11.2 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: baixen els positius i els morts

La Comunitat Valenciana ha notificat 120 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 393.633 persones. Per províncies, 29 a Castelló (40.773 en total); 28 a Alacant (147.490 en total); i 63 a València, (205.368 en total); el total de casos no assignats es manté en 2.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 114 persones ingressades: 17 a la província de Castelló, 2 pacient en UCI; 32 a la província d’Alacant, 7 d’ells en l’UCI; i 65 a la província de València, 20 d’ells en UCI.

Des de l’última actualització s’han registrat 105 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 396.224 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 41.331 a Castelló, 147.951 a Alacant i 206.884 a València. El total d’altes no assignades es redueix a 58.

A més, s’han registrat 4 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia es manté en 7.424: 803 a la província de Castelló, 2.831 en la d’Alacant i 3.790 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 1.456 casos actius, la qual cosa suposa un 0,36% del total de positius.

A més, dels brots registrats, tan sols un és de 10 casos o més. Es tracta d’un brot d’origen d’àmbit laboral a Orihuela (10 casos).

Vacunació

 

La Comunitat Valenciana ha administrat un total de 2.511.940 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies: 291.314 a Castelló, 923.017 a Alacant i 1.297.609 a València. Han rebut la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 814.489 persones. Per províncies: 94.824 a Castelló, 296.575 a Alacant i 423.090 a València.

 

 

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.