Una reunió social, la causa del contagis per Covid-19 de dos sanitaris en l’hospital General de Castelló

 

L’hospital General de Castelló ha anunciat que dos persones del personal sanitari han donat positiu per coronavirus. A demés, altres tres sanitaris es troben aïllats en tindre contacte amb estos, i l’origen d’estos contagis se situa en una reunió social.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Mediterráneo’,  va ser abans de la Nit de Nadal quan el personal sanitari de l’hospital de Castelló va celebrar un sopar a on un dels assistents va acudir amb símptomes de coronavirus.

 

A conseqüència d’esta reunió social s’han contagiat almenys dos sanitaris de l’hospital General de Castelló després de confirmar el positiu mitjançant proves PCR, i hi ha també altres tres sanitaris confinats sense poder acudir al seu lloc de treball per esta circumstància. 

 

Actualment tots estos casos estan en seguiment i algunes de les proves PCR fetes a diferents comensals han donat resultat negatiu, a pesar que en tindre contacte amb pacients confirmats de coronavirus han de guardar la quarantena indicada per a estes situacions.

Últimes notícies

Carlos Espí s’acomiada del Llevant rumb al Real Madrid

El davanter valencià Carlos Espí ha fet públic el seu acomiadament del Llevant UD en un emotiu missatge a les xarxes socials després del seu traspàs al Real Madrid, agraint el suport rebut i assegurant que se'n va amb la tranquil·litat d'haver-ho donat tot pel club granota.

El PSPV acusa el Consell de deixar sense gastar un 21% per a bombers forestals

El PSPV-PSOE denuncia que el Consell del PP ha deixat sense executar el 21% del pressupost de 2025 per a contractar bombers forestals i critica que la plantilla de la SGISE només ha crescut en dos efectius, de 889 a 891.

Tots els hospitals públics valencians operen els casos més greus abans de 30 dies

Els 27 hospitals públics de la Comunitat Valenciana han aconseguit operar els pacients de màxima prioritat abans d un mes i reduir a la mitat els malalts en espera per a cirurgia urgent respecte de 2023.

El Levante fitxa el davanter belga Yanis Musuayi fins a 2030

El Levante ha incorporat el davanter belga de 19 anys Yanis Musuayi, procedent del Club Brujas, amb contracte fins a juny de 2030. El jove atacant s’unirà als entrenaments granotes després d’una temporada destacada al filial Club NXT.

Primer diumenge d’agost amb calor intensa a l’interior de València i Alacant

El primer diumenge d’agost arriba amb cels poc nuvolosos i màximes notablement altes a l’interior de València i d’Alacant, segons AEMET.

Mor un jove de 21 anys per una envestida en els bous al carrer de Tírig

Un jove de 21 anys, ingressat des de dijous a l’UCI de l’Hospital General de Castelló després d’una envestida durant els bous al carrer de Tírig, ha mort i l’Ajuntament ha suspés tots els actes oficials de les festes.

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.
FILMOTECA D'ESTIU