CSIF insta a Sanitat a que explique els protocols a seguir per a la vacunació

 

El sindicat CSIF ha demanat a la Conselleria de Sanitat, durant la reunió del Consell de Salut valencià celebrat este dimarts, al fet que explique la logística i els protocols que ha establit per a la vacunació contra el Covid-19 a partir del pròxim diumenge.

 

La Central Sindical Independent i de Funcionaris (CSIF) ha lamentat en un comunicat que «a escassos dies de l’inici, ja que el Ministeri de Sanitat va anunciar que començaria el diumenge 27, no han comunicat un sol detall sobre el pla de vacunació». Ha recalcat que tant treballadors com usuaris necessiten «informació clara i ràpida», ja que «el temps resulta fonamental, igual que l’organització i coordinació dels professionals per a l’administració de la vacuna».

 

El CSIF ha considerat fonamental la planificació, «de manera que existisca una dotació suficient de professionals sanitaris per a l’administració de la vacuna i un espai condicionat específicament en centres per a la seua recepció i emmagatzematge». No obstant això, la central sindical ha lamentat que a 22 de desembre no es dispose d’«una sola directriu per escrit del procés de vacunació».

 

El sindicat ha instat a Conselleria, en la reunió celebrada este dimarts, «la segona del Consell de Salut enguany tot i la gravetat de la situació sanitària, al fet que aplique la màxima transparència». També ha expressat el seu malestar per la falta de dades, de personal de la sanitat contagiat, el retard a subministrar-los, de la saturació en les UCI o de l’aparició de brots.

Últimes notícies

Axel Werner renova amb l’Elx fins a 2028 i se’n va cedit a Rosario Central

El porter argentí Axel Werner ha renovat amb l’Elx fins a juny de 2028 i jugarà cedit la pròxima temporada en Rosario Central, on ja ha militat anteriorment.

Mor un home ofegat al riu Xúquer mentre es banyava a Sumacàrcer

Els Bombers del Consorci Provincial de València han localitzat sense vida un home que havia desaparegut mentre es banyava al riu Xúquer, al terme de Sumacàrcer. La víctima és el segon mort en pocs dies en este municipi mentre es banyava al mateix riu.

Localitzen sense vida l’home de 66 anys amb demència desaparegut a Aldaia

Els Bombers del Consorci Provincial de València han trobat mort l’home de 66 anys amb demència que havia desaparegut divendres a Aldaia, després d’un ampli dispositiu de recerca en zones agrícoles.

Pols en suspensió i nits molt càlides a València per l’oratge de nord-est

El vent de nord-est ha deixat este diumenge mínimes molt altes a la Marina Baixa, núvols baixos a València i nord d’Alacant i menys visibilitat per pols en suspensió. Este dilluns hi haurà avís groc a l’interior de València per màximes de fins a 38 graus.

El foc de Lucena del Cid queda controlat i la Generalitat activa mitjans a Cabanes

L’incendi forestal declarat divendres a Lucena del Cid (Castelló) ha quedat controlat i en Fase 3 del PEIF, mentres Emergències ha mobilitzat mitjans aeris i terrestres per un altre foc de vegetació a Cabanes.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres molt semblants a les de 2025

L’Operació Pas de l’Estret ha registrat 458.150 passatgers i 115.002 vehicles des del 15 de juny, amb un lleuger descens respecte a les mateixes dates de 2025 però amb una fluïdesa general en ports i frontera.

Jorge Rodríguez alerta que el municipalisme ‘ha deixat de fer gràcia i comença a fer por’ als grans partits

El secretari general d'Ens Uneix, Jorge Rodríguez, assegura que el municipalisme guanya força a la Comunitat Valenciana i ja ‘comença a fer por’ als partits tradicionals, amb més de 60 alcaldies sota l’òrbita d’Unión Municipalista.

Reb alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El veí de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro d’este diumenge ha rebut l’alta, mentres continuen ingressats diversos corredors, entre ells un alacantí en Medicina Intensiva.