El Consell preveu que els majors i els treballadors de les residències estiguen immunitzats l’1 de març

 

El Consell preveu que tots els majors residents i els treballadors dels centres del territori valencià estiguen immunitzats de cara a l‘1 de març a través de l’aplicació de les vacunes.

 

Ho ha anunciat la vicepresidenta i portaveu, Mónica Oltra, que ha detallat que preveuen administrar la primera dosi de la vacuna de Pfizer durant el mes de gener, encara que se superposarà amb la segona dosi dels primers vacunats (s’ha de posar a les tres setmanes).

 

No obstant això, ha considerat que «els càlculs són els càlculs», i que «ja s’han perdut 24 hores» amb el retard del lliurament per part de Pfizer este dilluns. «La idea és que l‘1 de març la gent ja estiga immunitzada, és a dir, que s’hagen vacunat i haja passat el temps suficient per a crear la immunitat», ha agregat.

 

A pesar d’este pla, Oltra ha recalcat: «Que Batiste –la primera persona que va rebre la dosi de Pfizer en el territori valencià– estiga vacunat no significa que estiguem tots immunitzats» i ha remarcat que serà un procés «llarg» al que queden mesos per a concloure.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la jutgessa

El funcionari que va tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer davant un superior que va adjudicar una vivenda a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, en un cas que ha desfermat una forta tempesta política a Alacant.

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.