Desallotgen una festa il·legal amb 200 persones en una finca en el Campello

 

La Guàrdia Civil ha desallotjat este diumenge una festa il·legal que s’estava celebrant en una finca de la localitat del Campello, en l’Alacantí (Alacant), que no compta amb cap permís per a acollir esta classe d’actes i a la que s’havia convocat per a participar a unes 200 persones per a dos dies.

 

Segons ha informat l’institut armat en un comunicat, els assistents –89 identificats, procedents d’Almeria i Múrcia— han sigut denunciats per infringir la normativa que regula la situació sanitària a conseqüència de la crisi del coronavirus i es tracta d’identificar al promotor de la festa, que venia les entrades a entre 30 i 50 euros.

 

La Guàrdia Civil del Campello ha tingut coneixement el dilluns passat de la celebració d’una festa possiblement il·legal en una finca de la zona a la que, pel que pareix, podien estar convocades unes 200 persones, en unes instal·lacions que no compten amb cap classe de permís per a la celebració d’actes.

 

Entrades a 30 i 50 euros

Després de contactar amb el propietari de la finca, este es negava a col·laborar amb els agents, que van establir un dispositiu d’identificació de cotxes i ocupants en els voltants. Els guàrdies civils van poder comprovar que hi havia una trentena de vehicles estacionats als voltants del lloc en el que suposadament s’estava celebrant la reunió. 

 

Una volta establit un primer contacte amb alguns dels assistents, es va verificar que portaven allí des del dia anterior i que estava programada la duració fins a l’endemà. La Guàrdia Civil va procedir al desallotjament dels assistents i van identificar a un total de 89 persones d’entre 25 i 45 anys, que venien des de les províncies d’Almeria i Múrcia. 

 

A demés, s’ha denunciat a diferents assistents per tinença i consum de substància estupefaents, i per portar armes blanques en espais públics. La Guàrdia Civil està duent a terme una investigació per a identificar al promotor de la festa, i ha pogut constatar que es venien entrades des de 30 i fins a 50 euros.

 

La festa es promocionava a través de xarxes socials però s’advertia que el lloc de la festa era secret. El propietari de la finca ja ha sigut denunciat en ocasions anteriors per la celebració d’actes sense la pertinent autorització.

Últimes notícies

Pérez Llorca critica al PSPV per voler portar a la Fiscalia la gestió sanitària de la immigració

Juanfran Pérez Llorca acusa el PSPV de recórrer a la via judicial per no guanyar en les urnes després de la denúncia socialista davant la Fiscalia per la gestió sanitària de persones immigrants.

Muñoz exigix a Pérez Llorca que deixe d’atacar al professorat i s’assega a negociar

El síndic del PSPV en Les Corts reclama a Juanfran Pérez Llorca que abandone la confrontació amb els docents i participe directament en la negociació de la vaga indefinida.

El PSPV porta a la Fiscalia una circular de Sanitat per boicotejar la regularització de migrants

El PSPV presenta una denúncia davant la Fiscalia contra una circular de la Conselleria de Sanitat que, segons el partit, boicoteja el procés de regularització de migrants impulsat pel Govern.

Els taxistes convoquen una altra manifestació el divendres i advertixen de nous escarnis a València

Les set organitzacions del taxi de València convoquen per a este divendres una marxa lenta i una concentració davant la Conselleria d'Infraestructures i anuncien un calendari d'escarnis si no es regula l'activitat dels VTC.

Mompó confia a repetir acords amb l’oposició per a aprovar els pressupostos de 2026

Vicent Mompó assegura que ja ha iniciat contactes amb l'oposició per als pressupostos de 2026 i confia a reeditar el consens aconseguit en els comptes de 2024 i 2025.

Pérez Llorca apel·la al sentit comú en la negociació amb els docents en vaga

Pérez Llorca defén que l'única condició del Consell en la negociació per la vaga indefinida del professorat és aplicar el sentit comú i despolititzar les aules.

L’acta arbitral arreplega els insults de Eder Sarabia després del Betis-Elx

L'acta del col·legiat Isidro Díaz de Mera arreplega greus insults de Eder Sarabia a l'equip arbitral després de la derrota de l'Elx davant el Betis per 2-1 a Sevilla.

Brugué culmina el seu retorn després d’operació de genoll amb el seu primer gol en Primera

Roger Brugué firma de cap el 2-3 a Vigo davant el Celta, el seu primer gol en Primera Divisió, pocs dies després de reaparéixer després d'una operació de genoll i en un triomf clau per a la permanència del Llevant.