10.3 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: 1.553 casos positius i dos defuncions

 

La Comunitat Valenciana ha notificat 1.553 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 421.445 persones.

Per províncies, 230 a Castelló (43.395 en total); 329 a Alacant (152.994 en total); i 994 a València (225.054 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.

Des de l’última actualització s’han registrat 1.001 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 406.870 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 42.370 a Castelló, 150.765 a Alacant i 213.677 a València. El total d’altes no assignades es manté en 58.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 367 persones ingressades: 22 a la província de Castelló, 1 en UCI; 44 a la província d’Alacant, 5 d’ells en l’UCI; i 301 a la província de València, 42 d’ells en UCI.

D’altra banda, s’han registrat dos defuncions (un al gener i l’altre, en els últims set dies), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 7.466: 809 a la província de Castelló, 2.850 en la d’Alacant i 3.807 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 18.572 casos actius, la qual cosa suposa un 4,29% del total de positius.

Dels brots registrats, tres tenen 10 o més casos associats i, en tots els casos, l’origen és social:

València: 11 casos
Benassal: 18 casos
València: 10 casos

Vacunació

 

Un total de 2.839.592 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 2.245.757 persones. Per províncies: 267.833 a Castelló, 804.482 a Alacant i 1.173.442 a València.

Últimes notícies

Alacant viu el seu Nadal més plujós en quasi un segle amb fins a 30 l/m²

La ciutat ha viscut el seu dia de Nadal més plujós en quasi un segle. La pluja feble i persistent ha deixat 28 l/m² en l'observatori i més de 30 a la Vega Baixa.

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.