La Generalitat estudia l’evolució de la pandèmia per a la celebració de les reunions de Nadal

 

La Generalitat Valenciana està analitzant l’evolució de la pandèmia de cara a les pròximes setmanes i a la celebració de les reunions i festes de Nadal, encara que de moment descarta aplicar més mesures restrictives per a «no marejar la gent».

 

D’eixa manera ho ha indicat el president, Ximo Puig, en roda de premsa després de la reunió del Centre de Coordinació Operativa Integrada (Cecopi) amb la unitat adscrita de Policia Nacional. «Es tracta d’actuar amb el màxim rigor i de no marejar la gent: no podem traure un dia una mesura i un altre dia una altra», ha remarcat.

 

Puig ha defensat que «no convé» aplicar més mesures restrictives, si bé ha reconegut que Espanya seguix en una situació difícil i que «desgraciadament, les notícies que arriben d’Europa no són positives».

 

En tot cas, Puig ha remarcat que «hui en dia» la decisió és no aplicar més mesures, mentres la Generalitat té en marxa «una anàlisi del que passarà en les pròximes setmanes per a les festes de Nadal». Les mesures per a finals de desembre seran «més o menys restrictives en funció de l’avanç de la pandèmia», ha garantit.

Últimes notícies

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.