Baixen els contagis per coronavirus i la incidència a Espanya

Espanya ha registrat 16.353 nous positius de Covid-19 des de divendres, en estes noves dades, la xifra total des de l’inici de la pandèmia el passat més de març és de 3.540.430 casos. Esta és molt inferior a la de la setmana passada, que es van registrar 19.000 contagis.

La incidència acumulada en els últims 14 dies se situa en 223,75 cada 100.000 habitants, una dada inferior a la de divendres, quan era de 229,20. En les passades dos setmanes s’ha registrat un total de 106.173 positius.

Pel que fa a les defuncions, el Ministeri de Sanitat xifra en 78.293 el total de morts per coronavirus arreu de l’Estat espanyol des de l’inici de la pandèmia, 77 més que divendres.

Cal recordar, que ahir a la Comunitat Valenciana es van notificar 55 nous positius i 15 defuncions.

 

 

 

 

Pacients de coronavirus ingressats a l’UCI

Actualment, en tota Espanya hi ha 9.747 pacients ingressats a causa del coronavirus, que ocupen el 7,78% de tots els llits disponibles.

Hui dia, 2.323 persones estan ingressades a l’UCI dels hospitals espanyols, el 23,1% del total de llits per a crítics.

En les últimes 24 hores a Espanya, 817 persones han estat hospitalitzades a l’Estat a causa de la infecció, mentre que 466 han estat donades d’alta.

Pel que fa als hospitals valencians, actualment hi ha 249 persones ingressades a causa del coronavirus, de les que 57 es troben a l’UCI.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un policia fora de servici deté a un home que agredia a la seua dona a Dénia

Un home de 74 anys és detingut a Dénia després que un policia nacional anara de servici sentira els crits de la seua dona i ho reduïra dins de la vivenda.

Reuvers apel·la a guanyar a Manresa per a afermar el segon lloc i impulsar al València Basket en l’Eurolliga

Nate Reuvers subratlla que el València Basket necessita véncer en la pista del Baxi Manresa per a afermar la segona plaça de l'ACB i arribar amb confiança al tercer partit del playoff d'Eurolliga davant el Panathinaikos.

El València Basket busca rematar el passe a semifinals davant el Ensino amb 13 punts de renda

El València Basket afronta la volta dels quarts de final de la Lliga Femenina Endesa davant el Durán Maquinaria Ensino amb 13 punts d'avantatge i el suport del Roig Arena per a tancar el passe a semifinals.

Sis mesos de Pérez Llorca al capdavant del Consell: rebaixa fiscal, vivenda i reforç de servicis públics

Juanfran Pérez Llorca complix sis mesos al capdavant del Consell amb la baixada d'impostos, l'accés a la vivenda i el reforç de sanitat, educació i infraestructures com a eixos de la seua acció de govern.

Avís groc per pluges i tempestes el diumenge a l’interior sud de València

La Aemet activa l'avís groc per a la vesprada del diumenge a l'interior sud de València per tempestes que poden deixar fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possible graníssol.

El decret de convivència reduïx un 60% el ciberassetjament escolar a les aules valencianes

El nou decret de convivència i la regulació de l'ús del mòbil a les aules han permés reduir un 60% les dades de ciberassetjament escolar en la Comunitat Valenciana, reforçats amb noves figures de protecció i recursos específics.

A juí el exalcalde de Quartell i un exconcejal per presumpta corrupció urbanística lligada al cas Avialsa

El exalcalde de Quartell i un exconcejal se senten en la banqueta per una presumpta trama de corrupció urbanística vinculada a l'anomenat cas Avialsa, amb peticions de fins a 18 anys i mig de presó.

La jutgessa de la DANA cita a una vintena de testimonis en els pròxims dos mesos

El Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja prendrà declaració a almenys una vintena de testimonis per la gestió de la DANA, entre càrrecs del Consell, alcaldes i tècnics.