La Generalitat podria tancar 40 municipis

 

Al voltant de 40 municipis de la Comunitat Valenciana es podrien tancar a causa de l’avanç del COVID i una incidència que s’ha multiplicat per sis en els últims dies. Així ho ha indicat hui el president que acaba d’anunciar el tancament de l’oci nocturn a la Comunitat Valenciana. Així com les restriccions d’aforament en restauració amb taules d’un màxim de 6 persones en interior i 10 en exterior.

“Demanarem demà la limitació de l’activitat nocturna entre les 0.00 i les 6.00 del matí de manera selectiva per incidència i positivitat. Esta mesura afectaria 40 municipis, però haurem d’esperar a Tribunal Suprem de Justícia (TSJ)”, Ha indicat Puig.

Estes mesures estaran en vigor la mitjanit d’este divendres a dissabte i estaran, de moment, vigents fins al pròxim 25 de juliol.

No obstant això, estes no seran les úniques restriccions anunciades atés que Puig ja ha avançat que la Generalitat demanarà permís per adoptar noves mesures vinculades a l’augment de control de botellons o l’avanç del límit de l’horari de venda d’alcohol entre d’altres.

En estos moments, i amb dades de 5 de juliol, estos són els municipis en màxim risc per contagis coronavirus: València, Almàssera, Paterna, Sagunt, Benicàssim, Mislata, Manises, Alboraia, Burjassot, l’Eliana, Paiporta, Aldaia, Quart, Alaquàs, Catarroja, Xirivella, Bétera, Requena, Pobla de Vallbona, Silla, Utiel, Godella. Picassent, Benetússer, Alcàsser, Tavernes Blanques, Benifaió, Meliana, Vilamarxant, Massanassa, Xelva, Rocafort, El Puig, Font d’en Carròs, Biar, Bellreguard, Albuixec, Miramar, Albalat dels Sorells i Vinalesa.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.