16.7 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

Desmantellen un botelló amb 60 persones en Meliana

 

Diferents unitats de Policia Local i Guàrdia Civil pillaren en la matinada d’este dilluns, 12 d’octubre, a unes 60 persones concentrades en un botelló i amb música alta que arribava d’uns quants cotxes, en un solar situat darrere del poliesportiu de Meliana, en la comarca de l’Horta Nord (València). 

 

El so de la música va alertar als agents, que ràpidament demanaren reforços en les dependències policials del municipi. Quan arribaren a la zona, les autoritats identificaren a una vintena de persones i també als propietaris dels automòbils.

 

L’alcalde de Meliana, Josep Riera, ha afirmat al citat mitjà que «es tractava d’un acte espontani però és evident que hi havia algun tipus de quedada per missatgeria instantània, per l’alt número de persones concentrades».

 

Riera assenyala que «este tipus de concentracions, donada la situació de crisi de salut que estem vivint, estan prohibides en tractar-se d’espais de fàcil transmissió de virus, com veiem cada dia en els mitjans de comunicació».

 

Per últim, l’alcalde ha manifestat que els agents han traslladat els fets a la subdelegació del Govern, perquè pose, si cap, els pertinents expedients sancionadors.

Últimes notícies

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.

Luis Rioja lamenta la derrota davant el Betis després del seu gol inicial

L'extrem del València va lamentar la derrota 2-1 en el camp del Betis malgrat obrir el marcador. Va destacar que l'equip va competir bé i va demanar quedar-se amb el positiu.

101-65: el València Basket va arrasar al Hiopos Lleida amb una pluja primerenca de triples

El València Basket va firmar 12 triples al descans (55%) i va deixar el partit vist per a sentència abans de l'intermedi. El Lleida, sense Diagne en la segona part, va claudicar.

Es puja al sostre d’un avió en l’aeroport de Manises i retarda un vol dos hores

Un home es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises i el vol a Amsterdam va eixir dos hores tard. Va ser reduït, atés i denunciat.

Fornals resol en el 88 i el Betis tomba al València (2-1)

Un gol de Pablo Fornals en el 88 va donar al Betis una victòria patida davant el València en La Cartoixa. Va haver-hi dos penals: Vallés va detindre un i Chimy Ávila va convertir un altre.

Fornals dona els tres punts al Betis en un final que feia olor d’empat (2-1)

El Betis es va imposar 2-1 al València en La Cartoixa gràcies a una miqueta de Pablo Fornals en el minut 88. Luis Rioja va obrir el marcador i Chimy Ávila va empatar de penal.