La Generalitat restringix a un màxim de 6 persones les reunions en les seus festeres

 

La Conselleria de Sanitat Universal ha anunciat que, a partir d’este divendres, les reunions en les seus festeres tradicionals del territori valencià es consideraran de caràcter social i tindran, per tant, un màxim de sis assistents. La mesura estarà en vigor fins al 9 de novembre.

 

D’eixa manera ho han anunciat este dijous la consellera de Sanitat Universal, Ana Barceló, i el president de la Generalitat, Ximo Puig, en una roda de premsa en la que, a demés, han anunciat el tancament perimetral del territori valencià.

 

Barceló ha explicat que la Conselleria de Sanitat publicarà este divendres una resolució que modificarà la ja publicada el passat 17 d’agost i que afectarà a totes les localitats valencianes per a incorporar un nou apartat quant a les seus festeres tradicionals.

 

D’esta manera, ha explicat, es consideraran les reunions de les seus festeres tradicionals com a reunions de caràcter social i, per tant, es limitaran a un màxim de sis persones. Esta mesura estarà en vigor a partir d’este divendres i fins al pròxim 9 de novembre, quan es tornarà a avaluar si es manté la restricció en funció de l’evolució de la pandèmia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.