11.7 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Desmantellen un botelló amb 60 persones en Meliana

 

Diferents unitats de Policia Local i Guàrdia Civil pillaren en la matinada d’este dilluns, 12 d’octubre, a unes 60 persones concentrades en un botelló i amb música alta que arribava d’uns quants cotxes, en un solar situat darrere del poliesportiu de Meliana, en la comarca de l’Horta Nord (València). 

 

El so de la música va alertar als agents, que ràpidament demanaren reforços en les dependències policials del municipi. Quan arribaren a la zona, les autoritats identificaren a una vintena de persones i també als propietaris dels automòbils.

 

L’alcalde de Meliana, Josep Riera, ha afirmat al citat mitjà que «es tractava d’un acte espontani però és evident que hi havia algun tipus de quedada per missatgeria instantània, per l’alt número de persones concentrades».

 

Riera assenyala que «este tipus de concentracions, donada la situació de crisi de salut que estem vivint, estan prohibides en tractar-se d’espais de fàcil transmissió de virus, com veiem cada dia en els mitjans de comunicació».

 

Per últim, l’alcalde ha manifestat que els agents han traslladat els fets a la subdelegació del Govern, perquè pose, si cap, els pertinents expedients sancionadors.

Últimes notícies

93-89: el Bayern castiga el València amb defensa i els ex ‘taronja’ Lucic i Dimitrijevic

El Bayern es va imposar 93-89 al València a Munic amb Lucic i Dimitrijevic al comandament. La defensa agressiva i el contraatac van castigar el 27% en triples dels visitants.

Identificades les 45 víctimes de l’accident de Adamuz

S'han identificat les 45 persones mortes en el sinistre ferroviari de Adamuz i s'han completat totes les autòpsies. La majoria es va confirmar per petjades i part per ADN.

Pluges febles, neu des de 500-700 m el dissabte i vent fort a l’interior el diumenge

El cap de setmana es presenta amb cels nuvolosos i ruixats febles. El dissabte baixa la cota de neu a 500-700 m i el diumenge el vent de l'oest deixarà ratxes molt fortes a l'interior.

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.

CGT convoca tres dies de vaga ferroviària i reclama un canvi immediat

CGT convoca una vaga del 9 a l'11 de febrer i se suma a l'atur dels maquinistes de Semaf per a prioritzar la seguretat després dels accidents. Transports considera que l'atur no és necessari i obri la via del diàleg.

Presó per a dos detinguts per la mort d’un home a Benifaió

El Jutjat d'Instrucció 2 de Carlet ordena presó provisional per a dos implicats en la mort d'un veí de Benifaió i l'incendi de la seua vivenda. La investigació apunta a l'entorn pròxim i manté a altres dos investigats amb mesures cautelars.

Ingrid deixarà un temporal atlàntic amb vent molt fort, pluges i nevades

Els fronts de la borrasca Ingrid deixaran este dijous un temporal atlàntic amb pluges generalitzades, ratxes molt fortes i neu en cotes mitjanes. Galícia mantindrà l'avís roig per fenòmens costaners i hi haurà avís taronja a Astúries, Cantàbria, País Basc i Andalusia.