Desallotgen una festa il·legal amb 200 persones en una finca en el Campello

 

La Guàrdia Civil ha desallotjat este diumenge una festa il·legal que s’estava celebrant en una finca de la localitat del Campello, en l’Alacantí (Alacant), que no compta amb cap permís per a acollir esta classe d’actes i a la que s’havia convocat per a participar a unes 200 persones per a dos dies.

 

Segons ha informat l’institut armat en un comunicat, els assistents –89 identificats, procedents d’Almeria i Múrcia— han sigut denunciats per infringir la normativa que regula la situació sanitària a conseqüència de la crisi del coronavirus i es tracta d’identificar al promotor de la festa, que venia les entrades a entre 30 i 50 euros.

 

La Guàrdia Civil del Campello ha tingut coneixement el dilluns passat de la celebració d’una festa possiblement il·legal en una finca de la zona a la que, pel que pareix, podien estar convocades unes 200 persones, en unes instal·lacions que no compten amb cap classe de permís per a la celebració d’actes.

 

Entrades a 30 i 50 euros

Després de contactar amb el propietari de la finca, este es negava a col·laborar amb els agents, que van establir un dispositiu d’identificació de cotxes i ocupants en els voltants. Els guàrdies civils van poder comprovar que hi havia una trentena de vehicles estacionats als voltants del lloc en el que suposadament s’estava celebrant la reunió. 

 

Una volta establit un primer contacte amb alguns dels assistents, es va verificar que portaven allí des del dia anterior i que estava programada la duració fins a l’endemà. La Guàrdia Civil va procedir al desallotjament dels assistents i van identificar a un total de 89 persones d’entre 25 i 45 anys, que venien des de les províncies d’Almeria i Múrcia. 

 

A demés, s’ha denunciat a diferents assistents per tinença i consum de substància estupefaents, i per portar armes blanques en espais públics. La Guàrdia Civil està duent a terme una investigació per a identificar al promotor de la festa, i ha pogut constatar que es venien entrades des de 30 i fins a 50 euros.

 

La festa es promocionava a través de xarxes socials però s’advertia que el lloc de la festa era secret. El propietari de la finca ja ha sigut denunciat en ocasions anteriors per la celebració d’actes sense la pertinent autorització.

Últimes notícies

Desarticulat a Montroi un frau de renting amb cotxes d’alta gamma per més de 170.000 euros

La Guàrdia Civil ha detingut a Montroi una dona i investiga dos hòmens per un frau amb cotxes d’alta gamma valorats en més de 170.000 euros, contractats mitjançant leasing o renting i després venuts de forma fraudulenta.

Calor intens a l’interior de València i possible pols en suspensió este dilluns

La Comunitat Valenciana afronta dilluns i dimarts cels poc nuvolosos, possible pols en suspensió i calor molt intensa a l’interior i prelitoral, sobretot de la província de València.

Triomf aclaparador de Samuel Navalón a Alacant amb una gran eixida per la porta gran

El torero d'Ayora Samuel Navalón ha arrasat en la tercera de la Fira de Fogueres d'Alacant, on ha obert la porta gran amb dues orelles. Marco Pérez ha tallat un trofeu i Víctor Hernández ha sigut ovacionat davant una corrida mansota del Puerto de San Lorenzo i La Ventana del Puerto.

La foto de la dana a Alfafar que dona a Óscar Corral el Premi Rei d’Espanya

El fotoperiodista Óscar Corral ha sigut guardonat amb el Premi Rei d’Espanya de fotografia per una imatge de la dana de 2024 a Alfafar, que ell mateix definix com un reflex de la força dels servicis públics i de la societat davant una tragèdia.

Soterren prompte un incendi de canyars que ha amenaçat les Salines de Santa Pola

El consorci provincial de Bombers d'Alacant ha donat per extingit l'incendi declarat esta vesprada en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha arribat a amenaçar el Parc Natural de les Salines de Santa Pola, sense causar ferits ni una gran afectació de superfície.

Un incendi de canyars obliga a mobilitzar els bombers a les Salines de Santa Pola

Els bombers del Consorci Provincial d'Alacant treballen en l'extinció d'un incendi en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha afectat el Parc Natural de les Salines de Santa Pola.

L’incendi d’Estivella queda estabilitzat i evoluciona de manera favorable

L’incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha quedat estabilitzat i presenta una evolució positiva, encara que continua sense controlar i amb mitjans terrestres treballant en l’extinció.

Preso provisional a Almenara per apunyalar mortalment la nova parella de la seua exdona

El jutjat de Nules ha acordat presó provisional sense fiança per a l’home detingut a Almenara per la mort a punyalades de la nova parella de la seua exdona durant una discussió en la vivenda d’ella.