CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: esta setmana es vacunarà a més de 306.000 persones

 

Els equips de vacunació Covid 19 de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública administraran durant la setmana vinent un total de 306.092 dosis de les quatre vacunes autoritzades enfront del coronavirus.

En concret, s’han repartit als Departaments de Salut 242.123 dosis de la vacuna de Pfizer, 39.014 de Moderna, 10.190 d’AstraZeneca i 14.765 monodosis de Janssen.

Les vacunes del laboratori Pfizer es destinaran majoritàriament a persones d’entre 40 i 59 anys (per a primeres i segones inoculacions en esta franja d’edat s’han reservat 228.103 dosis que s’administraran en centres sanitaris i espais de vacunació massiva).

A més, s’han distribuït altres 3.786 dosis per a la vacunació, en empreses, de treballadors d’eixa mateixa franja d’edat. La resta es destinarà a persones que pertanyen a col·lectius.

Quant a les 39.014 dosis de la vacuna de Moderna, la majoria d’elles (38.700) està destinada a persones amb edats compreses entre 59 i 40 anys, és a dir, nascudes entre 1962 i 1981.

Per part seua, 9.580 dosis de la vacuna d’AstraZeneca es destinaran a completar la pauta òptima d’immunització de persones menors de 60 anys.

Finalment, 14.765 persones d’entre 40 i 59 anys rebran la dosi única de la vacuna de Janssen.

La consellera Ana Barceló ha assenyalat que la vacuna “ens situa davant un horitzó esperançador”, i ha remarcat que “hem de continuar mantenint el virus a ratlla amb el ritme de vacunació que portem en la Comunitat Valenciana i sense oblidar que la pandèmia segueix ací”.
 

Últimes notícies

El PSPV porta a Fiscalia Massó per dir que Sánchez és ‘capo de la màfia corrupta’

El PSPV-PSOE ha presentat una denúncia davant la Fiscalia Provincial de València contra la presidenta de Les Corts, Llanos Massó (Vox), per un presumpte delicte d’injúries amb publicitat després d’haver qualificat Pedro Sánchez de ‘capo de la màfia corrupta’ en la xarxa social X.

Més de 2.700 jóvens ja tenen aval de la Generalitat per a comprar la seua primera vivenda

La Generalitat ha avalat 2.718 jóvens de la Comunitat Valenciana en set mesos de 2026 per a comprar 1.812 vivendes, amb més de 39 milions en garanties i finançament de fins al 100 % del preu.

Un cuidador investiga per estafar un matrimoni destapa un laboratori de drogues a Elx

La investigació a un cuidador acusat d’estafar més de 50.000 euros a un matrimoni major estranger en una pedania d’Elx ha permés descobrir un laboratori clandestí de drogues sintètiques en un garatge. Tres hòmens han sigut detinguts i el complex ha quedat desmantellat abans d’entrar en funcionament.

Luís Castro marca el full de ruta del Levante: equip aguerrit i sense por

Luís Castro definix abans de l’inici de LaLiga un Levante aguerrit, amb identitat guanyadora, confiança en la cantera i orgull pel traspàs de Carlos Espí al Real Madrid.

Avís taronja dilluns per aiguats de fins a 40 l/m² a Castelló i València

Aemet ha activat per a dilluns a la vesprada l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m² i tempestes fortes a l’interior de Castelló i València i al litoral sud valencià. Hui es mantenen avisos grocs per calor, tempestes i fenòmens costaners en diversos punts de la Comunitat Valenciana.

Nova nit tòrrida al litoral valencià amb fins a 28,4 ºC a Tabarca

El litoral de la Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit tòrrida, amb mínimes de fins a 28,4 graus a Tabarca i 27,8 a Santa Pola, i alerta groga per calor i fenòmens costaners.

Espanya restablix durant 30 dies els controls a viatgers procedents d’Itàlia

El BOE ha publicat l’orde d’Interior que reactiva durant trenta dies els controls fronterers a viatgers procedents d’Itàlia per la pressió migratòria en la ruta del Mediterrani central.

Així es preparen quatre punts clau per a vore l’eclipsi solar total del 12 d’agost

Galícia, Guadalajara, Aragó i Balears ultimen dispositius especials de seguretat, mobilitat i divulgació per a observar l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost. València també serà un dels punts privilegiats de la franja de totalitat.