El Consell preveu que els majors i els treballadors de les residències estiguen immunitzats l’1 de març

 

El Consell preveu que tots els majors residents i els treballadors dels centres del territori valencià estiguen immunitzats de cara a l‘1 de març a través de l’aplicació de les vacunes.

 

Ho ha anunciat la vicepresidenta i portaveu, Mónica Oltra, que ha detallat que preveuen administrar la primera dosi de la vacuna de Pfizer durant el mes de gener, encara que se superposarà amb la segona dosi dels primers vacunats (s’ha de posar a les tres setmanes).

 

No obstant això, ha considerat que «els càlculs són els càlculs», i que «ja s’han perdut 24 hores» amb el retard del lliurament per part de Pfizer este dilluns. «La idea és que l‘1 de març la gent ja estiga immunitzada, és a dir, que s’hagen vacunat i haja passat el temps suficient per a crear la immunitat», ha agregat.

 

A pesar d’este pla, Oltra ha recalcat: «Que Batiste –la primera persona que va rebre la dosi de Pfizer en el territori valencià– estiga vacunat no significa que estiguem tots immunitzats» i ha remarcat que serà un procés «llarg» al que queden mesos per a concloure.

Últimes notícies

Les persones amb diversitat funcional tindran millor accés als jutjats d’Alacant

La Conselleria de Justicia, Transparencia y Participación ha finalitzat unes obres de 371.712 euros per a eliminar barreres i millorar l’accessibilitat a la seu judicial d’Alacant del carrer Pardo Gimeno.

Oratge tranquil este diumenge: temperatures a l’alça i cel poc núvol en la Comunitat

Este diumenge l’oratge serà estable en la Comunitat Valenciana, amb cel poc núvol, vent fluix i temperatures en lleuger ascens, sobretot les màximes a l’interior de la província de València.

Dubljevic penja les botes i el seu mític 14 quedarà retirat al València Basket

Bojan Dubljevic ha anunciat la seua retirada com a jugador professional i el València Basket retirarà el dorsal 14 de la primera plantilla masculina en homenatge al pivot montenegrí.

Crida de la UPV per a ajudar dues germanes de Gaza que han arribat a València

La Universitat Politècnica de València ha obert una campanya per arreplegar 12.000 euros i cobrir durant un any les despeses bàsiques de Nariman i Roba Irheem, dues germanes gazatines que han arribat a València per continuar estudiant.

Alumnat de música, dansa i arts plàstiques podrà optar a nous premis d’excel·lència a la Comunitat

Educació ha convocat els premis de les ensenyances professionals de Música, Dansa i Arts Plàstiques i Disseny del curs 2025-2026 per a distingir l’esforç i l’excel·lència acadèmica de l’alumnat de la Comunitat Valenciana.

Crida de la UPV per a ajudar dos germanes gazatines que han arribat a València fugint de la guerra

La UPV ha obert una campanya per a arreplegar 12.000 euros i cobrir durant un any les despeses bàsiques de Nariman i Roba Irheem, dues germanes gazatines que han arribat a València per a continuar estudiant després de fugir de Gaza.

Campanya de la UPV per a ajudar dues germanes refugiades de Gaza que ja estudien a València

La Universitat Politècnica de València ha posat en marxa una campanya per a arreplegar 12.000 euros i cobrir durant un any les despeses bàsiques de Nariman i Roba Irheem, dues germanes gazatines que han arribat a València per a continuar els seus estudis.

Nous teixos als Jardins del Real per a recuperar este arbre mil·lenari a València

La Generalitat i l'Ajuntament de València han incorporat dos nous teixos i plantes associades als Jardins del Real per a reforçar la presència d'esta espècie mil·lenària i acostar-la a la ciutadania.