12.9 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

La Generalitat podria tancar 40 municipis

 

Al voltant de 40 municipis de la Comunitat Valenciana es podrien tancar a causa de l’avanç del COVID i una incidència que s’ha multiplicat per sis en els últims dies. Així ho ha indicat hui el president que acaba d’anunciar el tancament de l’oci nocturn a la Comunitat Valenciana. Així com les restriccions d’aforament en restauració amb taules d’un màxim de 6 persones en interior i 10 en exterior.

“Demanarem demà la limitació de l’activitat nocturna entre les 0.00 i les 6.00 del matí de manera selectiva per incidència i positivitat. Esta mesura afectaria 40 municipis, però haurem d’esperar a Tribunal Suprem de Justícia (TSJ)”, Ha indicat Puig.

Estes mesures estaran en vigor la mitjanit d’este divendres a dissabte i estaran, de moment, vigents fins al pròxim 25 de juliol.

No obstant això, estes no seran les úniques restriccions anunciades atés que Puig ja ha avançat que la Generalitat demanarà permís per adoptar noves mesures vinculades a l’augment de control de botellons o l’avanç del límit de l’horari de venda d’alcohol entre d’altres.

En estos moments, i amb dades de 5 de juliol, estos són els municipis en màxim risc per contagis coronavirus: València, Almàssera, Paterna, Sagunt, Benicàssim, Mislata, Manises, Alboraia, Burjassot, l’Eliana, Paiporta, Aldaia, Quart, Alaquàs, Catarroja, Xirivella, Bétera, Requena, Pobla de Vallbona, Silla, Utiel, Godella. Picassent, Benetússer, Alcàsser, Tavernes Blanques, Benifaió, Meliana, Vilamarxant, Massanassa, Xelva, Rocafort, El Puig, Font d’en Carròs, Biar, Bellreguard, Albuixec, Miramar, Albalat dels Sorells i Vinalesa.

Últimes notícies

La Banda de Música de Teulada, 38 anys abonada al 25.508, repartix milions amb el quart premi de Nadal

L'Agrupació Musical Cultural de Teulada portava 38 anys fidel al número 25.508, que ha eixit com a quart premi de la Loteria de Nadal. La banda ha distribuït al voltant de 16 milions entre músics, famílies, socis i veïns.

València aprova definitivament el major pressupost de la seua història: 1.250 milions per a 2026

El ple ha donat llum verda definitiva a 1.250 milions per a 2026 amb el suport de PP i Vox i el rebuig de Compromís i PSPV. El consolidat suma 1.415,3 milions i prioritza servicis socials, seguretat i vivenda.

Gènova aprova una gestora per a dirigir el PP valencià amb Pérez Llorca al capdavant

La direcció nacional del PP ha aprovat una gestora per a pilotar el partit en la Comunitat Valenciana, encapçalada per Juanfran Pérez Llorca i amb Carlos Gil com a número dos.

Gènova aprova una gestora per a dirigir el PP valencià amb Pérez Llorca al capdavant

La Junta Directiva Nacional ha validat una gestora per al PP valencià liderada per Juanfran Pérez Llorca, amb Carlos Gil com a número dos i secretari general.

La jutgessa de la DANA pregunta a l’Advocacia de la Generalitat si el Consell va demanar assessorament per les inundacions

La instructora de la causa per la gestió de la DANA ha demanat a l'Advocacia que aclarisca si va haver-hi consultes del Consell el 29-O. També reclama dades i gravacions del 112 d'Euskadi.

Un jubilat de l’hospital de Sant Joan repartix 150 dècims del tercer premi entre zeladors i auxiliars

Ha distribuït 150 bitllets del 90.693, valorats en 7,5 milions, sobretot entre zeladors i auxiliars de l'hospital. Ell s'ha quedat un només dècim.

La DGT preveu quasi 3 milions de viatges per carretera en la Comunitat Valenciana per Nadal

Trànsit dissenya un operatiu especial fins al 6 de gener i preveu 2.863.400 moviments en la Comunitat Valenciana, el 13% del total nacional.

Les Corts reprendran plens i comissions al febrer després d’aprovar el calendari del nou període

El nou període de sessions anirà del 9 de febrer al 3 de juliol de 2026. L'oposició critica quatre mesos sense control al president, mentres PP i Vox apel·len a la normalitat reglamentària.