CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: baixen els positius i els morts

La Comunitat Valenciana ha notificat 120 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 393.633 persones. Per províncies, 29 a Castelló (40.773 en total); 28 a Alacant (147.490 en total); i 63 a València, (205.368 en total); el total de casos no assignats es manté en 2.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 114 persones ingressades: 17 a la província de Castelló, 2 pacient en UCI; 32 a la província d’Alacant, 7 d’ells en l’UCI; i 65 a la província de València, 20 d’ells en UCI.

Des de l’última actualització s’han registrat 105 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 396.224 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 41.331 a Castelló, 147.951 a Alacant i 206.884 a València. El total d’altes no assignades es redueix a 58.

A més, s’han registrat 4 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia es manté en 7.424: 803 a la província de Castelló, 2.831 en la d’Alacant i 3.790 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 1.456 casos actius, la qual cosa suposa un 0,36% del total de positius.

A més, dels brots registrats, tan sols un és de 10 casos o més. Es tracta d’un brot d’origen d’àmbit laboral a Orihuela (10 casos).

Vacunació

 

La Comunitat Valenciana ha administrat un total de 2.511.940 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies: 291.314 a Castelló, 923.017 a Alacant i 1.297.609 a València. Han rebut la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 814.489 persones. Per províncies: 94.824 a Castelló, 296.575 a Alacant i 423.090 a València.

 

 

Últimes notícies

L’Elx, amb deu jugadors, sorprén l’Espanyol a Cornellà

L’Elx ha guanyat 1-3 l’Espanyol al RCDE Stadium malgrat jugar amb deu des del minut 6, amb doblet de Fer Niño i gol de Valera.

Deting a València el jove que buscaven per matar a colps el seu padrastre

La Policia Nacional ha detingut a València un jove de 23 anys, fugit des del 8 de setembre, acusat de matar a colps amb una mancuerna el seu padrastre al barri de Sant Isidre.

València reobri el Jardí del Túria excepte el tram del Palau de la Música

L'Ajuntament de València ha reobert el Jardí del Túria després del temporal, però manté tancat el tram del voltant del Palau de la Música per treballs de neteja i manteniment després del desbordament d'un col·lector.

Una empresa del Parc Científic d’Alacant crea una tecnologia per a blindar arxius 3D industrials

Curial, empresa vinculada al Parc Científic de la Universitat d’Alacant, ha desenvolupat una tecnologia pròpia que marca de forma indetectable cada arxiu 3D per a reforçar-ne la protecció i rastrejar possibles fugues en projectes industrials d’I+D+i.

Rescaten un voltor que havia caigut a l’aigua a l’embassament de Cirat, a Montanejos

Bombers del Consorci Provincial de Castelló han rescatat un voltor que havia caigut a l’aigua a l’embassament de Cirat, a Montanejos, i també han auxiliat un motorista accidentat en una pista forestal entre Adzaneta del Maestrat i Llucena.

Per què Aemet no activa l’avís roig per les últimes pluges a València

Aemet defensa que l’avís roig per pluges a València s’ha de limitar a episodis realment extraordinaris i que els llindars varien segons la freqüència d’estos fenòmens a cada territori.

Més de 3.200 llamps colpegen la Comunitat Valenciana en una vesprada de fortes tempestes

Les tempestes del 16 de setembre han deixat 3.258 llamps núvol-terra a la Comunitat Valenciana i fins a 113,6 l/m2 a L'Eliana, segons Meteorage i Avamet.

Condemnat a més de huit anys de presó per agredir sexualment la seua exparella a Cox

L’Audiència d’Alacant ha condemnat a huit anys i mig de presó un home per agredir sexualment la seua exparella a Cox en 2022. La sentència imposa també 16 anys i mig d’allunyament, huit de llibertat vigilada i una indemnització de 10.120 euros.