Les exigències d’Espanya als britànics a l’hora de viatjar

El president del Govern, Pedro Sánchez, ha anunciat que els turistes britànics que arriben a les Illes Balears hauran d’estar vacunats amb la pauta completa de la vacuna contra el COVID-19 o presentar els resultats negatius d’un test PCR.

Pedro Sánchez assegura que, d’esta manera, els turistes del Regne Unit que arriben fins a Balears compliran amb les mateixes exigències que la resta de ciutadans europeus, segons ha afirmat en una entrevista en la Ser.

“Ho aplicarem en un termini de 72 hores i així els touroperadors i turistes britànics podran adaptar-se a estes noves regles que els estic anunciant”, ha dit el cap de l’Executiu, que ha subratllat “l’evolució negativa” de la incidència acumulada a catorze dies al Regne Unit, que està “molt per damunt” dels 150 casos.

El president del Govern afirma que Espanya havia de prendre “alguna precaució addicional respecte a l’arribada de turistes britànics”.

Francina Armengol, presidenta de Balears, va demanar a Sanitat Exterior que exigira este tipus de proves per a detectar la COVID-19 en origen als britànics que visiten l’arxipèlag, així com “fixar controls d’entrada estrictes i assegurances” en els ports i aeroports de les illes.

 

Balears, destí segur per al Regne Unit

 

El Regne Unit, després de valorar la llista de recomanacions de viatges a l’exterior, va decidir incloure a les Illes Balears en la ‘llista verda‘, que significa risc baix per a viatjar, és a dir, ho recomana com un destí segur.

La resta del territori es troba en el color ambre, on es recomana no realitzar viatges.

En color “roig” figuren els destins amb alta propagació del coronavirus, com l’Índia o països de Sud-amèrica i estaran obligats a realitzar una quarantena en arribar al país.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.