CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: 1.553 casos positius i dos defuncions

 

La Comunitat Valenciana ha notificat 1.553 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 421.445 persones.

Per províncies, 230 a Castelló (43.395 en total); 329 a Alacant (152.994 en total); i 994 a València (225.054 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.

Des de l’última actualització s’han registrat 1.001 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 406.870 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 42.370 a Castelló, 150.765 a Alacant i 213.677 a València. El total d’altes no assignades es manté en 58.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 367 persones ingressades: 22 a la província de Castelló, 1 en UCI; 44 a la província d’Alacant, 5 d’ells en l’UCI; i 301 a la província de València, 42 d’ells en UCI.

D’altra banda, s’han registrat dos defuncions (un al gener i l’altre, en els últims set dies), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 7.466: 809 a la província de Castelló, 2.850 en la d’Alacant i 3.807 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 18.572 casos actius, la qual cosa suposa un 4,29% del total de positius.

Dels brots registrats, tres tenen 10 o més casos associats i, en tots els casos, l’origen és social:

València: 11 casos
Benassal: 18 casos
València: 10 casos

Vacunació

 

Un total de 2.839.592 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 2.245.757 persones. Per províncies: 267.833 a Castelló, 804.482 a Alacant i 1.173.442 a València.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.

Concentració a València per a exigir la pròrroga dels lloguers i frenar els desnonaments

Desenes de persones es concentren davant la Delegació del Govern a València per a reclamar l'aprovació del Reial decret llei 8/2026, la pròrroga dels lloguers i la fi dels desnonaments.

La Fiscalia arxiva la denúncia contra Revolta per l’ús de fons de la dana de València

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat la denúncia de dos exdirigentes de Revolta per presumptes irregularitats en la gestió de fons destinats als afectats per la dana de València en considerar els fets massa genèrics.

Dani Fernández ajorna concerts després de ser operat d’una lesió en el muscle

Dani Fernández posposa diversos concerts a Espanya i Mèxic després de patir una caiguda en el Roig Arena de València que li ha obligat a passar per quiròfan per una lesió en el muscle.