Baixen els contagis per coronavirus i la incidència a Espanya

Espanya ha registrat 16.353 nous positius de Covid-19 des de divendres, en estes noves dades, la xifra total des de l’inici de la pandèmia el passat més de març és de 3.540.430 casos. Esta és molt inferior a la de la setmana passada, que es van registrar 19.000 contagis.

La incidència acumulada en els últims 14 dies se situa en 223,75 cada 100.000 habitants, una dada inferior a la de divendres, quan era de 229,20. En les passades dos setmanes s’ha registrat un total de 106.173 positius.

Pel que fa a les defuncions, el Ministeri de Sanitat xifra en 78.293 el total de morts per coronavirus arreu de l’Estat espanyol des de l’inici de la pandèmia, 77 més que divendres.

Cal recordar, que ahir a la Comunitat Valenciana es van notificar 55 nous positius i 15 defuncions.

 

 

 

 

Pacients de coronavirus ingressats a l’UCI

Actualment, en tota Espanya hi ha 9.747 pacients ingressats a causa del coronavirus, que ocupen el 7,78% de tots els llits disponibles.

Hui dia, 2.323 persones estan ingressades a l’UCI dels hospitals espanyols, el 23,1% del total de llits per a crítics.

En les últimes 24 hores a Espanya, 817 persones han estat hospitalitzades a l’Estat a causa de la infecció, mentre que 466 han estat donades d’alta.

Pel que fa als hospitals valencians, actualment hi ha 249 persones ingressades a causa del coronavirus, de les que 57 es troben a l’UCI.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la jutgessa

El funcionari que va tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer davant un superior que va adjudicar una vivenda a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, en un cas que ha desfermat una forta tempesta política a Alacant.

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.