La Generalitat medicalitzarà hotels i oferirà habitacions al personal sanitari per a descansar

Una habitació d'hotel

La Generalitat medicalitzarà hotels per a fer front al coronavirus | Pixabay

 

El territori valencià comptarà amb hotels medicalitzats, que serviran de reforç al sistema per a acollir a pacients lleus infectats amb el Covid-19, a demés d’habitacions en establiments hotelers per a què el personal sanitari puga descansar.

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha anunciat este dissabte al migdia que s’ha arribat a un acord amb el sector hoteler valencià per a què el personal sanitari valencià dispose d’hotels per a descans, ha indicat la Generalitat en un comunicat. Puig ha agraït «la generositat del sector hoteler», que s’ha bolcat amb la Comunitat Valenciana oferint els seus hotels.

 

D’altra banda, el president ha destacat «la importància de secundar i protegir a tot el personal sanitari». En este sentit, els hotels que estaran operatius a partir de la setmana que ve estan en Alacant, València, Castelló i Elx i es continuen ultimant acords per a ampliar a altres municipis.

Últimes notícies

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim rescata de matinada una pastera amb 19 migrants, 18 hòmens i una dona, a 44 milles de la costa d'Alacant i els trasllada al port.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim va rescatar de matinada una pastera amb 19 persones a bord, a 44 milles nàutiques de la costa d'Alacant, i les va traslladar al port de la ciutat.

Aitana transforma el Roig Arena a la seua Habitació Blava en una nit de Superestrella

Aitana convertix el Roig Arena de València a la seua Habitació Blava en el primer de dos concerts consecutius, amb un xou que alterna vulnerabilitat, espectacle i missatges d'autoestima.

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.