CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: esta setmana es vacunarà a més de 306.000 persones

 

Els equips de vacunació Covid 19 de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública administraran durant la setmana vinent un total de 306.092 dosis de les quatre vacunes autoritzades enfront del coronavirus.

En concret, s’han repartit als Departaments de Salut 242.123 dosis de la vacuna de Pfizer, 39.014 de Moderna, 10.190 d’AstraZeneca i 14.765 monodosis de Janssen.

Les vacunes del laboratori Pfizer es destinaran majoritàriament a persones d’entre 40 i 59 anys (per a primeres i segones inoculacions en esta franja d’edat s’han reservat 228.103 dosis que s’administraran en centres sanitaris i espais de vacunació massiva).

A més, s’han distribuït altres 3.786 dosis per a la vacunació, en empreses, de treballadors d’eixa mateixa franja d’edat. La resta es destinarà a persones que pertanyen a col·lectius.

Quant a les 39.014 dosis de la vacuna de Moderna, la majoria d’elles (38.700) està destinada a persones amb edats compreses entre 59 i 40 anys, és a dir, nascudes entre 1962 i 1981.

Per part seua, 9.580 dosis de la vacuna d’AstraZeneca es destinaran a completar la pauta òptima d’immunització de persones menors de 60 anys.

Finalment, 14.765 persones d’entre 40 i 59 anys rebran la dosi única de la vacuna de Janssen.

La consellera Ana Barceló ha assenyalat que la vacuna “ens situa davant un horitzó esperançador”, i ha remarcat que “hem de continuar mantenint el virus a ratlla amb el ritme de vacunació que portem en la Comunitat Valenciana i sense oblidar que la pandèmia segueix ací”.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant responsabilitza al PP del problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana

Morant ha responsabilitzat al PP del problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana i ha exigit la dimissió de l'alcalde d'Alacant. Ha denunciat canvis normatius que, al seu juí, afavorixen a càrrecs i bloquegen la baixada del lloguer al no aplicar la llei estatal.

Corberán veu el València-Osasuna com una oportunitat per a recuperar sensacions a Mestalla

El tècnic del València va subratllar la importància de tornar a Mestalla després de dos eixides i va analitzar el bon moment d'Osasuna, l'estat de la seua plantilla i les lesions.

Elx i Espanyol creuen les seues males ratxes a la recerca d’un punt d’inflexió

Els dos arriben amb els pitjors números de 2026 i veuen el dol en el Martínez Valero com una oportunitat per a reinicialitzar la seua temporada. Elx recupera peces i l'Espanyol necessita blindar-se arrere.

Eusebio Càceres vola al seu octau títol nacional de longitud en pista coberta a València

Eusebio Càceres es va proclamar campió d'Espanya baix sostre amb 8,19 m a València, el seu octau or, i va certificar el bitllet per als Mundials de Torun. Héctor Santos (8,03) i Jaime Guerra (8,01) van completar el podi en un concurs de gran nivell.

València vol oxigen davant un Osasuna que apunta a Europa

El València, 16é amb 26 punts, rep a un Osasuna en ratxa (33 punts i sis jornades sense perdre) en un dol que creua urgències i ambició europea.

Morant insistix que Mazón no pot aguantar ni un minut més com a diputat aforat en Les Corts

Morant ha exigit que Carlos Mazón no seguisca ni un minut més com a diputat aforat en Les Corts després de la investigació per la DANA i les contradiccions sobre el seu parador. Ha demanat al PP que l'aparte i ha suggerit eleccions si encara creen tindre legitimitat.

Morant acusa el PP de ser el problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha acusat el PP de ser el principal obstacle per a resoldre la vivenda en la Comunitat Valenciana. Ha denunciat canvis en la VPO, el bloqueig de la Llei de Vivenda i ha demanat la dimissió de Luis Barcala.

Morant insistix que Mazón no pot aguantar ni un minut més com a diputat en Les Corts

Diana Morant ha reclamat que Carlos Mazón deixe el seu escó i ha demanat al PP que l'a part de la vida política després de les últimes novetats del cas per la DANA.