CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: 1.553 casos positius i dos defuncions

 

La Comunitat Valenciana ha notificat 1.553 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 421.445 persones.

Per províncies, 230 a Castelló (43.395 en total); 329 a Alacant (152.994 en total); i 994 a València (225.054 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.

Des de l’última actualització s’han registrat 1.001 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 406.870 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 42.370 a Castelló, 150.765 a Alacant i 213.677 a València. El total d’altes no assignades es manté en 58.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 367 persones ingressades: 22 a la província de Castelló, 1 en UCI; 44 a la província d’Alacant, 5 d’ells en l’UCI; i 301 a la província de València, 42 d’ells en UCI.

D’altra banda, s’han registrat dos defuncions (un al gener i l’altre, en els últims set dies), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 7.466: 809 a la província de Castelló, 2.850 en la d’Alacant i 3.807 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 18.572 casos actius, la qual cosa suposa un 4,29% del total de positius.

Dels brots registrats, tres tenen 10 o més casos associats i, en tots els casos, l’origen és social:

València: 11 casos
Benassal: 18 casos
València: 10 casos

Vacunació

 

Un total de 2.839.592 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 2.245.757 persones. Per províncies: 267.833 a Castelló, 804.482 a Alacant i 1.173.442 a València.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detenen a Alacant a un home i a una dona amb orde d’expulsió després d’eixir de presó

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a dos persones amb sanció governativa d'expulsió després de complir les seues condemnes; l'home va ser escortat i expulsat. La dona havia complit prop de 20 anys per tràfic de drogues i els dos tenen prohibida l'entrada durant cinc anys

La Comunitat comença el dia este dissabte amb cels nuvolosos, pluges febles i màximes a la baixa

Dissabte amb cels nuvolosos en la Comunitat Valenciana, pluges febles al matí i descens de les màximes. La cota de neu baixarà a 700-900 m al nord, amb vent del nord-oest i ratxes fortes a l'interior.

Un mort en la CV-941 i set ferits en un xoc entre dos cotxes i un autobús a Santa Pola

Set persones van resultar ferides en un xoc entre dos turismes i un autobús en la N-332 al seu pas per Santa Pola. Hores després, un home va morir en la CV-941 a San Miguel de les Salinas.

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta