Un dron destapa una festa il·legal en una casa d’Alboraia amb 7 participants

 

En plena tercera ona del coronavirus, encara hi ha qui pareix no saber l’existència de les restriccions actuals en el territori valencià per a fer front a la pandèmia del coronavirus i fan cas omís a la prohibició de celebrar reunions amb diferents persones dins d’una casa. Ara com ara, en la Comunitat les reunions estan limitades únicament a persones del mateix grup o nucli de convivència.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, a pesar de la vigència de les restriccions, este passat cap de setmana, la Policia Local d’Alboraia, en la comarca de l’Horta Nord (València), va descobrir gràcies a la col·laboració ciutadana i a un dron, una festa il·legal en la localitat.

 

Tal com pareix, els agents van pillar en la terrassa d’una casa situada en la Patacona, en el terme municipal d’Alboraia, a set persones juntes que han sigut denunciades per incomplir la normativa de les reunions del coronavirus.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Sergio García afronta el seu moment més delicat i obri dubtes sobre el seu futur

Sergio García travessa als 46 anys una crisi profunda de joc i confiança, que li fa plantejar-se el seu futur després d'un Masters d'Augusta ple de dubtes i frustració.

Els embassaments del Xúquer se situen en el 68,1% i els del Segura pugen al 56,6% de la seua capacitat

Els embassaments de la conca del Xúquer aconseguixen el 68,1% de la seua capacitat i els del Segura el 56,6%, amb increments respecte a l'última setmana i a la mitjana de l'última dècada, en un context de reserves hídriques estatals al 83,7%.

L’alcalde d’Alcoi perd la moció de confiança i s’obri la porta a una censura

L'alcalde d'Alcoi, Toni Frances, no aconseguix superar la mocion de confiança vinculada als pressupostos de 2026 i s'obri un mes per a registrar una possible mocion de censura.

Colin Jackson veu a Quique Llopis preparat per a aconseguir una medalla olímpica en 110 tanques

Colin Jackson, llegenda dels 110 metres tanques, destaca el talent i la constància de Quique Llopis i creu que pot aconseguir una medalla olímpica si manté la seua progressió.

El Govern aprova la regularització extraordinària per a mig milió de migrants amb requisits estrictes

El Consell de Ministres ha aprovat la regularització extraordinària d'al voltant de mig milió de migrants, amb exigència d'absència d'antecedents penals i un termini de sol·licitud fins al 30 de juny. La mesura, fruit d'una iniciativa legislativa popular, combina tràmits telemàtics i presencials i fixa requisits de temps d'estada i situació administrativa.

PHotoESPAÑA 2026 reunix més de 300 fotògrafs i reforça la mirada femenina

PHotoESPAÑA 2026 programa prop de cent exposicions i més de 300 artistes, amb un 65% de dones, una forta presència internacional i una àmplia xarxa de seus a Madrid i altres ciutats.

Pérez Llorca exigix un nou model de finançament autonòmic i un fons d’anivellament per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca reclama al Ministeri d'Hisenda un nou model de finançament autonòmic i un fons d'anivellament transitori com a gest clar cap a la Comunitat Valenciana.

El PP s’alinea amb Vox per a blindar escuts i símbols franquistes en la Comunitat Valenciana

El PP anuncia que recolzarà en Les Corts la proposta de Vox per a evitar la retirada d'escuts, creus i plaques vinculades al franquisme en la Comunitat Valenciana, al·legant la protecció del patrimoni històric enfront de la llei de memòria democràtica.