CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: baixen els positius i els morts

La Comunitat Valenciana ha notificat 120 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 393.633 persones. Per províncies, 29 a Castelló (40.773 en total); 28 a Alacant (147.490 en total); i 63 a València, (205.368 en total); el total de casos no assignats es manté en 2.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 114 persones ingressades: 17 a la província de Castelló, 2 pacient en UCI; 32 a la província d’Alacant, 7 d’ells en l’UCI; i 65 a la província de València, 20 d’ells en UCI.

Des de l’última actualització s’han registrat 105 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 396.224 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 41.331 a Castelló, 147.951 a Alacant i 206.884 a València. El total d’altes no assignades es redueix a 58.

A més, s’han registrat 4 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia es manté en 7.424: 803 a la província de Castelló, 2.831 en la d’Alacant i 3.790 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 1.456 casos actius, la qual cosa suposa un 0,36% del total de positius.

A més, dels brots registrats, tan sols un és de 10 casos o més. Es tracta d’un brot d’origen d’àmbit laboral a Orihuela (10 casos).

Vacunació

 

La Comunitat Valenciana ha administrat un total de 2.511.940 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies: 291.314 a Castelló, 923.017 a Alacant i 1.297.609 a València. Han rebut la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 814.489 persones. Per províncies: 94.824 a Castelló, 296.575 a Alacant i 423.090 a València.

 

 

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana frega els 4 milions de passatgers aeris internacionals fins a abril

Espanya va rebre prop de 32,4 milions de passatgers aeris internacionals entre gener i abril i la Comunitat Valenciana va sumar 3,98 milions, quasi un 10% més que un any abans.

Segona jornada de vaga de metges en la Comunitat Valenciana amb ampli seguiment

La vaga de metges en la Comunitat Valenciana afronta la seua segona jornada amb un seguiment del 80% segons el sindicat convocant i prepara manifestacions a València i Alacant.

Cinc detinguts per una xarxa de cocaïna vinculada a una partida de 1.400 quilos a Castelló

La Guàrdia Civil deté en diverses localitats de Castelló a cinc persones vinculades a una organització de tràfic de cocaïna relacionada amb una partida de 1.400 quilos intervingut fa dos anys.

Wizz Air obrirà set noves rutes entre Espanya i Itàlia des de setembre

Wizz Air estrenarà set rutes que uniran Milà, Nàpols i Catània amb diverses ciutats espanyoles des de setembre i desembre, amb tarifes des de 24,99 euros.

Detinguts a Xàtiva dos sospitosos d’un intent d’homicidi a tirs contra una vivenda

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva a dos hòmens acusats d'intentar matar als ocupants d'una vivenda de l'el Real de Gandia, contra la façana del qual es van efectuar cinc trets.

Sèptim dia de vaga del professorat valencià amb negociació clau i amenaça de dimissió massiva

La vaga indefinida del professorat de la xarxa pública valenciana entra en el seu sèptim dia amb una reunió negociadora decisiva i la pressió afegida d'una possible dimissió col·lectiva d'equips directius.

La Porcellana de Llemotges aconseguix la primera indicació geogràfica artesanal protegida per la UEIPO

La Porcellana de Llemotges es convertix en la primera indicació geogràfica artesanal i industrial registrada per la EUIPO, una fita que reforça la protecció de l'artesania europea i obri la porta a noves sol·licituds.

Les directives de centres públics amenacen amb dimitir en bloc si Educació no concreta la seua oferta

Els equips directius de centres públics valencians advertixen que presentaran dimissions col·lectives si la Conselleria d'Educació no presenta per escrit una proposta seriosa i suficient per a posar fi a la vaga indefinida del professorat.