CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: esta setmana es vacunarà a més de 306.000 persones

 

Els equips de vacunació Covid 19 de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública administraran durant la setmana vinent un total de 306.092 dosis de les quatre vacunes autoritzades enfront del coronavirus.

En concret, s’han repartit als Departaments de Salut 242.123 dosis de la vacuna de Pfizer, 39.014 de Moderna, 10.190 d’AstraZeneca i 14.765 monodosis de Janssen.

Les vacunes del laboratori Pfizer es destinaran majoritàriament a persones d’entre 40 i 59 anys (per a primeres i segones inoculacions en esta franja d’edat s’han reservat 228.103 dosis que s’administraran en centres sanitaris i espais de vacunació massiva).

A més, s’han distribuït altres 3.786 dosis per a la vacunació, en empreses, de treballadors d’eixa mateixa franja d’edat. La resta es destinarà a persones que pertanyen a col·lectius.

Quant a les 39.014 dosis de la vacuna de Moderna, la majoria d’elles (38.700) està destinada a persones amb edats compreses entre 59 i 40 anys, és a dir, nascudes entre 1962 i 1981.

Per part seua, 9.580 dosis de la vacuna d’AstraZeneca es destinaran a completar la pauta òptima d’immunització de persones menors de 60 anys.

Finalment, 14.765 persones d’entre 40 i 59 anys rebran la dosi única de la vacuna de Janssen.

La consellera Ana Barceló ha assenyalat que la vacuna “ens situa davant un horitzó esperançador”, i ha remarcat que “hem de continuar mantenint el virus a ratlla amb el ritme de vacunació que portem en la Comunitat Valenciana i sense oblidar que la pandèmia segueix ací”.
 

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.