Baixen els contagis per coronavirus i la incidència a Espanya

Espanya ha registrat 16.353 nous positius de Covid-19 des de divendres, en estes noves dades, la xifra total des de l’inici de la pandèmia el passat més de març és de 3.540.430 casos. Esta és molt inferior a la de la setmana passada, que es van registrar 19.000 contagis.

La incidència acumulada en els últims 14 dies se situa en 223,75 cada 100.000 habitants, una dada inferior a la de divendres, quan era de 229,20. En les passades dos setmanes s’ha registrat un total de 106.173 positius.

Pel que fa a les defuncions, el Ministeri de Sanitat xifra en 78.293 el total de morts per coronavirus arreu de l’Estat espanyol des de l’inici de la pandèmia, 77 més que divendres.

Cal recordar, que ahir a la Comunitat Valenciana es van notificar 55 nous positius i 15 defuncions.

 

 

 

 

Pacients de coronavirus ingressats a l’UCI

Actualment, en tota Espanya hi ha 9.747 pacients ingressats a causa del coronavirus, que ocupen el 7,78% de tots els llits disponibles.

Hui dia, 2.323 persones estan ingressades a l’UCI dels hospitals espanyols, el 23,1% del total de llits per a crítics.

En les últimes 24 hores a Espanya, 817 persones han estat hospitalitzades a l’Estat a causa de la infecció, mentre que 466 han estat donades d’alta.

Pel que fa als hospitals valencians, actualment hi ha 249 persones ingressades a causa del coronavirus, de les que 57 es troben a l’UCI.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.

El Consell ha aprovat a València el primer Enclavament Tecnològic Urbà de la Comunitat

El Consell ha aprovat la classificació definitiva del '46 València Mediterranean Tech Hub', una àrea de 74.000 m² en la Marina, amb avantatges fiscals i tràmits àgils. L'enclavament busca concentrar empreses i talent per a atraure inversió i reforçar la innovació i la sostenibilitat.

Mor un ciclista de 65 anys després d’una caiguda a Benissa

Un home de 65 anys ha mort este divendres després de caure mentres circulava pel Camí Vella de Xaló, en una partida de Benissa. El SAMU ha intentat reanimar-lo sense èxit.

El Consell anima a les dones a triar-se cada dia en la seua campanya del 8M

La Generalitat va presentar la campanya del 8M Tria't cada dia, que promou l'amor propi com a base de la igualtat. L'acte enllaça amb els Premis Isabel Ferrer i una agenda cultural al març.

El Palau de Justícia de Llíria estarà llest a mitat de març i donarà servici a 41 municipis

La nova seu judicial de Llíria estarà operativa a mitjan març després d'una inversió de 19,1 milions, amb trasllat des del dilluns. Atendrà 41 municipis i a 186.300 veïns amb espais preparats per a créixer.

El Consell ha autoritzat un contracte de 55,8 milions per a gestionar els residus sanitaris durant dos anys

El Consell ha autoritzat un contracte de 55,8 milions i dos anys per a la recollida, transport i tractament de residus sanitaris, amb opció de pròrroga.