9.9 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Pillen a 15 adolescents fent botelló en Teulada

 

Este dissabte, 19 de desembre, Agents de la Policia Local i la Guàrdia Civil de Moraira-Teulada, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), han pillat a 15 jóvens menors d’edat fent un botelló en el Pinaret de la Costa de Teulada.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, les autoritats es van desplaçar fins al lloc dels fets en ser alertats pels veïns de la zona que s’estava produint esta festa clandestina. 

 

Durant el registre, els agents van conseguir identificar a huit menors d’edat. Els altres van pegar a fugir. A demés, un dels participants en el botelló va ser atès pels servicis sanitaris, ja que es trobava en avançat estat d’embriaguesa.

 

Els adolescents identificats hauran de fer front a una sanció per consum d’alcohol en la via pública i a una altra multa per incomplir les normes de prevenció del coronavirus. Cal assenyalar que estes sancions oscil·laran entre els 601 i els 30.000 euros.

Últimes notícies

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.