CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: baixen els positius i els morts

La Comunitat Valenciana ha notificat 120 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 393.633 persones. Per províncies, 29 a Castelló (40.773 en total); 28 a Alacant (147.490 en total); i 63 a València, (205.368 en total); el total de casos no assignats es manté en 2.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 114 persones ingressades: 17 a la província de Castelló, 2 pacient en UCI; 32 a la província d’Alacant, 7 d’ells en l’UCI; i 65 a la província de València, 20 d’ells en UCI.

Des de l’última actualització s’han registrat 105 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 396.224 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 41.331 a Castelló, 147.951 a Alacant i 206.884 a València. El total d’altes no assignades es redueix a 58.

A més, s’han registrat 4 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia es manté en 7.424: 803 a la província de Castelló, 2.831 en la d’Alacant i 3.790 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 1.456 casos actius, la qual cosa suposa un 0,36% del total de positius.

A més, dels brots registrats, tan sols un és de 10 casos o més. Es tracta d’un brot d’origen d’àmbit laboral a Orihuela (10 casos).

Vacunació

 

La Comunitat Valenciana ha administrat un total de 2.511.940 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies: 291.314 a Castelló, 923.017 a Alacant i 1.297.609 a València. Han rebut la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 814.489 persones. Per províncies: 94.824 a Castelló, 296.575 a Alacant i 423.090 a València.

 

 

Últimes notícies

El PSPV porta al Constitucional el dictamen de la comissió de la dana a Les Corts

El PSPV-PSOE ha presentat un recurs d’empara davant del Tribunal Constitucional per deixar sense efecte el dictamen de la comissió d’investigació sobre la dana a Les Corts, aprovat només amb els vots de PP i Vox. Els socialistes denuncien vulneració de drets, irregularitats en la tramitació i un intent de blindar políticament les responsabilitats del president Mazón i del Consell del Ventorro.

Mutxamel acollirà el primer homenatge institucional a les víctimes del terrorisme

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar este dimecres, 16 de setembre, el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, en record de les 44 víctimes mortals i dels valencians assassinats fora del territori. La jornada buscarà mantindre viva la memòria de les víctimes i reforçar el compromís democràtic de la societat valenciana.

Mutxamel serà la seu del primer Dia de les Víctimes del Terrorisme a la Comunitat

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, coincidint amb l’aniversari de l’atemptat més mortífer d’ETA al territori. La jornada, presidida per Juanfran Pérez Llorca, ret homenatge a les 44 víctimes mortals i als valencians assassinats fora de la Comunitat.

El Villarreal busca a la Ceràmica la primera victòria davant un Betis en ratxa

El Villarreal rep este dilluns un Betis en plena eufòria, després de tres derrotes seguides, sense poder fallar més en Lliga. El conjunt verd-i-blanc arriba amb molta moral després de batre el Real Madrid i el Lille en Champions.

Noves ajudes de 5,6 milions per a comprar més de 1.200 vehicles elèctrics

Ivace+i ha concedit 5,6 milions d’euros per a la compra de 1.249 vehicles elèctrics dins del programa Moves 2025, amb subvencions de fins a 7.000 euros per vehicle. La Conselleria d’Indústria destaca que el transport és el sector amb més consum d’energia a la Comunitat Valenciana.

Nou servici a Dénia per a controlar el dolor agut després de grans cirurgies

L’Hospital Universitari de Dénia ha posat en marxa una Unitat de Dolor Agut per a pacients hospitalitzats després de cirurgies majors, amb tècniques avançades de control del dolor i seguiment personalitzat durant l’ingrés.

El Castelló signa el millor inici lluny de Castalia en 104 anys

El CD Castellón ha guanyat els tres primers partits com a visitant en LaLiga Hypermotion, fita inèdita en els seus 104 anys, i es manté líder en solitari abans de rebre el Tenerife a Castalia.

Morcillo assegura que l’Elx competirà sense por davant el Madrid

Javier Morcillo, migcampista de l’Elx, garantix que l’equip competirà al màxim davant el Real Madrid este dimarts al Martínez Valero i agraïx el suport incondicional de l’afició franjiverda.