La Generalitat podria tancar 40 municipis

 

Al voltant de 40 municipis de la Comunitat Valenciana es podrien tancar a causa de l’avanç del COVID i una incidència que s’ha multiplicat per sis en els últims dies. Així ho ha indicat hui el president que acaba d’anunciar el tancament de l’oci nocturn a la Comunitat Valenciana. Així com les restriccions d’aforament en restauració amb taules d’un màxim de 6 persones en interior i 10 en exterior.

“Demanarem demà la limitació de l’activitat nocturna entre les 0.00 i les 6.00 del matí de manera selectiva per incidència i positivitat. Esta mesura afectaria 40 municipis, però haurem d’esperar a Tribunal Suprem de Justícia (TSJ)”, Ha indicat Puig.

Estes mesures estaran en vigor la mitjanit d’este divendres a dissabte i estaran, de moment, vigents fins al pròxim 25 de juliol.

No obstant això, estes no seran les úniques restriccions anunciades atés que Puig ja ha avançat que la Generalitat demanarà permís per adoptar noves mesures vinculades a l’augment de control de botellons o l’avanç del límit de l’horari de venda d’alcohol entre d’altres.

En estos moments, i amb dades de 5 de juliol, estos són els municipis en màxim risc per contagis coronavirus: València, Almàssera, Paterna, Sagunt, Benicàssim, Mislata, Manises, Alboraia, Burjassot, l’Eliana, Paiporta, Aldaia, Quart, Alaquàs, Catarroja, Xirivella, Bétera, Requena, Pobla de Vallbona, Silla, Utiel, Godella. Picassent, Benetússer, Alcàsser, Tavernes Blanques, Benifaió, Meliana, Vilamarxant, Massanassa, Xelva, Rocafort, El Puig, Font d’en Carròs, Biar, Bellreguard, Albuixec, Miramar, Albalat dels Sorells i Vinalesa.

Últimes notícies

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.

Papi Robles recolza el retorn de Mónica Oltra i confia a recuperar l’alcaldia de València en 2027

La portaveu de Compromís a l'Ajuntament de València, Papi Robles, celebra el retorn de Mónica Oltra a la primera línia política i la veu com la millor opció per a recuperar l'alcaldia en 2027.

Diana Morant insistix en el rebuig a la guerra i acusa el PP d’alinear-se amb Trump i Netanyahu

Diana Morant defén el rebuig a la guerra i el respecte al dret internacional, vincula el conflicte a l'Iran amb un greu cost humà i critica al PP per la seua postura exterior i la seua gestió de les crisis.

Ruga i Wilhelm dominen la Pujada Vertical al Gran Hotel Bali en la seua vintena edició

Fábio Ruga revalida triomf i Annemarie Wilhelm s'estrena com a campiona de la Pujada Vertical al Gran Hotel Bali, en una edició amb 550 participants i domini estranger en l'elit.

Rovira reclama a Arcadi España un fons d’anivellament transitori per a la Comunitat Valenciana

Rovira exigix al nou ministre d'Hisenda, Arcadi España, un fons d'anivellament transitori i major sensibilitat amb l'infrafinançament de la Comunitat Valenciana.

Cristhian Mosquera entra en la història del futbol alacantí amb el seu debut amb Espanya

El central de l'Arsenal Cristhian Mosquera s'estrena amb la selecció espanyola absoluta davant Sèrbia i es convertix en el quinzé futbolista nascut a la província d'Alacant que vist la samarreta nacional.

El Vila-real s’acosta a la seua tercera temporada amb més de vint triomfs en Lliga

El Vila-real afronta el tram final de la temporada amb 18 triomfs després de 29 jornades i té a tir superar les vint victòries en Lliga per tercera vegada en la seua història.