12.9 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

La Generalitat restringix a un màxim de 6 persones les reunions en les seus festeres

 

La Conselleria de Sanitat Universal ha anunciat que, a partir d’este divendres, les reunions en les seus festeres tradicionals del territori valencià es consideraran de caràcter social i tindran, per tant, un màxim de sis assistents. La mesura estarà en vigor fins al 9 de novembre.

 

D’eixa manera ho han anunciat este dijous la consellera de Sanitat Universal, Ana Barceló, i el president de la Generalitat, Ximo Puig, en una roda de premsa en la que, a demés, han anunciat el tancament perimetral del territori valencià.

 

Barceló ha explicat que la Conselleria de Sanitat publicarà este divendres una resolució que modificarà la ja publicada el passat 17 d’agost i que afectarà a totes les localitats valencianes per a incorporar un nou apartat quant a les seus festeres tradicionals.

 

D’esta manera, ha explicat, es consideraran les reunions de les seus festeres tradicionals com a reunions de caràcter social i, per tant, es limitaran a un màxim de sis persones. Esta mesura estarà en vigor a partir d’este divendres i fins al pròxim 9 de novembre, quan es tornarà a avaluar si es manté la restricció en funció de l’evolució de la pandèmia.

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.