El Consell preveu que els majors i els treballadors de les residències estiguen immunitzats l’1 de març

 

El Consell preveu que tots els majors residents i els treballadors dels centres del territori valencià estiguen immunitzats de cara a l‘1 de març a través de l’aplicació de les vacunes.

 

Ho ha anunciat la vicepresidenta i portaveu, Mónica Oltra, que ha detallat que preveuen administrar la primera dosi de la vacuna de Pfizer durant el mes de gener, encara que se superposarà amb la segona dosi dels primers vacunats (s’ha de posar a les tres setmanes).

 

No obstant això, ha considerat que «els càlculs són els càlculs», i que «ja s’han perdut 24 hores» amb el retard del lliurament per part de Pfizer este dilluns. «La idea és que l‘1 de març la gent ja estiga immunitzada, és a dir, que s’hagen vacunat i haja passat el temps suficient per a crear la immunitat», ha agregat.

 

A pesar d’este pla, Oltra ha recalcat: «Que Batiste –la primera persona que va rebre la dosi de Pfizer en el territori valencià– estiga vacunat no significa que estiguem tots immunitzats» i ha remarcat que serà un procés «llarg» al que queden mesos per a concloure.

Anuncios

Últimes notícies

Avís groc per tempestes amb graníssol i fort vent en el nord de Castelló

Aemet activa per a la vesprada del dimarts l'avís groc a l'interior i litoral nord de Castelló per tempestes amb graníssol de fins a dos centímetres i ratxes de vent molt forts.

L’atur baixa a l’abril en la Comunitat Valenciana i se situa en 285.750 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va baixar a l'abril en 2.412 persones, un 0,84% menys que al març, i deixa el nombre total de persones desocupades en 285.750.

Detingut a Bétera per intentar matar a un home amb una destral i ocultar-se en un local abandonat

La Guàrdia Civil ha detingut a Bétera a un home de 42 anys acusat de temptativa d'homicidi després d'agredir amb una destral a un altre home i amagar-se en un edifici abandonat pròxim.

Tempestes en el nord de Castelló i lleuger repunt de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà una jornada d'intervals nuvolosos, ruixats amb tempesta a Castelló i lleugeres variacions de temperatura, amb vent fluix i una cosa més intensa a la vesprada.

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.