Anuncios

CSIF insta a Sanitat a que explique els protocols a seguir per a la vacunació

 

El sindicat CSIF ha demanat a la Conselleria de Sanitat, durant la reunió del Consell de Salut valencià celebrat este dimarts, al fet que explique la logística i els protocols que ha establit per a la vacunació contra el Covid-19 a partir del pròxim diumenge.

 

La Central Sindical Independent i de Funcionaris (CSIF) ha lamentat en un comunicat que «a escassos dies de l’inici, ja que el Ministeri de Sanitat va anunciar que començaria el diumenge 27, no han comunicat un sol detall sobre el pla de vacunació». Ha recalcat que tant treballadors com usuaris necessiten «informació clara i ràpida», ja que «el temps resulta fonamental, igual que l’organització i coordinació dels professionals per a l’administració de la vacuna».

Anuncios

 

El CSIF ha considerat fonamental la planificació, «de manera que existisca una dotació suficient de professionals sanitaris per a l’administració de la vacuna i un espai condicionat específicament en centres per a la seua recepció i emmagatzematge». No obstant això, la central sindical ha lamentat que a 22 de desembre no es dispose d’«una sola directriu per escrit del procés de vacunació».

 

El sindicat ha instat a Conselleria, en la reunió celebrada este dimarts, «la segona del Consell de Salut enguany tot i la gravetat de la situació sanitària, al fet que aplique la màxima transparència». També ha expressat el seu malestar per la falta de dades, de personal de la sanitat contagiat, el retard a subministrar-los, de la saturació en les UCI o de l’aparició de brots.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.
Anuncios