Desallotgen una festa il·legal amb 200 persones en una finca en el Campello

 

La Guàrdia Civil ha desallotjat este diumenge una festa il·legal que s’estava celebrant en una finca de la localitat del Campello, en l’Alacantí (Alacant), que no compta amb cap permís per a acollir esta classe d’actes i a la que s’havia convocat per a participar a unes 200 persones per a dos dies.

 

Segons ha informat l’institut armat en un comunicat, els assistents –89 identificats, procedents d’Almeria i Múrcia— han sigut denunciats per infringir la normativa que regula la situació sanitària a conseqüència de la crisi del coronavirus i es tracta d’identificar al promotor de la festa, que venia les entrades a entre 30 i 50 euros.

 

La Guàrdia Civil del Campello ha tingut coneixement el dilluns passat de la celebració d’una festa possiblement il·legal en una finca de la zona a la que, pel que pareix, podien estar convocades unes 200 persones, en unes instal·lacions que no compten amb cap classe de permís per a la celebració d’actes.

 

Entrades a 30 i 50 euros

Després de contactar amb el propietari de la finca, este es negava a col·laborar amb els agents, que van establir un dispositiu d’identificació de cotxes i ocupants en els voltants. Els guàrdies civils van poder comprovar que hi havia una trentena de vehicles estacionats als voltants del lloc en el que suposadament s’estava celebrant la reunió. 

 

Una volta establit un primer contacte amb alguns dels assistents, es va verificar que portaven allí des del dia anterior i que estava programada la duració fins a l’endemà. La Guàrdia Civil va procedir al desallotjament dels assistents i van identificar a un total de 89 persones d’entre 25 i 45 anys, que venien des de les províncies d’Almeria i Múrcia. 

 

A demés, s’ha denunciat a diferents assistents per tinença i consum de substància estupefaents, i per portar armes blanques en espais públics. La Guàrdia Civil està duent a terme una investigació per a identificar al promotor de la festa, i ha pogut constatar que es venien entrades des de 30 i fins a 50 euros.

 

La festa es promocionava a través de xarxes socials però s’advertia que el lloc de la festa era secret. El propietari de la finca ja ha sigut denunciat en ocasions anteriors per la celebració d’actes sense la pertinent autorització.

Últimes notícies

Lesió de Bigas i De Santiago complica la pretemporada de l’Elx

Pedro Bigas i Yago de Santiago encara no han jugat cap minut amb l’Elx en esta pretemporada per problemes físics. Altres jugadors com Adam Boayar, Matías Dituro i Abiel Osorio també continuen fora de combat per lesió o tràmits burocràtics.

El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic

La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.

Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó

Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.

Nou dispositiu psicològic immediat per a emergències de la DANA a la Comunitat Valenciana

La Generalitat i les associacions de víctimes de la DANA impulsaran un dispositiu d’intervenció psicològica immediata dins del sistema públic valencià i un programa de formació per a municipis, escoles i serveis socials.

Un nou xip fotònic valencià multiplica tasques per a comunicacions i IA

Investigadors de la UPV han contribuït a un processador fotònic programable capaç de fer diverses funcions alhora en un únic xip, clau per a futures xarxes de comunicacions, centres de dades i aplicacions d’intel·ligència artificial.

Carlos Espí s’acomiada del Llevant rumb al Real Madrid

El davanter valencià Carlos Espí ha fet públic el seu acomiadament del Llevant UD en un emotiu missatge a les xarxes socials després del seu traspàs al Real Madrid, agraint el suport rebut i assegurant que se'n va amb la tranquil·litat d'haver-ho donat tot pel club granota.

El PSPV acusa el Consell de deixar sense gastar un 21% per a bombers forestals

El PSPV-PSOE denuncia que el Consell del PP ha deixat sense executar el 21% del pressupost de 2025 per a contractar bombers forestals i critica que la plantilla de la SGISE només ha crescut en dos efectius, de 889 a 891.

Tots els hospitals públics valencians operen els casos més greus abans de 30 dies

Els 27 hospitals públics de la Comunitat Valenciana han aconseguit operar els pacients de màxima prioritat abans d un mes i reduir a la mitat els malalts en espera per a cirurgia urgent respecte de 2023.
FILMOTECA D'ESTIU