Les exigències d’Espanya als britànics a l’hora de viatjar

El president del Govern, Pedro Sánchez, ha anunciat que els turistes britànics que arriben a les Illes Balears hauran d’estar vacunats amb la pauta completa de la vacuna contra el COVID-19 o presentar els resultats negatius d’un test PCR.

Pedro Sánchez assegura que, d’esta manera, els turistes del Regne Unit que arriben fins a Balears compliran amb les mateixes exigències que la resta de ciutadans europeus, segons ha afirmat en una entrevista en la Ser.

“Ho aplicarem en un termini de 72 hores i així els touroperadors i turistes britànics podran adaptar-se a estes noves regles que els estic anunciant”, ha dit el cap de l’Executiu, que ha subratllat “l’evolució negativa” de la incidència acumulada a catorze dies al Regne Unit, que està “molt per damunt” dels 150 casos.

El president del Govern afirma que Espanya havia de prendre “alguna precaució addicional respecte a l’arribada de turistes britànics”.

Francina Armengol, presidenta de Balears, va demanar a Sanitat Exterior que exigira este tipus de proves per a detectar la COVID-19 en origen als britànics que visiten l’arxipèlag, així com “fixar controls d’entrada estrictes i assegurances” en els ports i aeroports de les illes.

 

Balears, destí segur per al Regne Unit

 

El Regne Unit, després de valorar la llista de recomanacions de viatges a l’exterior, va decidir incloure a les Illes Balears en la ‘llista verda‘, que significa risc baix per a viatjar, és a dir, ho recomana com un destí segur.

La resta del territori es troba en el color ambre, on es recomana no realitzar viatges.

En color “roig” figuren els destins amb alta propagació del coronavirus, com l’Índia o països de Sud-amèrica i estaran obligats a realitzar una quarantena en arribar al país.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.