La Generalitat medicalitzarà hotels i oferirà habitacions al personal sanitari per a descansar

Una habitació d'hotel

La Generalitat medicalitzarà hotels per a fer front al coronavirus | Pixabay

 

El territori valencià comptarà amb hotels medicalitzats, que serviran de reforç al sistema per a acollir a pacients lleus infectats amb el Covid-19, a demés d’habitacions en establiments hotelers per a què el personal sanitari puga descansar.

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha anunciat este dissabte al migdia que s’ha arribat a un acord amb el sector hoteler valencià per a què el personal sanitari valencià dispose d’hotels per a descans, ha indicat la Generalitat en un comunicat. Puig ha agraït «la generositat del sector hoteler», que s’ha bolcat amb la Comunitat Valenciana oferint els seus hotels.

 

D’altra banda, el president ha destacat «la importància de secundar i protegir a tot el personal sanitari». En este sentit, els hotels que estaran operatius a partir de la setmana que ve estan en Alacant, València, Castelló i Elx i es continuen ultimant acords per a ampliar a altres municipis.

Últimes notícies

Tres detinguts per robatoris amb violència en gasolineres de La Safor armats amb un martell

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens i una dona acusats d'assaltar amb violència dos gasolineres de La Safor al febrer, usant un martell de grans dimensions per a intimidar als treballadors.

Inici de setmana amb temps estable, pujada de màximes i vent molt fort en el nord de la Comunitat Valenciana

La setmana entre març i abril arranca en la Comunitat Valenciana amb ambient estable, màximes a l'alça, mínimes encara fredes en zones de l'interior i ratxes molt fortes de vent del nord-oest a Castelló i l'interior nord de València.

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.