24 contagis i cap mort per coronavirus en les últimes 24 hores en el territori valencià

 

Els contagis per coronavirus han pujat este divendres, 10 de juliol, en el territori valencià. La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat 24 casos nous de Covid-19 detectats amb proves PCR. Per la seua banda, cap persona ha perdut la vida en les últimes 72 hores, 1.476 en total.

 

Dels 24 casos nous de hui, 14 s’han diagnosticat en València, 5 en Alacant, 5 en Castelló i 1 no assignat. Des de què començà la pandèmia, en el territori valencià, s’han confirmat 11.747 casos amb una prova PCR. Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l’anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d’anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

 

Quant als ingressos hospitalaris, la tendència torna a ser negativa. Ara com ara, continuen ingressades 55 persones, les mateixes que en les últimes 24 hores. D’elles, cap es troba ingressada en UCI. Respecte de les altes, 62 persones s’han recuperat en les últimes 24 hores i, en total, 17.277 pacients han superat la malaltia.

 

D’altra banda, ara per ara, hi ha casos actius en 7 residències de majors —1 en Caselló, 0 en Alacant i 6 en València—. Respecte als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari en són 2: les dos en València.

 

Casos de coronavirus per províncies: 11.747 (PCR)

  • València: 6.091
  • Alacant: 4.004
  • Castelló: 1.651
  • 3 no assignats

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.476

  • València: 737
  • Alacant: 512
  • Castelló: 227

 

Casos i morts per departaments de salut

* Última actualització de la Conselleria el 10/07 (Dades a 9/07)

* PCR positives | PCR positives en els últims 14 dies | Morts

  • Alacant Hospital General: 648 | 0 | 63
  • Alcoi: 394 | 1 | 116
  • Castelló: 660 | 31 | 83
  • Dénia: 198 | 2 | 19
  • Elda: 490 | 7 | 56
  • Elx: 373 | 4 | 12
  • Elx – Crevillent: 163 | 2 | 10
  • Gandia: 203 | 3 | 28
  • La Marina Baixa: 720 | 8 | 111
  • La Plana: 719 | 5 | 101
  • La Ribera: 499 | 1 | 38
  • Manises: 448 | 7 | 70
  • Orihuela: 131 | 5 | 22
  • Requena: 458 | 9 | 78
  • Sagunt: 332 | 0 | 43
  • Sant Joan d’Alacant: 498 | 3 | 45
  • Torrevieja: 384 | 1 | 58
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 724 | 18 | 63
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 729 | 11 | 86
  • València Dr. Peset: 688 | 15 | 74
  • València hospital General: 1.022 | 22 | 134
  • València La Fe: 813 | 15 | 96
  • Vinaròs: 168 | 6 | 30
  • Xàtiva – Ontinyent: 257 | 2 | 40

Últimes notícies

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.

Quatre persones ateses a la Tomatina de Bunyol per gas pebre enmig de la festa

Quatre persones han hagut de rebre atenció sanitària lleu després d’un llançament de gas pebre durant la Tomatina de Bunyol. L’incident, que també es va produir l’any passat, no ha provocat ferits greus.

Pérez Llorca resta importància a quan triarà el PP el candidat a la Generalitat

Juanfran Pérez Llorca afirma que no està gens preocupat per quan designarà el PP el candidat a la presidència de la Generalitat i defensa que el que importa és continuar aplicant els pressupostos i les inversions en sanitat i polítiques socials a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca assegura que cap professor serà perseguit a la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca garanteix que cap docent serà perseguit a la Comunitat Valenciana i defensa un model de llibertat educativa i de pensament. El president rebutja les crítiques a la Inspecció educativa i apel·la a millorar el sistema sense generar polèmiques.

Pérez Llorca alerta que els centres de menors estan al 200 % i veu difícil assumir més xiquets migrants

Juanfran Pérez Llorca adverteix que els centres de menors de la Comunitat Valenciana estan saturats, amb ocupacions del 200 %, i veu molt difícil acollir més xiquets migrants mentre no hi haja més espai i personal.

Els fills del matrimoni irlandés mort a Cullera ja estan amb familiars

Els dos fills del matrimoni irlandés trobat mort en un xalet de Cullera, de 14 i 15 anys i amb necessitats especials, ja estan sota la cura de tres familiars desplaçats des d’Irlanda aquesta matinada. L’Ajuntament ha mobilitzat suport psicològic i social des del moment en què els adolescents van trobar els cossos dels seus pares.

Buñol es tenyeix de roig amb 22.000 persones en una Tomatina de rècord

Buñol ha donat inici a la Tomatina 2026 amb l’aforament complet, 22.000 participants i 150 tones de tomata pera llançades pels carrers del municipi.