Desmantellen un botelló amb 60 persones en Meliana

 

Diferents unitats de Policia Local i Guàrdia Civil pillaren en la matinada d’este dilluns, 12 d’octubre, a unes 60 persones concentrades en un botelló i amb música alta que arribava d’uns quants cotxes, en un solar situat darrere del poliesportiu de Meliana, en la comarca de l’Horta Nord (València). 

 

El so de la música va alertar als agents, que ràpidament demanaren reforços en les dependències policials del municipi. Quan arribaren a la zona, les autoritats identificaren a una vintena de persones i també als propietaris dels automòbils.

 

L’alcalde de Meliana, Josep Riera, ha afirmat al citat mitjà que «es tractava d’un acte espontani però és evident que hi havia algun tipus de quedada per missatgeria instantània, per l’alt número de persones concentrades».

 

Riera assenyala que «este tipus de concentracions, donada la situació de crisi de salut que estem vivint, estan prohibides en tractar-se d’espais de fàcil transmissió de virus, com veiem cada dia en els mitjans de comunicació».

 

Per últim, l’alcalde ha manifestat que els agents han traslladat els fets a la subdelegació del Govern, perquè pose, si cap, els pertinents expedients sancionadors.

Últimes notícies

Martínez Mus atribuïx a l’interés polític la petició del PSPV perquè declare per la DANA

El vicepresident tercer Vicente Martínez Mus assegura que la petició del PSPV perquè declare al jutjat de Catarroja pel dia de la DANA respon a un interés polític i defensa que el xat del Consell no aporta dades noves. El dirigent sosté que el Consell va actuar segons la informació disponible en cada moment i nega un suposat apagó informatiu.

Reclamen més seguretat de la Guàrdia Civil al jutjat de la DANA de Catarroja

La Presidència del Tribunal d'Instància de Catarroja ha demanat a la Guàrdia Civil més mesures de seguretat al jutjat que investiga la gestió de la DANA, després d'una concentració de protesta que va obligar a suspendre una testifical.

València Basket i Barça enceten una final d’alta tensió al Roig Arena

El Roig Arena acollirà dijous el primer partit de la final de la Lliga Endesa, una sèrie al millor de cinc entre un València Basket sòlid i un Barça camaleònic que afronta l’últim ball de Xavi Pascual.

Els expedients dels hospitals de campanya de Puig en la pandèmia acabaran en la Fiscalia

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Les Corts que remetran a la Fiscalia els expedients dels hospitals de campanya de la covid contractats pel Consell de Ximo Puig i que els incorporaran a una causa oberta a Madrid.

Pérez Llorca exige que els alts càrrecs de l’Estat facen públics els seus missatges sobre la dana

El president Juanfran Pérez Llorca ha instat el PSPV a demanar als responsables de CHJ i Aemet que facen públics els missatges que van intercanviar el 29 d’octubre de 2024 durant la dana que va causar 230 morts a la província de València. L’oposició li ha reclamat dimissions, eleccions anticipades i ha acusat el Consell de gestió nefasta de l’emergència.

Reforcen la seguretat de Susana Camarero per un home que acudix a tots els seus actes

La Policia Autonòmica ha reforçat la contravigilància al voltant de la vicepresidenta primera del Consell, Susana Camarero, per la presència reiterada d’un home amb nombrosos antecedents que acudix a tots els seus actes públics i s’espera davant la Conselleria.

Vox exigirà prioritat nacional i més retalls a agents socials en els pressupostos del 2026

Vox ha anunciat que presentarà esmenes als pressupostos de la Generalitat del 2026 per a introduir la prioritat nacional en ajudes públiques i vivenda i per a rebaixar un 20 % addicional les subvencions a patronal i sindicats, fins al 50 % en dos anys. El partit vincula l’aprovació dels comptes a l’aplicació d’estes mesures i reivindica que el pacte amb el PP inclou també la defensa del producte nacional.

El Vila-real CF demana començar la Lliga jugant fora per les obres a l’estadi de la Ceràmica

El Vila-real CF ha sol·licitat a LaLiga disputar com a visitant les tres primeres jornades del pròxim campionat per poder completar les obres de remodelació de l’estadi de la Ceràmica.