four de l’Eurolliga a Atenes

Vezenkov, Baldwin IV, Hezonja i Montero lideren a Olympiacos, Fenerbahce, Reial Madrid i València Basket en una Final Four marcada pel seu pes ofensiu i el seu impacte en la temporada.

Gemma Martínez serà la nova directora d’El Periódico a partir de l’1 de juny

Premsa Ibèrica nomena a Gemma Martínez nova directora d'El Periódico a partir de l'1 de juny, en substitució d'Albert Sáez, i reforça així la seua aposta pel projecte digital i editorial del diari.

El València Basket perseguix a Atenes el seu gran somni europeu sense pressió i amb estil propi

El València Basket encara la Final Four de l'Eurolliga a Atenes com un repte històric, amb un joc recognoscible, poc pes de la pressió i sense tot just experiència en esta fase.