13.4 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: esta setmana es vacunarà a més de 306.000 persones

 

Els equips de vacunació Covid 19 de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública administraran durant la setmana vinent un total de 306.092 dosis de les quatre vacunes autoritzades enfront del coronavirus.

En concret, s’han repartit als Departaments de Salut 242.123 dosis de la vacuna de Pfizer, 39.014 de Moderna, 10.190 d’AstraZeneca i 14.765 monodosis de Janssen.

Les vacunes del laboratori Pfizer es destinaran majoritàriament a persones d’entre 40 i 59 anys (per a primeres i segones inoculacions en esta franja d’edat s’han reservat 228.103 dosis que s’administraran en centres sanitaris i espais de vacunació massiva).

A més, s’han distribuït altres 3.786 dosis per a la vacunació, en empreses, de treballadors d’eixa mateixa franja d’edat. La resta es destinarà a persones que pertanyen a col·lectius.

Quant a les 39.014 dosis de la vacuna de Moderna, la majoria d’elles (38.700) està destinada a persones amb edats compreses entre 59 i 40 anys, és a dir, nascudes entre 1962 i 1981.

Per part seua, 9.580 dosis de la vacuna d’AstraZeneca es destinaran a completar la pauta òptima d’immunització de persones menors de 60 anys.

Finalment, 14.765 persones d’entre 40 i 59 anys rebran la dosi única de la vacuna de Janssen.

La consellera Ana Barceló ha assenyalat que la vacuna “ens situa davant un horitzó esperançador”, i ha remarcat que “hem de continuar mantenint el virus a ratlla amb el ritme de vacunació que portem en la Comunitat Valenciana i sense oblidar que la pandèmia segueix ací”.
 

Últimes notícies

Calero s’acomiada del Llevant convençut que anava a salvar a l’equip i sense retrets al club

Julián Calero ha dit adeu al Llevant defenent que anava a salvar a l'equip i acceptant la decisió del club sense retrets. Deixa al conjunt a tres punts de la salvació després de l'ascens recent.

Rovira se’n va anar a Alacant el 29-O per la falsa tranquil·litat que atribuïx al Govern

El conseller d'Educació en funcions ha defés el seu desplaçament en plena DANA al·legant motius personals i una sensació de calma que li va traslladar la Delegació del Govern. Ha insistit que Educació no decidix tancar col·legis i que, amb dades completes de Aemet i la CHJ, s'hauria quedat a València.

Calero s’acomiada del Llevant: convencidísimo de salvar a l’equip i sense retrets

Julián Calero va assegurar en el seu adeu que estava convencidísimo de salvar al Llevant i, malgrat la mala ratxa, va dir que no retrau al club la rescissió.

Aagesen urgix al fet que la veritat arribe a la Comunitat Valenciana un any després de la DANA

La vicepresidenta tercera i ministra de Transició Ecològica va afirmar a Roma que va haver-hi informació suficient abans de la tragèdia i va demanar posar fi a les falsedats. Les seues paraules arriben després de l'emissió d'una entrevista a Salomé Pradas que va reactivar l'encreuament d'acusacions.

Ayoze Pérez subratlla la ratxa del Vila-real: cinc victòries seguides i tercer lloc a dos punts

El davanter va valorar el quint triomf seguit a Sant Sebastià, que va consolidar al Vila-real en la tercera plaça, a dos punts del Barcelona. També va abordar el contrast amb la 'Champions' i el seu retorn a l'onze després dels problemes físics.

Vent de ponent i calor, els adversaris previstos per a la Marató València

Ratxes de ponent de 30-40 km/h i calor marcaran la prova: 14é de mínima a l'eixida i fins a 22é al migdia, amb pluja molt improbable.

L’AVL firmarà un conveni amb el Congrés per a la difusió del valencià

L'AVL firmarà el dimecres a València un conveni amb el Congrés destinat a la formació, el coneixement i la difusió del valencià. A l'acte assistiran Verònica Cantó i Francina Armengol i es produirà una setmana després de l'elecció de Juanfran Pérez Llorca.

Les 17 obres d’emergència de la CHJ després de la DANA podrien estar acabades al juny de 2026

La CHJ preveu concloure al juny de 2026 les 17 obres d'emergència iniciades després de la DANA del 29 d'octubre de 2024. El pla de resiliència aspira a estar en execució en 2030.