17.1 C
València
Dimarts, 18 novembre, 2025

Les exigències d’Espanya als britànics a l’hora de viatjar

El president del Govern, Pedro Sánchez, ha anunciat que els turistes britànics que arriben a les Illes Balears hauran d’estar vacunats amb la pauta completa de la vacuna contra el COVID-19 o presentar els resultats negatius d’un test PCR.

Pedro Sánchez assegura que, d’esta manera, els turistes del Regne Unit que arriben fins a Balears compliran amb les mateixes exigències que la resta de ciutadans europeus, segons ha afirmat en una entrevista en la Ser.

“Ho aplicarem en un termini de 72 hores i així els touroperadors i turistes britànics podran adaptar-se a estes noves regles que els estic anunciant”, ha dit el cap de l’Executiu, que ha subratllat “l’evolució negativa” de la incidència acumulada a catorze dies al Regne Unit, que està “molt per damunt” dels 150 casos.

El president del Govern afirma que Espanya havia de prendre “alguna precaució addicional respecte a l’arribada de turistes britànics”.

Francina Armengol, presidenta de Balears, va demanar a Sanitat Exterior que exigira este tipus de proves per a detectar la COVID-19 en origen als britànics que visiten l’arxipèlag, així com “fixar controls d’entrada estrictes i assegurances” en els ports i aeroports de les illes.

 

Balears, destí segur per al Regne Unit

 

El Regne Unit, després de valorar la llista de recomanacions de viatges a l’exterior, va decidir incloure a les Illes Balears en la ‘llista verda‘, que significa risc baix per a viatjar, és a dir, ho recomana com un destí segur.

La resta del territori es troba en el color ambre, on es recomana no realitzar viatges.

En color “roig” figuren els destins amb alta propagació del coronavirus, com l’Índia o països de Sud-amèrica i estaran obligats a realitzar una quarantena en arribar al país.

Últimes notícies

Camarero situa la reconstrucció com a prioritat del pròxim president de la Generalitat

Susana Camarero ha assegurat que la prioritat del futur president, Juanfran Pérez Llorca, serà continuar la reconstrucció després de la DANA. El Consell lliga l'agenda i les negociacions a garantir estabilitat fins a la investidura.

Vivenda destina 5 milions a recuperar monuments de Patrimoni Històric en la Comunitat

Vivenda i Agenda Urbana ha aprovat una resolució parcial definitiva del Programa 2% Cultural que distribuïx 49 milions; 4,95 aniran a la Comunitat Valenciana.

Camarero insta a Diana Morant a deixar els crits i centrar-se en l’ajuda per la DANA

La portaveu del Consell ha demanat a la líder del PSPV que abandone els atacs i s'implique en les ajudes per la DANA. També ha defés que Mazón ha donat explicacions i ha reclamat criteris comuns per a l'És-Alert.

Desmantellada la ‘franquícia’ del Càrtel de Jalisco Nova Generació a Espanya amb 20 detinguts

L'operació Oyamel ha clausurat la 'franquícia' del Càrtel de Jalisco Nova Generació a Espanya amb 20 detinguts, quinze ja a la presó. La xarxa usava maquinària industrial i va arribar a moure 1.870 quilos de cocaïna, amb vincles a Itàlia i suports locals.

Tres anys i tres mesos de presó per a un fals psicòleg per agredir sexualment a la seua companya de pis

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home que es va fer passar per psicòleg per agredir sexualment a la seua companya de pis, sedada amb pastilles que ell va recomanar. La pena inclou presó, allunyament i llibertat vigilada.

El Consell destina 7,7 milions per a impulsar la separació de residus i millorar la gestió

El Consell ha aprovat tres convenis amb 7,7 milions per a campanyes i incentius, recollida de bioresidus i inversions en instal·lacions, alineats amb l'economia circular.

Garamendi reclama ajudes postdana, inversió en infraestructures i suport al Corredor Mediterrani

El president de la CEOE ha demanat desbloquejar les ajudes per la dana, més incentius fiscals i inversió en infraestructures, i ha reiterat el seu suport al Corredor Mediterrani. També ha anomenat a la unitat institucional i ha abrigallat la nova etapa de la CEV.

La jutgessa de la dana demana les gravacions de Carlos Mazón en Les Corts i en el Congrés

La instructora ha reclamat a les dos Cambres els vídeos per a incorporar-los a la causa penal i contrastar afirmacions del president sobre crides, informació i morts.