Una reunió social, la causa del contagis per Covid-19 de dos sanitaris en l’hospital General de Castelló

 

L’hospital General de Castelló ha anunciat que dos persones del personal sanitari han donat positiu per coronavirus. A demés, altres tres sanitaris es troben aïllats en tindre contacte amb estos, i l’origen d’estos contagis se situa en una reunió social.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Mediterráneo’,  va ser abans de la Nit de Nadal quan el personal sanitari de l’hospital de Castelló va celebrar un sopar a on un dels assistents va acudir amb símptomes de coronavirus.

 

A conseqüència d’esta reunió social s’han contagiat almenys dos sanitaris de l’hospital General de Castelló després de confirmar el positiu mitjançant proves PCR, i hi ha també altres tres sanitaris confinats sense poder acudir al seu lloc de treball per esta circumstància. 

 

Actualment tots estos casos estan en seguiment i algunes de les proves PCR fetes a diferents comensals han donat resultat negatiu, a pesar que en tindre contacte amb pacients confirmats de coronavirus han de guardar la quarantena indicada per a estes situacions.

Últimes notícies

Un detingut a Almassora per estafar més de 20.000 euros en la venda de vehicles industrials

La Guàrdia Civil ha detingut a Almassora un treballador d’una empresa de compravenda de vehicles industrials acusat d’estafar huit clients i defraudar més de 20.000 euros. L’home presumptament alterava la documentació i desviava els pagaments a comptes bancaris sota el seu control.

Guido Rodríguez continuarà al València fins 2028 amb una temporada opcional

El migcampista argentí Guido Rodríguez ha signat un nou contracte amb el València fins juny de 2028, amb una temporada addicional opcional, després de mitja campanya al club.

Juny tanca amb un 87% d’ocupació hotelera a la Comunitat Valenciana i Benidorm supera el 90%

Els hotels de la Comunitat Valenciana han tancat juny amb un 87,1% d’ocupació, mig punt més que fa un any, amb Benidorm per damunt del 90% i un fort creixement a Castelló.

Nala, la gossa bombera d’Alacant que busca supervivents al terratrémol de Veneçuela

Nala, una gossa de la Unitat Canina dels bombers d’Alacant, ha viatjat quasi 40 hores fins a Veneçuela amb l’ONG GEA per buscar supervivents i repartir ajuda humanitària després del doble terratrémol.

La jove apunyalada pel pare en un crim masclista a Alacant evoluciona fora de perill

La jove de 26 anys ferida pel pare en el crim masclista de Cañada del Fenollar continua ingressada a l’hospital d’Alacant, però la seua vida no corre perill.

Justin de Haas, nou central neerlandés per al Valencia CF i huité jugador dels Països Baixos al club

El central neerlandés Justin de Haas, fitxat des del FC Famalicao, s’ha convertit en el huité futbolista dels Països Baixos que defensa l’escut del Valencia CF i en el primer de clara vocació defensiva.

Rècord negatiu d’ofegaments en juny a Espanya amb huit morts a la Comunitat Valenciana

Juny ha tancat amb 92 morts per ofegament a Espanya, huit d’elles a la Comunitat Valenciana, el pitjor registre des de 2015 i amb un fort impacte en menors i majors.

Un minut de silenci al Palau per les víctimes de l’accident de Metrovalencia, 20 anys després

El Consell ha guardat un minut de silenci al Palau de la Generalitat en memòria de les 43 víctimes de l’accident de Metrovalencia, en el 20é aniversari del sinistre, en una jornada d’actes d’homenatge i record.