CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: 1.553 casos positius i dos defuncions

 

La Comunitat Valenciana ha notificat 1.553 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 421.445 persones.

Per províncies, 230 a Castelló (43.395 en total); 329 a Alacant (152.994 en total); i 994 a València (225.054 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.

Des de l’última actualització s’han registrat 1.001 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 406.870 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 42.370 a Castelló, 150.765 a Alacant i 213.677 a València. El total d’altes no assignades es manté en 58.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 367 persones ingressades: 22 a la província de Castelló, 1 en UCI; 44 a la província d’Alacant, 5 d’ells en l’UCI; i 301 a la província de València, 42 d’ells en UCI.

D’altra banda, s’han registrat dos defuncions (un al gener i l’altre, en els últims set dies), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 7.466: 809 a la província de Castelló, 2.850 en la d’Alacant i 3.807 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 18.572 casos actius, la qual cosa suposa un 4,29% del total de positius.

Dels brots registrats, tres tenen 10 o més casos associats i, en tots els casos, l’origen és social:

València: 11 casos
Benassal: 18 casos
València: 10 casos

Vacunació

 

Un total de 2.839.592 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 2.245.757 persones. Per províncies: 267.833 a Castelló, 804.482 a Alacant i 1.173.442 a València.

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.