10.4 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Les exigències d’Espanya als britànics a l’hora de viatjar

El president del Govern, Pedro Sánchez, ha anunciat que els turistes britànics que arriben a les Illes Balears hauran d’estar vacunats amb la pauta completa de la vacuna contra el COVID-19 o presentar els resultats negatius d’un test PCR.

Pedro Sánchez assegura que, d’esta manera, els turistes del Regne Unit que arriben fins a Balears compliran amb les mateixes exigències que la resta de ciutadans europeus, segons ha afirmat en una entrevista en la Ser.

“Ho aplicarem en un termini de 72 hores i així els touroperadors i turistes britànics podran adaptar-se a estes noves regles que els estic anunciant”, ha dit el cap de l’Executiu, que ha subratllat “l’evolució negativa” de la incidència acumulada a catorze dies al Regne Unit, que està “molt per damunt” dels 150 casos.

El president del Govern afirma que Espanya havia de prendre “alguna precaució addicional respecte a l’arribada de turistes britànics”.

Francina Armengol, presidenta de Balears, va demanar a Sanitat Exterior que exigira este tipus de proves per a detectar la COVID-19 en origen als britànics que visiten l’arxipèlag, així com “fixar controls d’entrada estrictes i assegurances” en els ports i aeroports de les illes.

 

Balears, destí segur per al Regne Unit

 

El Regne Unit, després de valorar la llista de recomanacions de viatges a l’exterior, va decidir incloure a les Illes Balears en la ‘llista verda‘, que significa risc baix per a viatjar, és a dir, ho recomana com un destí segur.

La resta del territori es troba en el color ambre, on es recomana no realitzar viatges.

En color “roig” figuren els destins amb alta propagació del coronavirus, com l’Índia o països de Sud-amèrica i estaran obligats a realitzar una quarantena en arribar al país.

Últimes notícies

Desembre comença hivernal en la Comunitat Valenciana, amb núvols, pluges i gelades

La setmana i el mes arranquen amb cels nuvolosos, ruixats que de matinada poden ser fortes en el sud de València i nord d'Alacant, gelades a l'interior i més fred. Demà es mantenen els núvols amb pluges febles en el terç nord.

Pérez Llorca reivindica l’estabilitat en la Comunitat enfront del ‘embolic i el fang’ del Govern

El president electe ha contraposat l'estabilitat després de la seua investidura amb PP i Vox a les ensopegades del Govern en el Congrés. També ha demanat una comissió mixta per la dana i ha reclamat eleccions generals.

Una manifestació a València ha exigit la fi del genocidi a Gaza i l’embargament d’armes a Israel

La marxa, emmarcada en el Dia Internacional de Solidaritat amb el Poble Palestí, ha reclamat ruptura total de relacions amb Israel i sancions internacionals.

El València examina l’estat anímic del Rayo a Vallecas

El Rayo busca rescabalar-se de la maçada europea davant un València que arriba reforçat pel derbi. El dol mesura la solidesa local i l'assignatura pendent visitant.

Localitzat il·lés el menor desaparegut a Navarrés

El menor de 12 anys desaparegut este diumenge a Navarrés ha sigut localitzat il·lés sobre les 13.40. Va ser trobat prop de la zona d'acampada després d'un operatiu iniciat a les 10.00.

Calero ix del Llevant amb un somriure i agraït després de la seua destitució

El Llevant va cessar a Julián Calero després del 0-2 davant l'Athletic. El tècnic s'acomiada sense retrets i afirma que sale amb un somriure i agraït.

El Llevant destituïx a Julián Calero després de la quarta derrota seguida

El club ha acomiadat al tècnic després del 0-2 davant l'Athletic Club, quarta derrota consecutiva, que deixa a l'equip penúltim amb nou punts. Encara no hi ha relleu.

Drons i unitats canines se sumen a la busca d’un menor a Navarrés

Drons dels bombers forestals i un guia caní de la Guàrdia Civil s'han sumat a la busca d'un xiquet de 12 anys a Navarrés. El dispositiu, actiu des de les 10 hores, inclou diverses dotacions, un helicòpter i unitats canines del Consorci Provincial.