La Generalitat medicalitzarà hotels i oferirà habitacions al personal sanitari per a descansar

Una habitació d'hotel

La Generalitat medicalitzarà hotels per a fer front al coronavirus | Pixabay

 

El territori valencià comptarà amb hotels medicalitzats, que serviran de reforç al sistema per a acollir a pacients lleus infectats amb el Covid-19, a demés d’habitacions en establiments hotelers per a què el personal sanitari puga descansar.

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha anunciat este dissabte al migdia que s’ha arribat a un acord amb el sector hoteler valencià per a què el personal sanitari valencià dispose d’hotels per a descans, ha indicat la Generalitat en un comunicat. Puig ha agraït «la generositat del sector hoteler», que s’ha bolcat amb la Comunitat Valenciana oferint els seus hotels.

 

D’altra banda, el president ha destacat «la importància de secundar i protegir a tot el personal sanitari». En este sentit, els hotels que estaran operatius a partir de la setmana que ve estan en Alacant, València, Castelló i Elx i es continuen ultimant acords per a ampliar a altres municipis.

Últimes notícies

Awa Fam s’acomiada campiona del València Basket abans de partir a la WNBA

Awa Fam tanca la seua etapa al València Basket alçant la Lliga Femenina i posa rumb a la WNBA i al Project B, amb la ferma intenció de tornar al club taronja.

El quart títol de Lliga del València Basket arriba amb rècord històric de públic femení

El València Basket femení va conquistar la seua quarta Lliga i va firmar el rècord d'assistència en un partit com a local, amb 7.647 espectadors en el Roig Arena.

Rubén Burgos aparca el seu futur després de guanyar la Lliga Femenina: només pensa a celebrar

Rubén Burgos assegura després de conquistar la Lliga Femenina amb València Basket que no es planteja encara el seu futur i centra tota la seua atenció a celebrar el títol amb l'equip i el seu cos tècnic.

Rubén Burgos reivindica el treball del València Basket després del títol de Lliga Femenina

Rubén Burgos subratlla que la canastra final de Yvonne Anderson és fruit de mesos de perseverança, un projecte sostingut i la confiança interna després d'una temporada complicada.

Anderson decidix sobre la botzina la quarta Lliga Femenina consecutiva del València Basket

Una canastra final de Yvonne Anderson va donar al València Basket el seu quart títol seguit de la Lliga Femenina després de remuntar davant un Casademont Zaragoza que va dominar gran part del partit. El Roig Arena va viure una remuntada èpica culminada en l'última possessió.

Yvonne Anderson decidix la Lliga Femenina amb una canastra sobre la botzina

Yvonne Anderson remata una temporada molt dura per a València Basket amb una canastra sobre la botzina davant Casademont Zaragoza i descriu el final com a increïble i feliç.

Awa Fam s’acomiada del València Basket amb la Lliga abans de fer el salt a la WNBA

Awa Fam tanca la seua etapa al València Basket alçant la Lliga Femenina i es prepara per a iniciar la seua carrera en la WNBA amb Seattle Storm, amb la idea de tornar en el futur al club taronja.

Anderson decidix sobre la botzina la quarta lliga seguida del València Basket

Una canastra sobre la botzina de Yvonne Anderson va donar al València Basket el seu quart títol consecutiu de la Lliga Femenina després de remuntar davant un Casademont Zaragoza que va dominar quasi tot el partit. La vella guàrdia taronja, amb Leticia Romero i Queralt Casas, va liderar la reacció en un final decidit per xicotets detalls.