L’Organització Mundial de la Salut investiga una nova soca de coronavirus trobada en Brasil

 

Diferents experts de l’Organització Mundial de la Salut (OMS) es troben investigant una nova variant del coronavirus trobada en Brasil, que se suma a les localitzades en Anglaterra i Sud-àfrica, més contagioses que l’original i que han sigut identificades en un gran número de països.

 

Segons ha informat el diari ‘Las Provincias’, la nova soca del Covid-19 trobada en Brasil ha provocat que països com Portugal hagen cancel·lat tots els seus vols amb destinació este país sud-americà.

 

Enmig d’esta crisi, els experts estan treballant per a establir el grau de contagi de la nova variant del coronavirus descoberta en Brasil.

 

Manaos, l’origen d’esta variant del coronavirus

Els estudis han assenyalat que la coneguda com a «variant brasilera» va tindre el seu origen en Manaos i que pot ser més contagiosa que les identificades fins al moment al país, perquè té alteracions genètiques similars a les trobades en Regne Unit i Sud-àfrica.

 

La nova soca del Covid-19 ja s’ha identificat en diferents pacients de la capital amazònica i, amb seguretat, ja s’ha expandit a altres regions del Brasil, d’acord amb els investigadors.

 

La variant brasilera és la mateixa que va arribar al Japó després que quatre viatgers nipons visitaren la regió amazònica i, segons el Ministeri de Salut, es caracteritza per presentar 12 mutacions, una de les quals és la mateixa trobada en les variants del Regne Unit.

 

No obstant això, la soca de Brasil és una variant pròpia i completament independent i per això els experts creuen que este nou cep va poder haver evolucionat del llinatge d’un cep que ve circulant pel país sud-americà des d’abril de l’any passat.

 

 

 

Últimes notícies

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.

Educació xifra en un 25,42% el seguiment al tancament de la segona setmana de vaga docent

La Conselleria d'Educació situa en un 25,42% el seguiment del desé dia de vaga indefinida del professorat valencià, en una jornada amb una manifestació d'unes 7.000 persones a València.