11.4 C
València
Dissabte, 10 gener, 2026

La Generalitat restringix a un màxim de 6 persones les reunions en les seus festeres

 

La Conselleria de Sanitat Universal ha anunciat que, a partir d’este divendres, les reunions en les seus festeres tradicionals del territori valencià es consideraran de caràcter social i tindran, per tant, un màxim de sis assistents. La mesura estarà en vigor fins al 9 de novembre.

 

D’eixa manera ho han anunciat este dijous la consellera de Sanitat Universal, Ana Barceló, i el president de la Generalitat, Ximo Puig, en una roda de premsa en la que, a demés, han anunciat el tancament perimetral del territori valencià.

 

Barceló ha explicat que la Conselleria de Sanitat publicarà este divendres una resolució que modificarà la ja publicada el passat 17 d’agost i que afectarà a totes les localitats valencianes per a incorporar un nou apartat quant a les seus festeres tradicionals.

 

D’esta manera, ha explicat, es consideraran les reunions de les seus festeres tradicionals com a reunions de caràcter social i, per tant, es limitaran a un màxim de sis persones. Esta mesura estarà en vigor a partir d’este divendres i fins al pròxim 9 de novembre, quan es tornarà a avaluar si es manté la restricció en funció de l’evolució de la pandèmia.

Últimes notícies

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.

Moleiro i Gerard Moreno lideren el 3-1 del Vila-real davant l’Alabés

El Vila-real s'imposa 3-1 a l'Alabés en La Ceràmica amb un gol i una assistència de Moleiro i l'impacte immediat de Gerard Moreno. Mikautadze va tancar el compte i Toni Martínez va maquillar el marcador.

L’Ajuntament d’Alberic trasllada a la Guàrdia Civil conductes d’assetjament a menors en xarxes

L'Ajuntament d'Alberic ha informat la Guàrdia Civil i als centres educatius de conductes en xarxes que afecten menors. Advertix de possibles conseqüències legals i demana implicació familiar.