CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: esta setmana es vacunarà a més de 306.000 persones

 

Els equips de vacunació Covid 19 de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública administraran durant la setmana vinent un total de 306.092 dosis de les quatre vacunes autoritzades enfront del coronavirus.

En concret, s’han repartit als Departaments de Salut 242.123 dosis de la vacuna de Pfizer, 39.014 de Moderna, 10.190 d’AstraZeneca i 14.765 monodosis de Janssen.

Les vacunes del laboratori Pfizer es destinaran majoritàriament a persones d’entre 40 i 59 anys (per a primeres i segones inoculacions en esta franja d’edat s’han reservat 228.103 dosis que s’administraran en centres sanitaris i espais de vacunació massiva).

A més, s’han distribuït altres 3.786 dosis per a la vacunació, en empreses, de treballadors d’eixa mateixa franja d’edat. La resta es destinarà a persones que pertanyen a col·lectius.

Quant a les 39.014 dosis de la vacuna de Moderna, la majoria d’elles (38.700) està destinada a persones amb edats compreses entre 59 i 40 anys, és a dir, nascudes entre 1962 i 1981.

Per part seua, 9.580 dosis de la vacuna d’AstraZeneca es destinaran a completar la pauta òptima d’immunització de persones menors de 60 anys.

Finalment, 14.765 persones d’entre 40 i 59 anys rebran la dosi única de la vacuna de Janssen.

La consellera Ana Barceló ha assenyalat que la vacuna “ens situa davant un horitzó esperançador”, i ha remarcat que “hem de continuar mantenint el virus a ratlla amb el ritme de vacunació que portem en la Comunitat Valenciana i sense oblidar que la pandèmia segueix ací”.
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Baptista es retira lesionat davant Berrettini i diu adeu al Masters 1000 de Montecarlo

Roberto Bautista s'ha retirat en el seu debut en el Masters 1000 de Montecarlo davant Matteo Berrettini després de tot just 23 minuts de joc, deixant a Carlos Alcaraz com a únic espanyol en el quadre.

Desarticulada una banda lituana que robava i revenia cotxes en la Axarquía

La Policia ha desarticulat una organització d'origen lituà especialitzada a robar vehicles d'una mateixa marca japonesa en la Axarquía i revendre'ls després de falsificar la seua identitat, amb sis detinguts a Màlaga, Almeria i Alacant.

Desmantellat un taller tèxtil clandestí que explotava a 26 treballadors a Camp de Túria

La Policia Nacional ha desmantellat un taller tèxtil clandestí a Camp de Túria on 26 persones treballaven sense contracte ni alta en la Seguretat Social, la majoria en situació irregular, i ha detingut a dos hòmens com a presumptes responsables de l'entramat empresarial.

La UPV reunix a José Luis Sastre, Bermúdez de Castro i Paloma del Riu en la segona edició de Llegir consciència

La Universitat Politècnica de València celebra la segona edició de Llegir consciència, un cicle que unix literatura, actualitat i divulgació científica amb tres trobades obertes al públic.

El València s’estanca davant la zona alta: onze partits sense guanyar als set primers

El València encadena nou derrotes i dos empats en els seus onze enfrontaments d'esta Lliga enfront dels set primers classificats, amb un balanç molt negatiu de gols.

Luís Castro es perdrà el partit del Llevant davant el Getafe per sanció

Luís Castro no podrà asseure's en la banqueta del Llevant enfront del Getafe en complir un partit de sanció després d'acumular cinc targetes grogues.

Març de 2026 es tanca en la Comunitat Valenciana com un mes fred i molt humit

Març de 2026 ha sigut fred i molt humit en la Comunitat Valenciana, amb temperatures per davall de l'habitual i pluges que han duplicat la mitjana climàtica recent.

Arranca en el Suprem el juí a Ábalos, Koldo i Aldama per presumpta corrupció en contractes de màscares

El Tribunal Suprem celebra la primera sessió del juí contra José Luis Ábalos, el seu exasesor Koldo García i el comisionista Víctor de Aldama per presumpta corrupció en contractes de màscares en 2020.