CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: 1.553 casos positius i dos defuncions

 

La Comunitat Valenciana ha notificat 1.553 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 421.445 persones.

Per províncies, 230 a Castelló (43.395 en total); 329 a Alacant (152.994 en total); i 994 a València (225.054 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.

Des de l’última actualització s’han registrat 1.001 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 406.870 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 42.370 a Castelló, 150.765 a Alacant i 213.677 a València. El total d’altes no assignades es manté en 58.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 367 persones ingressades: 22 a la província de Castelló, 1 en UCI; 44 a la província d’Alacant, 5 d’ells en l’UCI; i 301 a la província de València, 42 d’ells en UCI.

D’altra banda, s’han registrat dos defuncions (un al gener i l’altre, en els últims set dies), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 7.466: 809 a la província de Castelló, 2.850 en la d’Alacant i 3.807 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 18.572 casos actius, la qual cosa suposa un 4,29% del total de positius.

Dels brots registrats, tres tenen 10 o més casos associats i, en tots els casos, l’origen és social:

València: 11 casos
Benassal: 18 casos
València: 10 casos

Vacunació

 

Un total de 2.839.592 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 2.245.757 persones. Per províncies: 267.833 a Castelló, 804.482 a Alacant i 1.173.442 a València.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.