Una reunió social, la causa del contagis per Covid-19 de dos sanitaris en l’hospital General de Castelló

 

L’hospital General de Castelló ha anunciat que dos persones del personal sanitari han donat positiu per coronavirus. A demés, altres tres sanitaris es troben aïllats en tindre contacte amb estos, i l’origen d’estos contagis se situa en una reunió social.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Mediterráneo’,  va ser abans de la Nit de Nadal quan el personal sanitari de l’hospital de Castelló va celebrar un sopar a on un dels assistents va acudir amb símptomes de coronavirus.

 

A conseqüència d’esta reunió social s’han contagiat almenys dos sanitaris de l’hospital General de Castelló després de confirmar el positiu mitjançant proves PCR, i hi ha també altres tres sanitaris confinats sense poder acudir al seu lloc de treball per esta circumstància. 

 

Actualment tots estos casos estan en seguiment i algunes de les proves PCR fetes a diferents comensals han donat resultat negatiu, a pesar que en tindre contacte amb pacients confirmats de coronavirus han de guardar la quarantena indicada per a estes situacions.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pugen les temperatures en la Comunitat Valenciana amb possibles ruixats tempestuosos a l’interior nord

El temps en la Comunitat Valenciana es presenta amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i algun ruixat amb tempesta a la vesprada a l'interior nord, a més de bancs de boira costaners a primeres hores.

Un estudi urgix a gestionar el paisatge per a frenar l’expansió d’espècies invasores

Una investigació del campus de Gandia de la UPV vincula l'abandó agrícola i la proliferació de plantes invasores amb l'expansió del bec de corall senegalés, una au exòtica que altera les comunitats d'aus natives.

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.