Desallotgen una festa il·legal amb 200 persones en una finca en el Campello

 

La Guàrdia Civil ha desallotjat este diumenge una festa il·legal que s’estava celebrant en una finca de la localitat del Campello, en l’Alacantí (Alacant), que no compta amb cap permís per a acollir esta classe d’actes i a la que s’havia convocat per a participar a unes 200 persones per a dos dies.

 

Segons ha informat l’institut armat en un comunicat, els assistents –89 identificats, procedents d’Almeria i Múrcia— han sigut denunciats per infringir la normativa que regula la situació sanitària a conseqüència de la crisi del coronavirus i es tracta d’identificar al promotor de la festa, que venia les entrades a entre 30 i 50 euros.

 

La Guàrdia Civil del Campello ha tingut coneixement el dilluns passat de la celebració d’una festa possiblement il·legal en una finca de la zona a la que, pel que pareix, podien estar convocades unes 200 persones, en unes instal·lacions que no compten amb cap classe de permís per a la celebració d’actes.

 

Entrades a 30 i 50 euros

Després de contactar amb el propietari de la finca, este es negava a col·laborar amb els agents, que van establir un dispositiu d’identificació de cotxes i ocupants en els voltants. Els guàrdies civils van poder comprovar que hi havia una trentena de vehicles estacionats als voltants del lloc en el que suposadament s’estava celebrant la reunió. 

 

Una volta establit un primer contacte amb alguns dels assistents, es va verificar que portaven allí des del dia anterior i que estava programada la duració fins a l’endemà. La Guàrdia Civil va procedir al desallotjament dels assistents i van identificar a un total de 89 persones d’entre 25 i 45 anys, que venien des de les províncies d’Almeria i Múrcia. 

 

A demés, s’ha denunciat a diferents assistents per tinença i consum de substància estupefaents, i per portar armes blanques en espais públics. La Guàrdia Civil està duent a terme una investigació per a identificar al promotor de la festa, i ha pogut constatar que es venien entrades des de 30 i fins a 50 euros.

 

La festa es promocionava a través de xarxes socials però s’advertia que el lloc de la festa era secret. El propietari de la finca ja ha sigut denunciat en ocasions anteriors per la celebració d’actes sense la pertinent autorització.

Últimes notícies

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.

Luís Castro i Carlos Espí, els pilars de la salvació del Llevant

Luís Castro i Carlos Espí passen de quasi desconeguts a grans referents del Llevant després de firmar una remuntada històrica que assegura la permanència en Primera Divisió.

La comissió de la dana de Les Corts votarà les seues conclusions després d’onze sessions i 32 compareixents

La comissió d'investigació sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 en Les Corts preveu aprovar el dimecres les seues conclusions, després d'onze sessions i 32 compareixences, a partir del dictamen impulsat per PP i Vox.

Dimitrievski es veu encantat al València i deixa la seua renovació en mans del club

El porter Stole Dimitrievski assegura que està encantat al València, recorda que el club pot renovar-li de manera unilateral i confia a seguir mentres es baralla per tornar a Europa.