La Comunitat Valenciana registra 373 casos de contagis per coronavirus

La Comunitat Valenciana ha registrat un total de 373 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització.

Del total de nous casos, 265 s’han registrat a la província de València, 21 en la de Castelló i 87 a la província d’Alacant. D’esta manera, la Comunitat Valenciana acumula un total de 399.997 positius, dels quals 41.400 a la província de Castelló, 149.356 a Alacant i 209.240 a la província de València, a més d’1 sense assignar.

A més, cal assenyalar que del total de nous casos, més d’un centenar corresponen a joves que han tornat a la Comunitat Valenciana després de participar en viatges de fi d’estudis en altres comunitats autònomes. Els equips de Salut Pública valencians continuen investigant estos brots, així com realitzant el seguiment de contactes.

Davant l’increment de casos registrats i la modificació de la normativa sobre l’ús de les màscares, la consellera Ana Barceló ha realitzat una crida la ciutadania a mantenir la calma i la prudència per a evitar l’increment en els contagis.

Últimes notícies

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.

Obrin un expedient per pseudoteràpies de conversió a persones LGTBIQ+ a la Comunitat Valenciana

Igualtat ha obert un expedient sancionador per pràctiques de pseudoteràpies de conversió contra persones LGTBIQ+, després de denúncies que inclouen casos de la Comunitat Valenciana.

22 anys de presó per agredir sexualment durant una dècada les seues dos fillastres menors a Altea

Un home de 46 anys ha sigut condemnat per l'Audiència d'Alacant a 22 anys de presó per haver agredit sexualment de manera continuada les seues dos fillastres, que tenien 11 i 9 anys quan van començar els fets a Altea.

Feijóo es reunirà amb militants del PP en un dinar este dissabte a Sueca

Alberto Núñez Feijóo presidirà este dissabte un dinar amb militants del PP a Sueca, organitzat pel president provincial Vicent Mompó, després de la junta directiva del partit a València.

Més policia este estiu a les zones turístiques i platges de València

La Policia Nacional reforçarà entre l’1 de juliol i el 31 d’agost la presència d’agents a les platges i principals punts turístics de València, així com en estacions, aeroport, port i estació d’autobusos.